Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Heidi Klum bendradarbiauja su „Lidl“

Heidi Klum
„Lidl“ nuotr. / Heidi Klum
Šaltinis: Partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
1
A A

Heidi Klum ir prekybos tinklas „Lidl“ drauge siekia, kad aukščiausios kokybės mada taptų prieinama kiekvienam: pasitelkęs naująją mados kampaniją, „Lidl“ kelia savo tekstilės gaminių asortimentą į kitą lygmenį ir siūlo rinktis iš madingų tendencijų įvairovės, rašoma išplatintame pranešime spaudai.

Ne paslaptis, jog Heidi Klum – aistringa mados mėgėja, dizainerė bei įtakinga tendencijų formuotoja. Tačiau iki šiol paslaptyje laikytas faktas, kad ji aktyviai prisidės prie būsimosios „Lidl“ mados kampanijos! Šios partnerystės mastelis gerokai pranoksta formalaus bendradarbiavimo ribas – Heidi sukūrė „Lidl“ skirtą autorinę drabužių kolekciją, kuri atskleidžia jos asmeninį stilių. Metams baigiantis, išskirtinius šios partnerystės rezultatus galės įvertinti visi „Lidl“ pirkėjai.

„Tikiuosi, kad žmonėms patiks kolekcija, kurią sukūriau „Lidl“. Ši partnerystė man suteikė neįsivaizduojamai daug džiaugsmo. Kaip ir aš pati, „Lidl“ taiko aukščiausius standartus puikios kokybės ir neprilygstamai gerų kainų gaminiams. Mada turi būti smagi ir kiekvienas turi turėti galimybę leisti sau šį malonumą!“, – įsitikinusi H.Klum.

Tęstinumo „Lidl“ mados kampanijai suteiks „Lidl Fashion Week“: ilgalaikis projektas, kurio pagrindu „Lidl“ pristatys savo globalų madingos aprangos asortimentą. Vadinamoji „Lidl Fashion Week“ mados savaitė kelis kartus per metus bus rengiama visose „Lidl“ parduotuvėse bei elektroninės prekybos platformose. Būtent šių išskirtinių savaičių laikotarpiu mažmeninės prekybos tinklas pristatys savo mados kolekcijas. Projektas startuoja su H.Klum.

„Heidi – tikras įkvėpimo šaltinis. Didžiuosiuose pasaulio mados metropolijose ji jaučiasi tarsi namie, spinduliuoja energiją ir gyvenimo džiaugsmą, bet drauge yra paprasta ir tvirtai stovinti ant žemės. Heidi idealiai atitinka „Lidl“ ir mūsų pirkėjus. Labai džiaugiamės, galėdami pirmieji pristatyti jos sukurtą kolekciją mūsų „Lidl Fashion Week“ metu“, – sakė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

informacija
LIDL LIETUVA, UAB biuras
Darbuotojų sk.: 1545
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Lidl Heidi Klum
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką