Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jaunoji karta meta iššūkį: kaip jų įpročiai formuoja naują verslo koncepciją

Nors jaunoji karta – gimusieji po 1995 metų, – dar tik pradeda užkariauti pasaulį, sociologai ir futurologai jau bando suprasti jų vertybinių orientacijų pokyčius. „Canyon Accessories“ rinkodaros direktorė Elena Tokar pasakoja, kuo skiriasi jaunosios kartos vartotojų poreikiai ir kaip į juos efektyviai reaguoti.
Jaunoji karta meta iššūkį: kaip jų įpročiai formuoja naują verslo koncepciją
Jaunoji karta meta iššūkį: kaip jų įpročiai formuoja naują verslo koncepciją / „Canyon Accessories“ nuotr.

Yra gerai žinoma kartų teorija, kurią 90-ųjų pradžioje suformulavo Neilas Howe'as ir Williamas Straussas. Ji leidžia suprasti, kaip istoriniai įvykiai ir visuomenėje įvykę pokyčiai įtakojo tam tikrų kartų formavimąsi. Teorija tapo bandymu suprasti, kas skatina žmones, kokios yra jų pagrindinės vertybės, kas turėjo įtakos jų pažiūrų formavimuisi, koks įsitikinimų, požiūrių, elgesio modelių rinkinys vienija vienos kartos atstovus.

Dabar aršiausi kartų teorijos šalininkai yra rinkodaros ir komunikacijos specialistai. „Canyon“ komanda, elektroninių priedų ir išmaniųjų prietaisų prekės ženklas, žiūri į kartas pagal vartotojų pageidavimus, kurie nustato naujus elgesio modelius. To suvokimas yra svarbus gaminio formavimui, komunikacijai, kuri bus aktuali vartotojui – tai yra atitinkanti jo lūkesčius ir vertybes.

Kitas požiūris

Ne taip seniai prekės ženklai siekė, kad vartotojai norėtų būti kuo nors. Šiandien prekės ženklai, skirti jaunajai kartai, yra orientuoti į jų asmenybės pabrėžimą ir įkvėpimą. Jaunoji karta renkasi ne statuso simbolius, o pirmiausia funkcionalius gaminius pagal naujausias technologijų tendencijas, taip pat atkreipia dėmesį į gilesnę prasmę – vertybes, kurias prekės ženklas perduoda savo gaminiais.

Taip pat svarbus prekės ženklų dėmesys jaunosios kartos išskirtinumui, nes jie yra patys įvairiausi tiek pasaulėžiūra, tiek siekiais, tiek rasine, seksualine orientacija. Jei prekės ženklai galės prisijungti prie šios įvairios bendruomenės, jiems bus daug lengviau užmegzti ilgalaikius santykius su jaunais vartotojais.

„Canyon Accessories“ motyvuoja jaunosios kartos atstovus būti savimi, nepaisant kūno formos, odos spalvos ar lyties, ir pakeisti šį pasaulį į gerąją pusę – jų kūrybiškumas, istorija, jų ekologinė atsakomybė, tolerancija, žmogiškumas, noras padėti ir dalytis, jų racionalus vartojimas yra labai vertingas indėlis į šį pasaulį.

Taupymas

Jaunosios kartos atstovai pragmatiškai žiūri į finansus ir yra atsakingesni už savo ateitį – jiems svarbu kontroliuoti savo gyvenimą. Jie arba perka menkaverčius daiktus, arba laukia nuolaidų. Jauni žmonės pasiruošę permokėti tik tuo atveju, jei prekės ženklas jiems suteiks daugiau kokybės garantijų, transliuos vertybes, kurias turi jaunoji karta.

Šis „Canyon Accessories“ aspektas veikia visose srityse: gaminame ne tik prieinamus elektroninius priedus, bet ir paliečiame vertės klausimus. Laikydamiesi suderintų ES aplinkosaugos standartų ir tiekdami gaminius ekologiškose pakuotėse, pagamintose iš perdirbamų medžiagų, skatiname jaunimą atsakingai gyventi, skirti savo laiką ir energiją padedant Žemei, žmonėms ir gyvoms būtybėms.

Produkto vertės demonstravimas

Prekių ženklams svarbu kurti turinį, rodantį, kad jie padeda jaunosios kartos atstovams siekti savo tikslų. Pavyzdžiui, „Canyon Accessories“ linijoje yra išmanieji laikrodžiai. Paaiškiname, kodėl šis produktas gali būti būtinas jūsų treniruočių įrankis, pateikdami faktus apie tai, kodėl vaikščiojimas, kalorijų skaičiavimas ir kardio – trys rodikliai, kuriuos gali stebėti išmanieji laikrodžiai – yra svarbūs sveikatai.

Kai jaunosios kartos atstovai tyrinėja mūsų prekės ženklą, jiems turinys gali būti informatyvus ir naudingas. Jei jie domisi sveikesniu gyvenimo būdu, jie gali suprasti, kad „Canyon Accessories“ yra patikimas prekės ženklas, galintis padėti patenkinti jų poreikius.

Klientų patirtis

Greitas reagavimas į klientų poreikius yra svarbus bet kurio prekės ženklo socialinės strategijos aspektas. Jaunosios kartos atstovai iš verslo tikisi puikaus aptarnavimo. Prekės ženklai turi tvarkyti klientų duomenis remiantis visais įmanomais sąveikos aspektais. Tam reikia sukurti pirkėjo portretą pagal jo kontaktus su įmone visais kanalais ir įrenginių kontekste. Paprastai jauni žmonės mieliau kreipiasi į pagalbos tarnybą naudojant chatą arba socialinius tinklus.

Siekiant laimėti lenktynes ​​dėl teigiamos klientų patirties, „Canyon Accessories“ pakeitė savo paslaugų tikslus, šiuo metu realizuojama greičiausia mainų garantijos strategija ir vartotojų palaikymas realiuoju laiku keliais kanalais. Pagalbos tarnyba išsprendžia net pačias nepaprasčiausias užduotis, o tai leidžia iki minimumo sumažinti laukimo laiką, kol bus išspręstos problemos naudojant gaminius, o aptarnavimo lygiu pranokti net A prekės ženklus.

Išvada

Globalios tendencijos verčia įmones taikyti naujas technologijas, metodus ir strategijas. Visa tai vyksta sparčiai, todėl itin svarbu laikyti pirštą ant pulso, kad nepasikartotų tų, kurie negalėjo pasikeisti ir paliko rinką, likimas. Iššūkiai, su kuriais susiduria verslas, be kita ko, yra rizika, kad prekės ženklas neatitiks auditorijos lūkesčių, tačiau, laimei, žinome atsakymus į visus klausimus – tereikia atidžiau pažvelgti į kitų šalių ir prekių ženklų patirtį bei tinkamai ją pritaikyti prie dabartinės tikrovės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius