„Kaunas nuo pat „Rail Baltica“ įgyvendinimo pradžios buvo numatytas maršrute, todėl radikalūs pakeitimai gali būti žalingi bendro Lietuvos, Latvijos ir Estijos projekto kontekste. Jau paruošti parengiamieji darbai, atliktos studijos. Belieka pereiti prie realių darbų, o ne trypčioti vietoje su svarstymais ir diskusijomis“,- teigia “Vieningas Kaunas” valdybos pirmininkas Visvaldas Matijošaitis.
“Šiuo metu yra įgyvendinimas “Rail Baltica” pirmasis etapas, todėl šalia įrengti “Rail Baltica 2” vėžę kainuos pigiau. Vėžės su Vilniumi įgyvendinimas būtų žymiai brangesnis, nes reikės rengti papildomas studijas, išpirkinėti sklypus, įvertinti poveikįaplinkai“, - argumentus dėsto visuomeninės organizacijos „Vieningas Kaunas“ direktorius Povilas Mačiulis.
„Antras pagal dydį Lietuvos miestas yra strateginis šalies transporto ir logistikos
centras, turintis unikalią sausumos, oro ir geležinkelio transporto jungtis. Šiuo metu iki Kauno sėkmingai įgyvendinimas “Rail Baltica” pirmasis etapas, investuotojų sulaukia Laisvoji ekonominė zona, auga nauji logistikos centrai, planuojama oro uosto plėtra. Siūlymas Kauną išmesti iš „Rail Baltica 2” projekto iš principo prieštarauja šalies darniai plėtrai”,- „Vieningo Kauno“ narys doc. dr. Visvaldas Varžinskas.
„Antras pagal dydį Lietuvos miestas yra strateginis šalies transporto ir logistikos centras, turintis unikalią sausumos, oro ir geležinkelio transporto jungtis. Šiuo metu iki Kauno sėkmingai įgyvendinimas “Rail Baltica” pirmasis etapas, investuotojų sulaukia Laisvoji ekonominė zona, auga nauji logistikos centrai, planuojama oro uosto plėtra. Siūlymas Kauną išmesti iš „Rail Baltica 2” projekto iš principo prieštarauja šalies darniai plėtrai”,- „Vieningo Kauno“ narys doc. dr. Visvaldas Varžinskas.