TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Pardavimų mokymai baseine: ar verta investuoti į emocijas?

„Samsung Challenge“ mokymai
Organizatorių nuotr. / „Samsung Challenge“ mokymai
Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žiniasklaidai išplatintas pranešimas spaudai, publikuojamas be redakcijos įsikišimo rubrikoje „Pranešimai“
0
A A

Pardavimo formulių galima mokytis ir ant irklentės arba mojuojant špaga. Geriausi pardavėjai iš visos Lietuvos buvo sukviesti į „Samsung Challenge“ mokymus, kurių erdve tapo Kauno Girstučio baseinas. Pirmąjį kartą Baltijos šalyse pardavimų mokymai vyko ant vandens, o motyvacija, kaip siekti tikslo, dalinosi net olimpinė ir pasaulio šiuolaikinės penkiakovės čempionė Laura Asadauskaitė-Zadneprovskienė.

Organizatorių nuotr./„Samsung Challenge“ mokymai
Organizatorių nuotr./„Samsung Challenge“ mokymai

Į mokymus originaliu kampu pažvelgusios įmonės „Samsung Electronics Baltic“ mokymų ekspertas Andrius Vaitiekūnas sako, kad tradiciniai mokymai tampa vis mažiau efektyvūs. Žmonės kasdien yra atakuojami dideliu informacijos srautu, todėl, kad mokymų metu pateikta informacija išliktų atmintyje, tenka ieškoti kūrybinių sprendimų.

„Pirmąjį kartą standartinius mokymus nutarėme pakeisti patyriminiais. Tai yra, pagrindines žinutes perdavėme per praktines užduotis, susiedami jas su teigiamomis emocijomis ir naujomis patirtimis. Pastebėjome, kad būdami geros emocinės būsenos žmonės žymiai greičiau ir efektyviau perima tam tikrą informaciją“, – sako A.Vaitiekūnas.

Mokymų organizatoriai siekė, kad tai būtų įdomus, emociškai įtraukiantis, tačiau tuo pačiu ir naudingas renginys. Jo tikslas buvo ne tik pagerinti pardavėjų įgūdžius, bet ir supažindinti su produktais bei išmokyti jais tinkamai naudotis.

Organizatorių nuotr./„Samsung Challenge“ mokymai
Organizatorių nuotr./„Samsung Challenge“ mokymai

Visos dienos mokymo programa buvo suskirstyta į kelias dalis. Pirmasis mokymuose savo patirtimi dalinosi profesionalus verslo konsultantas Andrius Maziliauskas. Po jo mokymai persikėlė ant vandens. Sveikatingumo motyvatorė Vlada Musvydaitė paskaitą apie emocinį pardavimą vedė ant irklenčių.

„Kai rinkoje toks didelis prekių ir paslaugų pasirinkimas, vis svarbesnė tampa emocinio pirkimo sąvoka. Nors mums atrodo, kad priimame labai racionalius sprendimus, iš tiesų mūsų pasirinkimus didžiaja dalimi lemia emocijos. Dėl jų mes geriau mokomės, greičiau pasisaviname arba atmetame informaciją. Štai kodėl mano mokymo metodas yra toks efektyvus. Kaip gali pamiršti tai, ką tau pasakojo plūduriuojant viduryje baseino ant irklentės“, – sako V.Musvydaitė.

Kaip maksimaliai išnaudoti naujojo „Samsung Galaxy S8“ telefono kameros funkcijas, čia pat, baseine, mokė vienas profesionaliausių Lietuvos fotografų Gediminas Žilinskas. Telefonas šiandien nebėra vien tik susisiekimo priemonė. Jis gali būti visos išmaniųjų įrenginių ekosistemos dalis. Tokia sistema leidžia produktyviau dirbti ar mokytis,taip pat įdomiau leisti laisvalaikį.

Organizatorių nuotr./„Samsung Challenge“ mokymai
Organizatorių nuotr./„Samsung Challenge“ mokymai

„Kameros parametrai yra vienas dažniausių papildomų kriterijų, pagal kuriuos žmonės renkasi telefoną. Ne visi žino, kad dar puikesnes nuotraukas galima padaryti išėjus iš automatinio režimo. Šia funkcija vis dažniau naudojasi ne tik profesionalūs fotografai. Užfiksuoti gražių nuotraukų dabar gali kiekvienas, kuris įsigilina į naujausių telefonų teikiamas galimybes“ – pastebi A.Vaitiekūnas.

Motyvacija, kaip išsikelti tikslą ir kryptingai jo siekti, su mokymų dalyviais dalinosi olimpinė ir pasaulio šiuolaikinės penkiakovės čempionė L.Asadauskaitė-Zadneprovskienė. Kartu su vyru Andrejumi Zadneprovskiu ji surengė parodomąją dvikovą, o paskui jėgas išbandyti galėjo visi norintys.

Organizatorių nuotr./„Samsung Challenge“ mokymai
Organizatorių nuotr./„Samsung Challenge“ mokymai

Pasak A.Vaitiekūno, pardavimų procesuose ir sporte galima rasti labai daug bendrų bruožų. Tikslų išsikėlimas ir strategija kaip jų siekti yra vienas svarbiausių elementų kiekvienoje gyvenimo srityje. Mokymų dalyviams pažintis ir dvikova su tituluota sportininke buvo ypač įsiminta.

„Šis renginys nebuvo siejamas su pardavimų rezultatais. Jis buvo orientuotas į asmenį efektyvumą ir naujų mokymosi, veiksmingų informacijos pateikimo ir įsisavinimo būdų paiešką. Atsiperkamumo fiziškai neišmatuosi, nes žmogus nėra mašina, į kurią įmetei du eurus ir lauki, kiek iškris atgal“, – šypteli „Samsung Electronics Baltic“ mokymų ekspertas.

Tai buvo pirmieji, tačiau ne paskutiniai netradicinio formato mokymai. Įmonė orientuojasi į ilgalaikius tikslus, todėl vis daugiau dėmesio skiria ne trumpalaikėms pardavėjų skatinimo priemonėms, o nuolatiniam auginimui, tobulėjimui ir ryšio kūrimui.

Galvoti apie tęstinius „Samsung Challenge“ mokymus motyvuoja ir dalyvių atsiliepimai. Daugelis jų pažymėjo, kad tai buvo viena įdomiausių ir labiausiai įsimenančių patirčių, kurią įgijo. Ne vienas pasidžiaugė, kad įgytas žinias vos per kelias dienas sėkmingai pavyko pritaikyti ir darbe.

„Natūralu, kad suorganizavę tokio tipo mokymus patys užkėlėme sau kartelę. Manau, kad toks formatas visiškai pasiteisino, nes jau gauname pozityvią emocinę grąžą iš žmonių, kurie juose dalyvavo. Todėl ir toliau sieksime, kad mokymosi procesas būtų ne tik įdomus, bet ir efektyvus“, – žada „Samsung“ mokymų ekspertas.

VIDEO: „Samsung Challenge“ mokymai
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
55

„Proenzi ArthroStop“ ėjimo varžybos Anykščiuose

19

„Samsung Challenge“ mokymai

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką