Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2018 gruodžio 1d. 10:41

ISM studentų konkurse „Creative Shock“ – socialinio verslo idėjos iš viso pasaulio

 „Creative Shock“ konferencija
Organizatorių nuotr. / „Creative Shock“ konferencija
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas tarptautinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ gruodžio 1-ąją dieną kviečia stebėti konferenciją, kurios metu patirtimi bei įžvalgomis dalysis įžymūs socialinio verslo veikėjai iš užsienio. Šiųmete konkurso tema „Passion Meets Purpose“ norima atkreipti dėmesį į socialinį verslą, kaip į galimybę panaudoti įgūdžius siekiant globalių tikslų ir taip patinkančiai veiklai teikiant daugiau prasmės.

Į ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą į konferenciją atvyko antrepreneriai iš Lietuvos ir užsienio šalių, kurie dalysis asmeninėmis istorijomis ir kalbės apie socialinio verslo modelį bei jo taikymą skirtinguose pasaulio šalyse.

Konferencijoje pranešimus skaitys net penki pranešėjai iš užsienio: multimilijoninį globalų verslą ,,WildHearts Group“ įkūręs Mickas Jacksonas, Lietuvoje gyvenantis olandas, restorano ,,Pirmas Blynas“ įkūrėjas Timas van Wijkas ir neseniai studijas baigusi, tačiau jau sėkmingai vadovaujanti socialinio verslo ,,The Soap Co.“ plėtrai Clem Hinchliff.

Taip pat vandens gręžinių įrengimu besivystančioms šalims padedančio alaus gamintojo ,,Brewgooder“ prekės ženklo vadovas Jamesas Hughesas bei ypač sėkmingo Jungtinėje Karalystėje, socialinio verslo ,,Social Bite“ įkūrėjas Alanas Mahonas.

Projektą organizuoja ISM Studentų atstovybė kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu.

Daugiau informacijos rasite www.creativeshock.lt

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Grožio programa 360°

Atsakingai kuriamas šeimos verslas

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Tausokime maistą kartu

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką