Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujos parduotuvės bei pramogos prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“

Komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovė „Baltic RED“ praneša, kad, įgyvendinant nuoseklią nuomos strategiją, jos valdomas prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ reikšmingai keičiasi. Skelbiama apie pirmuoju etapu įgyvendintus pokyčius, tiesa, apie antrąjį etapą, kuris planuojamas 2025 m., – nutylima, tačiau žadama, kad jis bus ne mažiau patrauklus klientams.
Noir Eclat
Noir Eclat / „Mega“ archyvo nuotr.

Šiemet PLC „Mega“ duris atvėrė pirmoji Kaune „Tops!“ prekės ženklo parduotuvė, rengiamasi atidaryti ir pirmąją Kaune „CCC“ parduotuvę, atsinaujino ir išsiplėtė „Hummel“, didžiausią Kaune parduotuvę atidarys „KidZone“ ir „Žaislų planeta“, jau po Naujųjų esamą plotą didins „Ali šokoladinė“, parduotuvės koncepciją ir vietą keičia „Winner Sport“, taip pat atidaroma ir pirmoji „Boba SPOT“ kavinė Kaune. Anksčiau „Baltic RED“ skelbė, kad jau gruodį PLC „Mega“ atidaroma didžiausia Lietuvoje „Bambino SPA“ kūdikių ir nėščiųjų sveikatinimo klinika.

„Mega“ archyvo nuotr./Winner sport
„Mega“ archyvo nuotr./Winner sport

„Dėkojame už pasitikėjimą partneriams ir lojaliems „Megos“ lankytojams. Atvesdami į Kauną tiek žinomus tarptautinius, tiek stiprius lietuviškus prekės ženklus, taip pat sudarydami galimybes plėstis ir konceptualiai atsinaujinti sėkmingai „Megoje“ jau veikiantiems prekės ženklams, laimime visi. Išplėtus ir sustiprinus išskirtinių ir kokybiškų prekės ženklų segmentą, lankytojai turi daugiau priežasčių čia užsukti. Tai patvirtina ir, palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, išaugę mūsų lankytojų srautai bei padidėjusi vidutinė pirkinių krepšelio suma“, – sako bendrovės „Baltic Shopping Centers“, kuriai priklauso prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“, direktorė Ieva Goštautaitė-Gedutė.

Prabangių mados prekių ženklų drabužių parduotuvė „Tops!“ savo tinklo plėtrai Lietuvoje pasirinko Kauną ir PLC „Mega“. Pasak šio prekės ženklo atstovų, neseniai čia duris atvėrusioje pirmojoje Kaune „Tops!“ parduotuvėje pirkėjai ras tokius Lietuvoje ir visame pasaulyje populiarius ir madingus prekės ženklus kaip „Versace Jeans“, „Just Cavalli“, „Dsquared2“, „Ami Paris“, „Axel Arigato“, „EA7 Emporio Armani“. Sprendimas įsikurti „Megoje“ priimtas įvertinus, kad iki šiol tik Vilniuje veikusios šio prekės ženklo parduotuvės sulaukdavo nemažai klientų iš Kauno ir aplinkinių rajonų, todėl parduotuvių tinklo plėtra į Kauną – logiškas žingsnis, juolab kad „Megos“ geografinė vieta patogi apsipirkti ne tik kauniečiams, bet ir visos vidurio Lietuvos gyventojams. Parduotuvę galima rasti greta „Aprangos galerijos“, priešais „Peek&Cloppenburg“.

„Mega“ archyvo nuotr./Tops
„Mega“ archyvo nuotr./Tops

Didesnį sporto prekių pasirinkimą savo pirkėjams jau gali pasiūlyti ir prieš daugiau kaip 5 m. PLC „Mega“ įsikūręs „Hummel“ prekės ženklas – neseniai jis persikėlė į bemaž dukart erdvesnes patalpas nei veikė iki šiol, todėl gali išplėsti ir šiuo prekės ženklu pažymėtų prekių asortimentą. Pasak „Hummel“ atstovų, atsinaujinusioje parduotuvėje prekių profesionaliam ir mėgėjų sportui bei laisvalaikiui gali rasti visa šeima, be to, jos čia išdėliotos pagal kolekcijas, todėl paprasčiau apžiūrimos ir lengviau išsirenkamos. Vienu iš seniausių sporto prekės ženklų tituluojamo „Hummel“ išskirtinumas tas, kad didžioji dalis šio prekės ženklo kolekcijos sudaro vadinamojo unisex stiliaus prekės, skirtos tiek vyrams, tiek moterims. Parduotuvę galima rasti „Sinsay“ ir „Tele2” kaimynystėje.

„Mega“ archyvo nuotr./Hummel
„Mega“ archyvo nuotr./Hummel

Naujiena sporto ir aktyvaus laisvalaikio mėgėjams tapo naujoje vietoje (greta „Hummel“) įsikūrusi „Winner Sport“ parduotuvė. Keičiant vietą, keitėsi ir šios parduotuvės konceptas – didžioji dalis atsinaujinusios „Winner Sport“ parduotuvės prekių skirta įvairių sporto šakų profesionalams. Čia galima įsigyti teniso, futbolo, krepšinio, plaukimo, padelio, tinklinio, slidinėjimo, snieglenčių ir kt. sporto šakų prekių. Asortimentą sudaro daugiau kaip 20 prekės ženklų, tarp kurių – „Adidas“, „Reebok“, „Nike“, „Puma“, „Asics“, „Spyder“, „Rossignol“, „Alpina“, „Tecnica“, „Volkl“, „Fischer“ ir kt. Parduotuvėje prekiaujama ne tik aktyvaus laisvalaikio ir profesionalaus sporto apranga, bet ir avalyne bei aksesuarais. „Winner Sport“ parduotuvės atstovai teigia, kad tai – pirmoji Lietuvoje sporto prekių parduotuvė prekybos centre, besiorientuojanti į specializuotas sporto šakas ir siūlanti aukštos kokybės garsių pasaulio gamintojų produkciją.

Gruodžio viduryje savo veiklą PLC „Mega“ pradės ir pirmoji Kaune „Boba SPOT“, prekiaujanti daugelio simpatijas Lietuvoje jau pelniusia ir itin išpopuliarėjusia sproginėjančia burbuline arbata bei home-made itališkais ledais. Kavinė atsidarys pirmame aukšte, netoli centrinės aikštės ir vamzdinės čiuožyklos.

Beveik triskart didesnes patalpas PLC „Mega“ planuoja atidaryti ir „Ali šokoladinė“. Pasak šio prekės ženklo atstovų, jau dabar „Megoje“ veikiančioje „Ali šokoladinėje“ lankytojai gali įsigyti ir paragauti visų jų gaminių: nuo šviežių bandelių iki įvairių šokoladinių gardėsių, desertų ar tortų. Įsikūrus erdvesnėse patalpose, jų pasirinkimas taps dar didesnis, o šviežių kepinių kategorija bus papildyta ir įvairių rūšių duona. Žadama, kad įgyvendinus „Ali šokoladinės“ plėtrą, klientai taip pat turės daugiau erdvės patogiai prisėsti ir pasimėgauti kava ar saldėsiais, todėl užtikrinti visų „Ali šokoladinių“ vizitine kortele tapusią išskirtinę apsipirkimo patirtį taps lengviau. Planuojama, kad atsinaujinusi „Ali šokoladinė“ duris atvers jau 2024 m. vasarį. Ją lankytojai ras jau įprastoje vietoje, šalia „Livinn“.

„Mega“ archyvo nuotr./Ali šokoladinė
„Mega“ archyvo nuotr./Ali šokoladinė

2024 m. pavasarį „Megos“ lankytojų laukia ir didžiausios Kaune „KidZone“ ir „Žaislų planetos“ parduotuvės atidarymas. Bendras parduotuvės plotas sudarys apie 1200 kvadratinių metrų. Žadama, kad naujoji ir gerokai didesnio ploto parduotuvė pasiūlys ir gerokai platesnį į vaikus orientuotą prekių asortimentą.

Pirmąjį 2024 m. ketvirtį pirmą parduotuvę Kaune, „Megoje“, atvers ir avalynės bei galanterijos rinkos lyderiu Lenkijoje laikomas „CCC“ prekės ženklas. „CCC“ parduotuvė įsikurs daugiau kaip 640 kvadratinių metrų plote ir išsiskirs ne tik populiariausiais prekės ženklais, bet ir inovatyviais sprendimais. PLC „Mega“ ji įsikurs dabartinės „Žaislų planetos“ vietoje.

Pramogų segmentą šių metų pabaigoje PLC „Mega“ planuoja papildyti tarptautinių animatronikos atstovų atidaroma mini golfo erdvė „Jungle Monkeyz Adventure Golf“ su restoranu. Ji bus atverta šalia „Bambino SPA“ sveikatinimo klinikos.

PLC „Mega“ jau veikia ir vienu iš sėkmingiausių nepriklausomos Lietuvos istorijoje prekės ženklų tituluojamo „InAvati“ parduotuvė. Joje prekiaujama paltais, lietpalčiais ir kitais lietuvių kuriamais ir gaminamais drabužiais bei aksesuarais. „InAvati“ prekės ženklo parduotuvė įsikūrė „Gerry Weber“ ir „Jack&Jones“ kaimynystėje.

„Mega“ archyvo nuotr./InAvati
„Mega“ archyvo nuotr./InAvati

Duris PLC „Mega“ atvėrė ir pirmoji Kaune „Wine Makers“ parduotuvė“, iki šiol lankytojus džiuginusi tik Vilniuje ir garsėjanti išskirtiniais skoniais, gėrimų asortimentu bei gurmaniškomis dovanų idėjomis.

„Mega“ archyvo nuotr./Delici
„Mega“ archyvo nuotr./Delici

Salono atidarymui pirmąjį ateinančių metų pusmetį rengiasi ir specializuotais tabako gaminiais prekiaujanti „IQOS“. Kitų metų pradžioje atsinaujinimą pradės ir maisto produktų bei gėrimų parduotuvė „Bottlery“. Neseniai PLC „Mega“ atidarytos trys naujos prekybinės salos. Vienoje iš jų įsikūrė prabangus prekės ženklas „Noir Éclat“, prekiaujantis išskirtinės kokybės aksesuarais. Antroji sala virto akies rainelės fotografijos studija „Eye2Eye“, o trečioje saloje veikia iš Pietų Amerikos ir Indijos viršukalnių atkeliavusių pupelių kavą ruošianti ir šviežius užkandžius gaminanti „Delici“.

„Mega“ archyvo nuotr./Eye2eye
„Mega“ archyvo nuotr./Eye2eye

Prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdo viena didžiausių komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo kompanijų Baltijos šalyse „Baltic RED“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius