Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ tęsia kainų lyderio strategiją – sviestu prekiaus pigiau

Nuo šio ketvirtadienio, vasario 1 dienos, pirkėjai „Lidl“ parduotuvėse ras pigesnius populiariausius sviesto gaminius. Tai – ne akcija, o ilgalaikis nuolatinio asortimento kainų sumažinimas ir dar vienas prekybos tinklo žingsnis, įgyvendinant „Lidl“ kainų strategiją, kurios esmė – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį.
Sviestas
Sviestas / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Lidl Sviestas

„Lidl“ tikslas šiemet – operatyviai atsiliepti į pasaulinius žaliavų kainų pokyčius, ypač – mažėjimą. Būdama tarptautinio prekybos tinklo dalis, kuri įsigyja maisto produktų dideliais kiekiais, „Lidl Lietuva“ gali reaguoti itin greitai ir atitinkamai koreguoti pardavimo kainas.

Tad, pingant pieno žaliavai, „Lidl“ pirkėjų itin mėgstamas sviestas „Ekstra“ atpigo nuo 1,59 iki 1,49 euro, 200 g „Pilos“ sviesto pakelis atpigo nuo 1,69 iki 1,59 euro, o pati didžiausia 375 g „Pilos“ sviesto pakuotė nuo šiol vietoje 3,09 kainuos 2,89 euro.

„Globalūs žaliavų kainų pokyčiai visuomet atsispindi galutinėje produkto kainoje. Siekdami, kad mūsų pirkėjai mažėjimą patirtų kuo greičiau, šiai temai skyrėme daug dėmesio kasmetinėse derybose su tiekėjais. Turėdami stiprius privačius prekės ženklus ir kruopščiai suplanuotą asortimentą, galime į pokyčius reaguoti nedelsdami ir šitaip įgyvendinti pagrindinį principą – užtikrinti geriausią kainos bei kokybės santykį rinkoje“, – sako „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.

„Lidl“ prekės ženklų produkcija, kurią tiekia gamintojai iš Lietuvos ir kitų Europos valstybių, sudaro šio prekybos tinklo asortimento pagrindą. Iš viso jame – apie 1 600 kasdienių prekių, kurias nuolat paįvairina specialios maisto produktų ir ne maisto prekių akcijos bei riboto kiekio pasiūlymai.

Šiuo metu „Lidl“ Lietuvoje valdo 32 parduotuves, įsikūrusias Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje bei Plungėje, ir planuoja aktyviai tęsti plėtrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius