TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Nuolaidų sezonas prasidėjo: „Pigu.lt“ pristato „VIP dienas“

Pigu.lt sandėlis
Partnerio nuotr. / Pigu.lt sandėlis
Šaltinis: Reklama
Turinio kontrolė – užsakovo rankose, redakcija neprisidėjo prie turinio kūrimo
0
A A

Didžiausia internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ skelbia prieššventinio išpardavimo sezoną Baltijos šalyse ir organizuoja jau antrąsias „VIP dienas“. Prie didžiausios nuolaidų akcijos prisijungia dešimtys IT technikos, šeimos ir kitų prekių tiekėjų.

„VIP dienos“ organizuojamos jau antrą kartą šiemet. Rugpjūtį, prieš naują mokslo metų sezoną, pirmą sykį pristatėme tokio masto išpardavimą Baltijos šalyse. Tačiau dabar, artėjant Kalėdoms, norėjome suorganizuoti dar didesnę akciją ir prisijungti prie pasaulinio išpardavimų sezono, kuris šį mėnesį palies visų šalių pirkėjus“, – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė.

„VIP dienose“, kurios vyks nuo lapkričio 13 iki 18 d., nuolaidas paruošė ne tik IT technikos, bet ir svarbiausių šeimos prekių tiekėjai. Tarp siūlomų nuolaidų – dešimtadaliu pigiau bus prekiaujama „New Balance“ prekės ženklo prekėmis; „Asus“ prekės ženklo įrangai bus taikoma iki 10% nuolaida; „Wrangler“ ir „Pampers“ bus taikoma 25% nuolaida, „Puma“ – 30%. Bene geriausios kainos Lietuvoje bus taikomos ir vaikų pamėgtiems „Lego“ žaislams. Pirkėjams garantuojama, jog radus prekes pigiau, bus suteikta papildoma nuolaida įsigyjant ne tik „Lego“, bet ir renkantis žinomiausių prekių ženklų kvepalus.

Pasak G.Vilkės, per pirmąsias „VIP dienas“ rugpjūtį „Pigu“ grupės svetainėse apsilankė beveik 1 mln. lankytojų, t.y. trečdalis Lietuvos. Palyginti su praėjusių metų atitinkamomis dienomis, augimas siekė apie 60 proc. Šiandien organizuojama akcija, tikima, pritrauks dar daugiau pirkėjų: planuojama sulaukti pusės Lietuvos gyventojų, kurie galės pasinaudoti galimybe sutaupyti ir įsigyti garsių prekės ženklų gaminių. Taip, kaip viso pasaulio gyventojai apsipirko tik ką praūžusioje 11.11 akcijoje.

Sezono termometras

Vienas didžiausių e. prekybos žaidėjų pasaulyje „AliExpress“ tradicine 11.11 akcija sudrebino šeštadienį. Artėja ir lapkričio 24 d., „Juodasis penktadienis“, simbolizuojanti intensyviausio Kalėdų prekybos sezono pradžią.

Pasak G.Vilkės, pirkėjams tokios akcijos labai svarbios, jos išjudina, suteikia galimybę jiems pagalvoti apie artėjančias didžiausias metų šventes iš anksto pasirūpinti dovanomis su laikinai taikoma didele nuolaida.

„Pardavėjams išpardavimų akcijos yra tarsi termometras, kuris parodo, kokių Kalėdų šiemet galima tikėtis, kokios dovanos populiariausios. Labai dažnai būtent per didžiuosius išpardavimus pamatytos tendencijos parodo būsimo sezono nuotaikas. Šeštadienį vykusi „Ali Express“ akcija šiems metams leidžia tikėtis gero sezono, tikimės, kad tokias nuotaikas pajusime ir Lietuvoje“, – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė.

„AliExpress“ skelbia, kad per šeštadienį vykusį 11.11 išpardavimą pardavė prekių daugiau nei už 25 mlrd. dolerių – 39 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Tai rodo didžiulį e.komercijos potencialą ir augimo tempus visame pasaulyje. Ar tokios tendencijos jaučiamos ir Lietuvoje, parodys jau šiandien organizuojamų „VIP dienų“ rezultatai.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Pigu.lt
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką