Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jaunųjų reklamos talentų idėja kvies lietuvius vienytis Globalios Lietuvos kontekste

Baigėsi tarptautinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ ir projekto „To Be LT“ organizuotas konkursas „Creative Brief Session“, kuriuo siekta rasti kūrybišką ir inovatyvų būdą pristatyti visapusiškos, įvairialypės ir globalios lietuviškos tapatybės idėją. Pirmos vietos laimėtojai Domas Tamulionis ir Julija Panova jau ruošiasi reklamos kūrybos studijoms, kurios startuos kovo 12 d.
Jaunųjų reklamos talentų idėja kvies lietuvius vienytis Globalios Lietuvos kontekste
Jaunųjų reklamos talentų idėja kvies lietuvius vienytis Globalios Lietuvos kontekste / „The Atomic Garden Vilnius“ nuotr.
Temos: 2 Vilnius Reklama

Globalios lietuvių bendruomenės vienijimas – nelengva užduotis

Iš beveik 100 į renginį užsiregistravusių žmonių buvo atrinkta 40 geriausiai pasiruošusių ir labiausiai motyvuotų dalyvių, kurie poromis varžėsi dėl 7700 eurų vertės kūrybos kurso stipendijos. Visas keturias dienas dalyviai sprendė nelengvą užduotį – kaip rasti kūrybišką sprendimą, kuris taptų platforma globalios Lietuvos minčiai, jog Lietuva yra ten, kur esama lietuvių.

„To Be LT“ jau kuris laikas dirba su globalios Lietuvos kaip pasaulinės dinamiškos lietuvių bendruomenės idėja ir vykdo keliones į užsienio lietuvių bendruomenes, aktyvuodami ir vienydami jas. Vis dėlto „Creative Brief Session“ parodė, kad vienytis galime ir turime net būdami čia, Lietuvoje. Buvau nustebinta ir sužavėta, su kokiu entuziazmu jaunieji kūrybininkai ėmėsi mūsų pateiktos užduoties, kokiais skirtingais ir netikėtais kampais pristatė galimus sprendimus. Nekantrauju, kol kampanija išvys dienos šviesą, ir tikiu, kad kūrybiški, inovatyvūs sprendimai yra nepaprastai galingi ne tik lokaliame, bet ir globaliame Lietuvos kontekste, – džiaugėsi „To Be LT“ projekto vadovė Agnė Vertelkaitė.

Konkurso idėjas vertino autoritetinga komisija

Dvi dienas ir naktis komandomis dirbę ir konsultuodamiesi su reklamos profesionalais savo idėjas dalyviai pristatė autoritetingai komisijai, kurią sudarė „The Atomic Garden Vilnius“ reklamos kūrybos kurso vadovas, „Bechtle & Milzarajs“ kūrybinis partneris Antonio Bechtle, agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius ir „To Be LT“ projekto vadovė Agnė Vertelkaitė.

„The Atomic Garden Vilnius“ nuotr./Jaunųjų reklamos talentų idėja kvies lietuvius vienytis Globalios Lietuvos kontekste
„The Atomic Garden Vilnius“ nuotr./Jaunųjų reklamos talentų idėja kvies lietuvius vienytis Globalios Lietuvos kontekste

Baigusi vertinimo darbą komisija pripažino, kad apsispręsti nebuvo lengva. Vis dėlto nugalėtojais buvo paskelbta komanda, pasivadinusi „Newclear seeds“. Nugalėtojai įvertinti remiantis tuo, kad pristatyta praktiškai išbaigta koncepcija, pagrįsta tiksliomis įžvalgomis ir plačiai pritaikoma tiek turinio, tiek komunikacijos kanalų atžvilgiu.

Po apdovanojimų paskelbimo laimėjusi komanda neslėpė džiaugsmo įgyvendinus tikslą laimėti: „Ėjome ne tik pasisemti žinių, gerai praleisti laiką, bet ir su tikslu laimėti. Kurdami idėją ir džiaugėmės, ir pykomės. Kritikos buvo, bet gal todėl galutinis produktas ir yra toks sėkmingas. Mintys, savaime suprantama, geros, esame nusiteikę vėl būti studentais. Didelis ačiū organizatoriams, mentoriams, visam „The Atomic Garden Vilnius“ kolektyvui, klientui už galimybe kurti idėją, kuri yra itin aktuali šiandien, o strategui Gediminui Užkuraičiui už nelengvą kūrybinę užduotį“.

Reklamos kūrybos kursas prasideda kovo 12 dieną, visi norintys prisijungti gali registruotis ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius