-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip padidinti pardavimų skaičių internetinėje parduotuvėje?

Apsipirkimas internetu jau kurį laiką yra beveik kiekvieno žmogaus kasdienybė. Nepriklausomai nuo to, ko reikia – sporto prekių, maisto, elektronikos ar net kaimiškų gėrybių – viską galima nusipirkti internetu. Internetinių parduotuvių apimtys yra tokios didelės, kad elektroninės prekybos įmonės turi sugebėti išsiskirti iš minios, kad pritrauktų ir išlaikytų daugiau pirkėjų. Universalaus mokėjimų priėmimo sprendimo „Klix“ ekspertų komanda parengė paprastus patarimus, kurie padės pagerinti internetinės parduotuvės veiklą ir klientų patirtį, sėkmingai didinant pardavimų apimtis.
Kaip padidinti pardavimų skaičių internetinėje parduotuvėje?
Kaip padidinti pardavimų skaičių internetinėje parduotuvėje? / „Klix“ nuotr.

Svarbu išsamūs produktų aprašymai ir nuotraukos

Tikriausiai niekam nepatinka pirkti „katę maiše“, todėl vienas iš svarbiausių internetinės parduotuvės komponentų yra išsamūs prekių ar paslaugų aprašymai. Nurodydami privalumus, kurie skatintų dažniau apsipirkti internete, gyventojai išsamų prekės aprašymą nurodo kaip svarbiausią veiksnį, skatinantį dar kartą sugrįžti į elektroninę parduotuvę. Ne mažiau svarbu yra nuotraukos: 30 % respondentų nurodo, kad mielai naudotųsi inovatyviais skaitmeniniais sprendimais, pavyzdžiui, papildytosios realybės įrankiu, kurį naudojant galima pamatyti, kaip produktas atrodys pritaikius jį sau. Užsienio šalyse tokį sprendimą jau pradėjo siūlyti, pavyzdžiui, drabužių ar kosmetikos parduotuvės.

Įsitikinkite, kad už pirkinį galima patogiai sumokėti

Geriausias būdas išsiaiškinti, ar jūsų internetinė parduotuvė yra patogi naudoti, tai pačiam būti pirkėju – pradedant ​​prekės įdėjimu į krepšelį, baigiant patvirtinimo žinute apie sėkmingą pirkimo įvykdymą. Svarbu sekti, kiek veiksmų reikia atlikti. „Mes atlikome Latvijos elektroninės prekybos platformų tyrimą, ir vidutinis veiksmų, kuriuos klientas turi atlikti, skaičius siekia daugiau nei dešimt, vidutiniškai penkiolika. Tai reiškia, kad yra penkiolika akimirkų, kada klientas gali persigalvoti ir neįvykdyti pirkimo. Galbūt kažkada tokia apsipirkimo patirtis buvo priimtina, tačiau spartus pandemijos sukeltas skaitmeninimas pakeitė elektroninę prekybą, ir klientai nebenori sudėtingo mokėjimo proceso“, – sako Andrius Bolšaitis, „Klix“ verslo plėtros vadovas.

Vienas iš būdų padidinti potencialių klientų skaičių – pasiūlyti kuo įvairesnių atsiskaitymo už pirkimus būdų. Didžiosios elektroninės prekybos parduotuvės visada siūlo kelis atsiskaitymo būdus, kad apimtų kuo platesnį pirkėjų ratą – vieni mėgsta atsiskaityti įvesdami kortelės duomenis, kiti – už pirkinį atsiskaityti naudodamiesi internetinės bankininkystės nuoroda, o treti mėgsta atsiskaityti už pirkinį įvesdami tik savo telefono numerį. Iki šiol kildavo nepatogumų įvedant skirtingus mokėjimus – dėl kiekvieno pageidaujamo sprendimo reikėjo sudaryti sutartį su konkrečia finansų įstaiga. Tokia administracinė našta yra per didelė bet kuriai smulkiai ar vidutinei elektroninės prekybos įmonei.

„Siekdami suprasti efektyvesnės internetinės parduotuvės kūrimo kliūtis mes kalbėjomės su įvairiomis elektroninės prekybos įmonėmis ir išsiaiškinome, kad daugeliui internetinių parduotuvių trūksta laiko ir finansinių išteklių investuoti į atsiskaitymų proceso tobulinimą. Tačiau norisi pagerinti klientų patirtį ir parduotuvės veiklą. Siekdami padėti elektroninės prekybos prekybininkams, kurdami „Klix“ galvojome apie tai, kad verslininkams reikėtų kuo mažiau pastangų ir investicijų siekiant maksimalaus įmanomo rezultato. Taip buvo sukurtas universalus mokėjimų priėmimo sprendimas „Klix“, kuris vienu įdiegimu elektroninei parduotuvei užtikrina visus populiariausius atsiskaitymo būdus. Be to, „Klix“ sprendimas turi ir keletą unikalių funkcijų, pavyzdžiui, greitas pirkinių apmokėjimas įvedant tik telefono numerį, o tai turėtų būti žingsnis link Baltijos šalių elektroninės prekybos plėtros pasaulyje“, – sako A.Bolšaitis.

Mokėjimų priėmimo sprendimas „Klix“ šiuo metu veikia daugiau nei 600 internetinių parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Atsiskaityti su „Klix“ galima gerai žinomose elektroninės prekybos parduotuvėse, pavyzdžiui, „airBaltic“, RDE.LT, „Senukai“, „1a.lv“, „Varle.lt“, „Lietuvos geležinkeliai“, „Shopbysiegel.com“. Pilną el. prekybos parduotuvių, kurios turi įsidiegusios „Klix“, sąrašą rasite Klix partneriai – KLIX.

„Klix“ nuotr./Kaip padidinti pardavimų skaičių internetinėje parduotuvėje?
„Klix“ nuotr./Kaip padidinti pardavimų skaičių internetinėje parduotuvėje?

„Klix“ vienu įdiegimu elektroninei parduotuvei suteikia tai, ko reikia: atsiskaitymus kortele, atsiskaitymus per interneto banko nuorodą, mokėjimą dalimis arba išsimokėtinai, taip pat greitąjį mokėjimą. Pavyzdžiui, norint užtikrinti klientams mokėjimus per populiariausių bankų internetinės bankininkystės nuorodas, elektroninei parduotuvei tereikia vieno „Klix“ įdiegimo. „Klix MultiLink“ yra mokėjimo inicijavimo sprendimas suteikiantis pirkėjui galimybę atsiskaityti už prekę ar paslaugą internetinėje parduotuvėje inicijuojant pavedimą iš savo banko sąskaitos nenaudojant mokėjimo kortelės. Savo ruožtu „Klix Pay“ suteikia galimybę atsiskaityti „Klix“ programėle klientams, susikūrusiems „Klix“ paskyrą. Funkcija taip pat numato įprastus atsiskaitymus kortele neregistruotiesiems vartotojams. Privalumas tiems, kurie registruojasi „Klix“ vartotojais – galimybė naudotis supaprastintu atsiskaitymo procesu visose elektroninėse parduotuvėse, kuriose yra įdiegtas „Klix“.

„Klix“ įdiegimas internetinėje parduotuvėje turi būti atliktas tik vieną kartą, o diegimo procesą galima atlikti beveik iš karto, jei elektroninėje parduotuvėje naudojama viena iš didžiųjų elektroninės prekybos platformų. Įdiegus sprendimą, ateityje parduotuvės lankytojas atsiskaitydamas už pirkinį matys tekstą „atsiskaitymas su „Klix““, kuris, priklausomai nuo įdiegtų „Klix“ funkcijų konkrečioje internetinėje parduotuvėje, suteikia galimybę atsiskaityti bet kokia mokėjimo kortele, per populiariausias Baltijos šalyse internetines bankininkystes arba padalinti mokėjimą į keletą mėnesinių įmokų.

Elektroninėje prekyboje vis labiau populiarėja „pirk dabar – mokėk vėliau“, arba pirkimo išsimokėtinai, sprendimas

Jeigu internetu parduodamas prekes prekybininkas gamina pats, tai gamyba dažniausiai pradedama gavus apmokėjimą. Tačiau klientas ne visada galės iš karto sumokėti už visą pirkinį. Pavyzdžiui, jei klientas užsisako naują virtuvės baldų komplektą, tai meistras gaminti pradės tik gavęs apmokėjimą. Vis labiau populiarėja apsipirkimo būdas, kai klientas prekę perka iš karto su sprendimu „pirk dabar – mokėk vėliau“. Su „Klix Pay Later“ klientas įsigyja prekę ar paslaugą nurodydamas, kad mokės dalimis, o prekybininkas gauna visą apmokėjimą iškarto ir gali pradėti vykdyti užsakymą. Ir taip pagreitinamas apsipirkimo procesas.

„Klix“ mokėjimo sprendimai internetinėje parduotuvėje vienu įdiegimu:

  • „Klix Pay“ – atsiskaitymai kortelėmis („Visa“, „Mastercard“) ir pirkimo patvirtinimas tiesiog įvedus telefono numerį – jau registruotiesiems „Klix“ vartotojams
  • „MultiLink“ internetinės bankininkystės mokėjimai – sprendimas, leidžiantis vienu įdiegimu atlikti mokėjimus didžiosiose Baltijos šalių internetinėse bankininkystėse
  • „Klix Pay Later“ – paskolos įforminimo internetu įrankis (skolintojas – „Citadele“ bankas)
  • „Klix Quick Checkout“ – apmokėjimas patvirtinus pirkinį „Klix.app“ programėlėje, kai klientas jau yra pridėjęs savo mokėjimų kortelę

Sužinok daugiau apie KLIX.   

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius