TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Šią naktį stileivos renkasi visose didžiausių miestų senamiesčiuose

„Wapsva“ dizaino namai
Kucas.lt nuotr. / „Wapsva“ dizaino namai
Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žiniasklaidai išplatintas pranešimas spaudai, publikuojamas be redakcijos įsikišimo rubrikoje „Pranešimai“
0
A A

Jau nuo šiandien Lietuvos regionų gyventojai, besidomintis mada ir stiliumi, galės nebedūsauti, kad sostinėje yra visko daugiau. Naktinio apsipirkimo tradicijas tęsiantis renginys „ShoppingNightOut“ pasiekė Kauną, Klaipėdą, Šiaulius ir Panevėžį.

„Pagaliau ir mažesniuose Lietuvos miestuose prasidės vilniečių pamėgta mados ir stiliaus naktis, kurios metu ypatingomis kainomis galima įsigyti išskirtinių dizainerių darbų, niekur nematytų gaminių ir itin originalių mados detalių. Ką jau kalbėti apie smagų miesto šurmulį, draugišką bendravimą bei stilingų žmonių susibūrimą“, – džiaugiasi renginio organizatorė Ieva Vainaitė.

Organizatorių nuotr./Ieva Vainaitė
Organizatorių nuotr./Ieva Vainaitė

Tokio įvykio svarbą pabrėžia ir Šiaulių, Kauno, Klaipėdos bei Panevėžio verslo atstovai. „Dažnai regionuose žmones skundžiasi, kad nėra kur nueiti ir pasirodyti. Tai ypatinga proga savo stilių pademonstruoti stilingųjų apsuptyje, pasinaudoti nuolaidomis, atnaujinti spintą“, – teigia „Wapsva“ dizaino namų Šiauliuose savininkė Irmina Savickienė.

Pasak stiliaus namų vadovės, Šiauliuose, kaip ir Vilniuje, Kaune ar kituose miestuose gausu madai neabejingų miestiečių ir miesto svečių. „Patikėkite, tokie mados sambūriai čia nėra dažnas reiškinys. Išgirstame priekaištų, kodėl to nevyksta Šiauliuose? Todėl šiandien „Wapsva“ visu pajėgumu prisideda prie „ShoppingNightOut“ plėtros ir planuoja būti daugelio įvykių susijusių su dizainu, stiliumi ar mada ambasadorius Šiauliuose“, – pabrėžia verslininkė.

Vilmos Laužikienės nuotr./Irmina Savickienė
Vilmos Laužikienės nuotr./Irmina Savickienė

Šiandien įvyksiantis „Shopping Night Out“ šį kartą iš tiesų apims Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio senamiesčiuose įsikūrusias „boutique“ parduotuves. Nakties apsipirkime stiliaus idėjomis ir patarimais dalinsis prekės ženklo „2ru 2ra“ įkūrėja ir daugelio TV projektų stilistė Olga Filatova-Kontrimienė.

Pasak renginio ambasadorės, bet kuris žmogus yra nuolatiniame individualaus stiliaus formavimosi procese – netgi tas, kuris mano save jau seniai atradęs. „Drabužiai ir visa žmogaus išorė teikia informaciją apie žmogaus pomėgius, išpažįstamas vertybes, gebėjimą jausti savojo laikmečio dvasią“, – teigia Olga Filatova-Kontrimienė. Pasak dizainerės, apsipirkimas ir garderobo atnaujinimas džiaugsmą teikia kone kiekvienam, tačiau šį procesą dažniausiai komplikuoja dvi pagrindinės priežastys: laiko ir parduotuvių stoka. „Shopping Night Out" eliminuoja bent vieną iš šių trukdžių“, – pastebi kūrėja.

Artėjančio renginio lankytojai bus lepinami ne tik žinomų Lietuvos dizainerių, bet ir taip vadinamų mados „chuliganų“ išskirtine kūryba bei patarimais, kaip atrodyti stilingai. Jų laukia patrauklios nuolaidos ir viliojantys pasiūlymai, įpinti į smagius žaidimus, skatinančius apsipirkimo nakties dinamiką.

Orientaciniame žaidime šiemet galima bus laimėti trijų puikiai žinomų Lietuvos dizainerių kurtas sukneles iš unikalios „Magnum“ kolekcijos „Išlaisvink žvėrį“ bei Olgos Filatovos-Kontrimienės specialų prizą.

Visų dalyvaujančių miestų mažosios senamiesčių parduotuvėlės mirga pasiūlymais. Jų programoje ne tik stebinančios nuolaidos pirkėjams, bet ir naujausių kolekcijų pristatymai, grožio specialistų ir stilistų konsultacijos, kvapų degustacijos, kosmetikos išbandymas, gyva muzika, pokalbiai ir netgi knygų pristatymai.

Kucas.lt nuotr./„Wapsva“ dizaino namai
Kucas.lt nuotr./„Wapsva“ dizaino namai

„Shopping Night Out“ šventė, kurią nepaprastai pamėgo mados gurmanai, vyksta du kartus per metus . „Iš tiesų, tai puiki proga racionaliai atnaujinti savo sezono garderobą ir linksmai praleisti laiką“, – teigia organizatoriai.

Pasak „Shopping Night Out“ idėjos autorių, labai džiugu, kad į stilingųjų būrį nuolat įsijungia ir gastronomijos atstovai, paruošdami madingą meniu lankytojams. Šventės metu bruzda ne tik restoranai ir kavinės, bet ir grožio paslaugas teikiančios oazės, parfumerijos meistrai.

Šiemet nuolaidų ir pasiūlymų naktyje, kaip visuomet skambės garsūs prekių ženklai: „Julia Janus“, „Alisos dovanėlės“, „Diana Vapsvė", „Children City“, „Medvisit“, „Loccitane en Provance“, „Miela.co“, „The Place“, „Private Label“, „One day shop“, „Unlabel“, „Locals.lt“, „Decoshop.lt“, „Aromatų sodas“, „Pudrinė“, „Reda design“, „Lietuviški drabužiai visai šeimai“, „Agne Fashion“, „Taškuota suknelė“, „Miutto“, „De Žavu“, „Gedimino 22“, „My minds“, „JNBY“, „50c Boutique“, „Blind boutique“, „Trys seserys“, „Glasses on“, „Decolte“, „Zirzė boutique“, „Lu.el“, „De Pari“, „In Boutique“, „C&D style“, „Miki Moda“, „Balta sir Butikas“, „Naked“, „Mazgas“, „Waggon Paris“, „Eko kolekcija“, „M. Valančiaus 19 boutique“, „Junora Beauty Lab“, „Lighthouzas“, „La Reina“, „Stiklė“, „Majorica“, „Šip šop“, „Gamtos kerai“, „2ru2ra pop up shop“ ir „Herkaus galerija“, „Wapsva“, „Zuikio pasaka“, „Zuffy boutique“, „Fairy house“, „Piewa“, „Lapės namai“ ir kiti. ​

„Norime, kad šią išskirtinę naktį miestų senamiesčiai taptų dar gyvesni, dar ryškesni ir juose pulsuotų ne tik mada ir stilius, bet ir ypatinga miestelėnų ir svečių nuotaika. Jūs galite būti stilingi!“, – skatina nudžiuginti save renginio idėjos autorė Ieva Vainaitė.

Daugiau informacijos apie naktinį ir stilingą puošeivų orientacinį žaidimą, jo programas ir parduotuvių ypatingus pasiūlymus galima rasti shoppinginvilnius.lt arba www.facebook.com/ShoppingNIGHTOUT

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Mada

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką