-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas produkto pažinimo būdas – virtuali ekskursija

Visiems ne kartą teko girdėti, kad technologijos vis intensyviau apima įvairias žmonių gyvenimo sritis. Tai nieko nebestebina, priešingai – turbūt stebintų, jei sparti kaita technologijų pasaulyje nebevyktų ir ji atsitrauktų.
„Teleloto“ butas
„Teleloto“ butas / „Olifėjos" nuotr.

Vis įdomesnių reklamos, savų produktų ar paslaugų pristatymo būdų visuomenei įsileidžia ir Lietuvos įmonės.

„Olifėjos" nuotr./„Teleloto“ butas
„Olifėjos" nuotr./„Teleloto“ butas

Šiais metais per šventinių „Teleloto“ žaidimų laikotarpį, loterijos organizatoriai kviečia laimėti butą pačiame Vilniaus centre, Gedimino pilies pašonėje. Žaidėjų supažindinimui su šiuo ypatingu prizu, „Olifėjos“ rinkodaros specialistai paruošė ne tik nuotraukas bei filmuotą medžiagą, bet ir galimybę virtualiai pasivaikščioti po butą.

„Olifėjos" nuotr./„Teleloto“ butas
„Olifėjos" nuotr./„Teleloto“ butas

Virtualus turas leidžia apsilankyti visuose „Teleloto“ buto kambariuose ir apžiūrėti juos 360 laipsnių kampu. Puslapio lankytojai gali atidžiai apžvelgti baldus, buities techniką ar net interjero detales.

„Olifėjos" nuotr./„Teleloto“ butas
„Olifėjos" nuotr./„Teleloto“ butas

Virtualus turas po šventinį „Teleloto“ butą čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius