Dabar populiaru
Publikuota: 2018 kovo 27d. 13:04

„Lidl“ atidarymui ruošėsi kaip euro įvedimui

Prieš dirbdama su „Lidl“ bendrovė „Baltic transline“ turėjo apie 250 vilkikų, o šių metų pabaigoje turės jau 500
Partnerio nuotr. / Prieš dirbdama su „Lidl“ bendrovė „Baltic transline“ turėjo apie 250 vilkikų, o šių metų pabaigoje turės jau 500

„Įmonėje praktiškai paskelbėme ypatingąją padėtį: pagrindiniai „Lidl“ deleguoti vairuotojai išvažiavo į gatves, o dar eilė mašinų su vairuotojais stovėjo ir laukė pasirengę išvykti iškilus nenumatytam įvykiui. Juk niekas nežinojo, kokios krovinių apimtys bus pirmosiomis dienomis“, – „Lidl“ pirmąsias darbo dienas prisimena logistikos bendrovės „Baltic transline“ Logistikos vadovas Donatas Nickus.

Vakariečiai žiūrėjo įtariai

Bendradarbiavimas su „Lidl“ dar labiau sustiprino vienos pažangiausių Lietuvos logistikos bendrovių pozicijas. „Tai ne tik sustiprino mūsų Lietuvos vidaus pervežimų padalinį, bet pridėjo solidumo ir tarptautinėje erdvėje. Juk jei pasitiki „Lidl“, tai reiškia, kad esame patikimas partneris“, – sako D. Nickus.

Anot vadovo, toks kontraktas įmonės veiklos pradžioje būtų buvęs aukso vertės. 2007 metais atsivėrus Šengeno erdvės sienoms, kai „Baltic transline““ pradėjo dirbti Vakarų Europoje, buvo ganėtinai sunku išsikovoti vietą po saule, nes ES verslininkai į Rytų Europos kompanijas žiūrėjo ganėtinai atsargiai.

Nors bendrovė jau turėjo įsigijusi naujesnių vilkikų, vis tik, lyginant su Vakarų vežėjais, technine baze bei rinkos išmanymu neprilygo jau daug metų ES dirbantiems konkurentams. Pati įmonė irgi buvo ganėtinai jauna, su dviem pirmaisiais vilkikais susikūrusi tik 2000-aisiais metais.

Investavo į kokybę

„Pradžioje orientavomės tik į Baltijos šalių rinką, tačiau pamažu čia darėsi ankšta. Lietuvai įstojus į ES pradėjome plėsti veiklos geografiją, investavome į naujus vilkikus, vien 2007-aisiais, kai atsidarė sienos, įsigijome 40 naujų vilkikų“, – pasakoja D. Nickus.

Vilkikų parko plėtra vyko kasmet, bet įmonės vadovai nuo pat pradžių suprato, kad vien vilkikų skaičiumi Europos neužkariausi. Todėl didelis dėmesys skirtas profesionaliai vadybai bei procesų valdymui, diegtos pažangios sistemos ir tai pasiteisino. Įmonei ne kartą suteiktas sparčiausiai besivystančių įmonių sertifikatas „Gazelė“, jau 2013 metais „Creditinfo“ įmonei įteikė „Stipriausi Lietuvoje 2013“ sertifikatą, taip pat gautas sertifikatas „CrefoCertStabilus Silver“, liudijantis, jog „Baltic transline“ yra pripažinta viena iš patikimiausių ir ekonomiškai stabiliausių įmonių Lietuvoje.

„Pamažu įgavome partnerių pasitikėjimą, atsirado rimtų užsakymų. Šiuo metu į mus kreipiasi dėl pačių įvairiausių krovinių gabenimo – vežame negabaritinius, padidinto pavojaus, itin brangius krovinius, pavyzdžiui, vaistus, kur viena paletė kainuoja kelis milijonus eurų“, – pasakoja D. Nickus.

Partnerio nuotr./„Baltic transline“ Logistikos vadovas Donatas Nickus
Partnerio nuotr./„Baltic transline“ Logistikos vadovas Donatas Nickus

„Lidl“ iššūkis

Nepaisant didelės logistikos patirties ir profesionalumo, logistikos specialistas pripažįsta, kad „Lidl“ jiems buvo pats rimčiausias išbandymas. „Baltic transline“ jau yra dirbusi su „Lidl“ anksčiau, tačiau veždavo tik didelius krovinius iki logistikos centro, o tai visai kita specifika, nei dirbti tiesiogiai su parduotuvėmis.

Vien laimėti „Lidl“ konkursą nepakako. Norint tapti šio mažmeninės prekybos tinklo logistikos partneriu, teko investuoti nemažai ne tik lėšų, bet ir laiko.

„Mūsų įmonei tai buvo panašus iššūkis kaip Lietuvai euro įvedimas. Visi vairuotojai turėjo praeiti specialius mokymus pačiame „Lidl“ tinkle, kad gerai žinotų pristatymo subtilybes: kaip privažiuoti, kaip iškrauti bei kitas smulkmenas, kad gerai sustyguotas mechanizmas nestrigtų. Taip pat mokymai buvo organizuoti ir vadybininkams. Iki šiol vienas mūsų vadybininkas prireikus dirba pačiame „Lidl“ logistikos centre, kad būtų arčiau to, kas vyksta ir galėtų kuo operatyviau išspręsti visus klausimus“, – pasakoja D. Nickus.

„Baltic transline“ tikisi, kad kontraktas su „Lidl Lietuva“ atvers dar daugiau durų Europoje, nes tai, kad dirbama su griežtais reikalavimais garsėjančiu tinklu yra pakankamai rimta rekomendacija. „Mūsų plėtra pakankamai intensyvi. Prieš dirbdami su „Lidl“ turėjome apie 250 vilkikų, šių metų pabaigoje jų bus jau 500 ir, esame tikri, tai tikrai ne pabaiga“, – sako „Baltic transline“ Logistikos vadovas.

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Aktualu

Įstatymas su paslėpta mina: G.Kirkilo partija gali negauti pinigų, kuriais jau džiaugiasi

Aktualu

Orai.lt: virš Lietuvos įsitvirtins šalta oro masė

Aktualu

Žemės ūkio ministerijos darbuotojai šimtmetį atšventė su šokiais ir alkoholiu

Lapkričio TOP 13: knygų antplūdis artėjant šventėms.

Aktualu

Kaip Vakarų lyderiai, patys to nesuvokdami, padeda Vladimirui Putinui

Vardai

„Atspėk, kas dėžėje“ premjera: tokių Monikų dar nematėte – iš baimės net drebėjo rankos

Aktualu

Avarijoje prie Balėnų kaimo aštuonmetį mirtinai sužalojo Mažeikių tarybos narys Sigitas Kaktys

Erikos istorija

Gazas

Renkame „Tautos automobilį 2019“: nauja „Kia Ceed“ šypsena

Aktualu

Šiaurės Korėja išbandė naują modernų taktinį ginklą

Aktualu

Suprasti akimirksniu: 15min atsako į svarbiausius klausimus apie prezidento rinkimus

Verslas

Lietuvio emigracija Suomijoje truko pusdienį: darbdavys mini „netipinę situaciją“

N-18 Aktualu

Lukiškių prižiūrėtojus fekalijomis apipylęs žudikas žagintojas pats tapo nukentėjusiuoju

Aktualu

Koks „Brexito“ likimas palankiausias Didžiosios Britanijos lietuviams?

Vardai

Iglė per gimtadienį scenoje sulaukusi 4 kilogramus sveriančio S.Prūsaičio siurprizo neteko žado

24sek

K.Pangosas: apie svarbiausią Šaro pamoką, nustebinusius katalonus ir stiprų „Žalgirį“

Vardai

Internete žaibiškai pasklidusi parodija Karolinos Meschino nė kiek neįžeidė: „Nauda abipusė“

Sportas

Tautų lyga: Kroatijos rinktinė išplėšė fantastišką pergalę prieš Ispaniją

Aktualu

Avarijos remontuojamame Panevėžio aplinkkelyje tęsiasi: į žiedo vidurį įlėkė lenkas ir latvis

24sek

Antanas Guoga apie „Ryto“ skandalus: „Praeities šešėliai persekioja klubą“

Naujienos

Aktualu

Įstatymas su paslėpta mina: G.Kirkilo partija gali negauti pinigų, kuriais jau džiaugiasi

Aktualu

Orai.lt: virš Lietuvos įsitvirtins šalta oro masė

Aktualu

Žemės ūkio ministerijos darbuotojai šimtmetį atšventė su šokiais ir alkoholiu

Lapkričio TOP 13: knygų antplūdis artėjant šventėms.

Aktualu

Kaip Vakarų lyderiai, patys to nesuvokdami, padeda Vladimirui Putinui

Vardai

„Atspėk, kas dėžėje“ premjera: tokių Monikų dar nematėte – iš baimės net drebėjo rankos

Aktualu

Avarijoje prie Balėnų kaimo aštuonmetį mirtinai sužalojo Mažeikių tarybos narys Sigitas Kaktys

Erikos istorija

Gazas

Renkame „Tautos automobilį 2019“: nauja „Kia Ceed“ šypsena

Aktualu

Šiaurės Korėja išbandė naują modernų taktinį ginklą

Aktualu

Suprasti akimirksniu: 15min atsako į svarbiausius klausimus apie prezidento rinkimus

Verslas

Lietuvio emigracija Suomijoje truko pusdienį: darbdavys mini „netipinę situaciją“

N-18 Aktualu

Lukiškių prižiūrėtojus fekalijomis apipylęs žudikas žagintojas pats tapo nukentėjusiuoju

Aktualu

Koks „Brexito“ likimas palankiausias Didžiosios Britanijos lietuviams?

Vardai

Iglė per gimtadienį scenoje sulaukusi 4 kilogramus sveriančio S.Prūsaičio siurprizo neteko žado

24sek

K.Pangosas: apie svarbiausią Šaro pamoką, nustebinusius katalonus ir stiprų „Žalgirį“

Vardai

Internete žaibiškai pasklidusi parodija Karolinos Meschino nė kiek neįžeidė: „Nauda abipusė“

Sportas

Tautų lyga: Kroatijos rinktinė išplėšė fantastišką pergalę prieš Ispaniją

Aktualu

Avarijos remontuojamame Panevėžio aplinkkelyje tęsiasi: į žiedo vidurį įlėkė lenkas ir latvis

24sek

Antanas Guoga apie „Ryto“ skandalus: „Praeities šešėliai persekioja klubą“

Vardai

Ypatingos

07:22
06:20

Gera keliauti kartu

Ko reikia šiuolaikiniam pirkėjui?

Sveikata

Mamos prieš meningokoką

Būk nesustabdoma

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką