-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kauniečių unikali darbo skelbimų platforma atrado rinką Pietų Afrikoje

Ko ieškoti šalyje, kurioje vyrauja didelis nedarbas, bet kartu auga informacinių ir ryšių technologijų (IRT) poreikis? Kauniečių UAB „Dirba.lt“ startavo Pietų Afrikos Respublikoje (PAR) su universalia darbo skelbimų ir gyvenimo aprašymų platforma „Jobin“ . Platforma susilaukė didžiausių pasaulio kompanijų, veikiančių vietinėje rinkoje, tokių kaip „Coca Cola“ ar „Amazon“, dėmesio. Kauno mokslo ir technologijų parke įsikūrusios įmonės vadovas Steponas Jurelė sako, kad plėtra dešimtis kartų didesnėje nei Lietuvos užsienio rinkoje leidžia prisidėti prie tos šalies IRT vystymosi ir dairosi naujų galimybių kitose šalyse.
„Dirba.lt“ vadovas Steponas Jurelė
„Dirba.lt“ vadovas Steponas Jurelė / Projekto partnerio nuotr.
Temos: 2 Darbas Verslas

Darbuotojus atrenka algoritmai

PAR skaičiuojama apie 8 mln. (26 proc.) bedarbių, nemaža dalis jų praradę viltį ieško bet kokio darbo. Darbuotojų ieškančios įmonės užtrunka nemažai laiko išskirdamos tuos asmenis, kurie net nesidomi, kur kandidatuoja. Kauniečių sukurtoje platformoje „Jobin“ veikiantys algoritmai geba automatiškai susieti darbdavių skelbimus su ieškančių darbų įkeltais CV. Dėl to užsiregistravusiems svetainėje reikia mažiau naršyti portale, sistema automatiškai parenka tinkamiausius pasiūlymus.

„Tokia darbo paieškos svetainė – tarsi pažinčių portalas, tačiau pažintys – profesinės. Įmonės ir darbo ieškantys renkasi mus, nes portalas yra modernus, greitas, paprastas ir patogus. Atranką svetainėje pagal daugybę parametrų atlieka algoritmai, gerokai palengvinantys ir pagreitinantys tiek darbo, tiek darbuotojų suradimą“, – sako S. Jurelė.

Atrankos algoritmus nuolat tobulina ir programuoja pati „Dirba.lt“ komanda, įsikūrusi Kauno mokslo ir technologijų parke. Nemokamai savo skelbimus darbo paieškos platformoje talpinantys PAR gyventojai leido sukaupti nemažą duomenų bazę, padedančią generuoti kuo tikslesnius ir darbuotojui, ir darbdaviui tinkančius pasiūlymus.

Sulaukia didžiųjų kompanijų dėmesio

Jau dabar „Jobin“ portalas išsiskiria dideliu kandidatuojančių į darbo skelbimus skaičiumi. PAR veikiančios svetainės mėnesio auditorija siekia daugiau nei 150 tūkst. lankytojų. Darbo ieškančius masina portale skelbimus talpinančios didžiosios kompanijos: „Coca Cola“, „Amazon“, „Omnicom group“, „Rank consulting group“ ir daugelis kitų. Per mėnesį tokios kompanijos iš „Jobin“ sistemos sulaukia daugiau nei 15 tūkst. kandidatų CV.

„Daug investuojame į reklamą paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Twitter“ ir kituose, todėl mus darbdaviai patys suranda. Išbandę mūsų paslaugas ir sulaukę didelio tikslingų kandidatų srauto, jie tampa nuolatiniais mūsų klientais“, – apie didžiųjų kompanijų pripažinimą kalba „Dirba.lt“ vadovas.

Planuojama, kad kitąmet visi statistiniai rodikliai išaugs mažiausiai dvigubai, o tai leis tapti dar reikšmingesniu produktu vietos rinkoje. PAR įgyta patirtis taip pat leidžia planuoti verslo plėtrą kitose šalyse. Per artimiausius porą metų kauniečių įmonė ketina investuoti į platformos vystymą apie 100 tūkst. eurų.

Projekto partnerio nuotr./„Dirba.lt“ vadovas Steponas Jurelė
Projekto partnerio nuotr./„Dirba.lt“ vadovas Steponas Jurelė

Augina klientų srautą ir Lietuvoje

Pretekstu kelti koją į užsienio rinkas tapo UAB „Dirba.lt“ Lietuvoje vystoma, tokiu pačiu pavadinimu veikianti, darbo paieškos svetainė. Portalas Dirba.lt veikia nuo 2008 metų, tačiau inovatyvūs algoritmai pradėti taikyti užpernai. Dirba.lt sėkmingai konkuruoja su kitomis Lietuvoje veikiančiomis CV duomenų bazių ir darbdavių skelbimų platformomis. Kauniečiai yra užsitikrinę savo rinkos dalį – portalas specializuojasi paslaugų specialistų sektoriuje. „Aptarnaujame labai daug Lietuvos įmonių, vienos tik skelbia darbo skelbimus Dirba.lt portale, kitos užsako personalo atrankas. Taigi įmonės gali sutaupyti nemažai laiko, mums perleisdamos tinkamiausio pretendento siūlomai pozicijai paieškas“, – pastebi S. Jurelė.

Apie įmonę

Šiuo metu lankytojų srautas per mėnesį lietuviškame portale siekia daugiau nei 400 tūkst. lankytojų per mėnesį ir nuolat auga. Lietuvoje Dirba.lt klientai yra daugelis Lietuvos įmonių, vieni iš jų: „Girteka“, „Rimi“, „IKI“, „BITE“, „Amber food“, „Agrologistika“, „RV Transport“, „Paradis“, „Čili“, „PJazz“, „Jurgis ir drakonas“, „BergHOFF“, „Stiklita“, „Studio Moderna“, „Latvijas Tilti“ ir daugelis kitų. Įmonė tikisi plėstis kitose Europos, Afrikos ir Azijos šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius