Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuviškas šedevras iš ledo

Vandens buteliukas rankose
Projekto partnerio nuotr. / Vandens buteliukas rankose
Šaltinis: Reklama
Turinio kontrolė – užsakovo rankose, redakcija neprisidėjo prie turinio kūrimo
0
A A

Lietuvoje gaminamas vanduo „Melt Water“, išgautas iš artezinio gręžinio ir išgrynintas daugiapakopiu šaldymu bei tirpinimu, ypač vertinamas Jungtinių Arabų Emyratų (JAE) gyventojų, „atrandamas“ jis ir Lietuvoje. Vandens gavimo išskirtinė technologija atkartoja ledynų formavimąsi ir tirpsmą – taip sukuriamas šalčiu išgrynintas vanduo.

Sveikuoliai tirpsmo vandenį mažais kiekiais gaminasi namuose, o mokslinių tyrimų ir gamybos kompanija „Melt Water“, UAB, sukūrė ir ištobulino ledo tirpsmo technologiją, todėl „Premium“ klasės vandenį dabar gali vartoti daugiau žmonių ir Lietuvoje, ir užsienio šalyse.

Atlikta daug tirpsmo vandens mokslinių tyrimų, nes jau seniai pastebėta, kad vandeniui užšalus susidaro ypatinga ledo struktūra, pvz., bešąlant druskingam jūros vandeniui virš jo susiformuoja tyro ledo sluoksnis. Taip atsitinka, nes ledo kristalai turi savybę išstumti nešvarumus ir priemaišas išskyrus gėlą vandenį. Ledo savybė išstumti priemaišas – iš gamtos perimta „Melt Water“ technologija.

Projekto partnerio nuotr./„Melt Water“
Projekto partnerio nuotr./„Melt Water“

Tirpsmo vanduo – sukurta gamtos

„Melt Water“ vanduo išgryninamas naudojant daugiapakopę pirminio ir antrinio šaldymo technologiją.

Pirmiausia gręžinio vanduo šaldomas – susiformuoja plonojo ledo sluoksnis. Jame susikaupia nereikalingi organizmui „sunkiojo“ vandens elementai, kurie yra pašalinami. Toliau vanduo šaldomas bei formuojamas storasis ledas: šąlančios vandens molekulės išstumia likusias priemaišas į ledo masyvo centre esantį vandenį. Ledas lieka skaidrus, o ištirpęs tampa „Melt Water“ – vartotojai mėgaujasi mažos mineralizacijos vandeniu, turinčio mažai natrio.

Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens rūšys. Populiariausi yra mažos mineralizacijos šarminis „Melt Water still“ ir gazuotas „Melt Water sparkling“ vanduo. Kadangi visame pasaulyje auga skoninio vandens vartojimas, kompanija pasiūlė naujienų: citrinos ir laimo skonio tirpsmo vandenį.

Malšina JAE troškulį, keliauja į Kiniją

Apie 95% produkcijos „Melt Water“ šiuo metu eksportuoja į JAE, kur vandens rinka beveik 10 kartų didesnė nei Lietuvos. Prognozuojama, kad JAE vandens poreikis kasmet augs po 7%. Vanduo šioje saulės lepinamoje šalyje – būtiniausia ir perkamiausia prekė.

„Pernai II ir III ketvirčius „Melt Water“ vandens importas sudarė 2% nuo JAE bendro vandens importo. „Melt Water“ vanduo JAE parduodamas 1.000 prekybos vietų, o iki metų pabaigos jų bus apie 1.500“,sako Arūnas Ališauskas, „Melt Water“ generalinis direktorius.

Projekto partnerio nuotr./„Melt Water“
Projekto partnerio nuotr./„Melt Water“

Anot jo, JAE vandens rinka yra labai konkurencinga, čia varžosi apie 250 prekinių ženklų. Lietuvos bendrovės stiprybė – išplėtoti privatūs distribucijos kanalai ir nuolat auganti pardavimo profesionalų komanda. Per metus įmonės darbuotojų padaugėjo 2,5 karto – iki 32.

JAE didelė dalis vandens parduodama „Horeca“ sektoriuje: viešbučiuose, restoranuose, kavinėse. Tik šiemet pradėjus bendradarbiauti su šio sektoriaus įmonėmis jau pasirašyti kontraktai su 5 žvaigždučių viešbučiais ir gauti teigiami vartotojų atsiliepimai. Kitąmet „Melt Water“ planuoja dar labiau plėstis „Horeca“ tinkle ir eksportuoti į kitas Artimųjų Rytų šalis.

„Prieš kelis mėnesius „Melt Water“ vanduo pristatytas ir Kinijoje. Šios šalies vandens produktų rinka – labiausiai auganti pasaulyje. Pirmieji rezultatai bei verslo partnerių atsiliepimai leidžia teigti, kad netrukus lietuviškas tirpsmo vanduo pasieks vartotoją ir šioje šalyje“, – teigia p. Ališauskas.

„Melt Water“ pardavimai auga ir Lietuvoje. Tirpsmo vandens jau galima įsigyti didžiuosiuose prekybos centruose „Maxima“ ir „Rimi“ bei degalinėse „Circle K“. Kaip ir JAE jį į savo meniu įtraukia vis daugiau aukščiausios klasės mūsų šalies restoranų bei kavinių. Šiemet per mėnesį, palyginti su praėjusių metų vasaros mėnesiu, tirpsmo vandens „Melt Water“ Lietuvoje nuperkama 24% daugiau.

Projekto partnerio nuotr./„Melt Water“
Projekto partnerio nuotr./„Melt Water“

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką