Dabar populiaru
Publikuota: 2019 liepos 31d. 12:22

Unikaliame aktyvaus laisvalaikio prekių tinkle Hiatus – tik funkcionalūs daiktai

„Columbia“
Partnerio nuotr. / „Columbia“

„Hiatus“ – pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse. Joje nėra nė vieno daikto, kuris būtų tiesiog daiktas. Visa tai, kas į Lietuvą atkeliauja po „Hiatus“ vardu, turi labai aiškią funkciją – šaldo, šildo, saugo nuo saulės spindulių, lietaus, vėjo ar net UODŲ!

Kitaip tariant – „Hiatus“ yra visa tai, kas bet kokiu oru kiekvieno – tiek suaugusiojo, tiek vaiko, aktyviam laisvalaikiui sukuria komfortą! Visi daiktų privalumai išrasti mokslininkų ir yra patvirtinti sertifikatais. Pavyzdžiui, „Hiatus“ atstovaujamas „Columbia“ prekės ženklas yra pirmasis pasaulyje, iš Odos vėžio fondo gavęs patvirtinimą, kad mokslininkų sukurta apsaugos nuo ultravioletinių spindulių technologija, naudojama gaminant daugelį „Columbia“ drabužių, yra skirta vėžio prevencijai. Ir tai – tik dalis išskirtinių prekės ženklo savybių!

Dar vieni „Hiatus” atstovaujami kūrėjai – „Didriksons”. Tai – didžiausias Skandinavijos prekės ženklas, kuriantis vandeniui atsparius funkcionalius drabužius. Pavasarinės, žieminės ir demisezoninės striukės ar kita apranga vyrams, moterims ir vaikams yra skirta ne tik apsaugoti nuo lietaus, bet ir džiaugtis patogumu gamtoje ar miesto kasdienybėje visais metų laikais.

Partnerio nuotr./„Didriksons”
Partnerio nuotr./„Didriksons”

Ypatingo dėmesio sulaukia ir Vokietijos kompanijos „Jack Wolfskin“ kūriniai. Įmonė ne tik kreipia didelį dėmesį į aprangos, avalynės ar aksesuarų patogumą, bet ir į ekologiją.

Daugiau informacijos ir visą prekių asortimentą galite rasti www.hiatus.lt bei firminėse Hiatus parduotuvėse Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

Bet kokį orą galima prisijaukinti

Švedijos pasididžiavimas – klasikinio dizaino drabužius visai šeimai kuriantys „Didriksons“. Tai prekės ženklas, susikūręs 1913 metais, kai Julius ir Hanna Didrikson vakarinėje Švedijos pakrantėje nusprendė kurti patvarius bei kokybiškus darbo drabužius žvejams. Iki dabar „Didriksons“ gamina nepralaidžius vandeniui bei vėjui lauko drabužius, puikiai tinkančius ir lietingiems Lietuvos orams. Svarbiausia įmonės filosofijos ašis – ne mesti orui iššūkį, bet jį prisijaukinti. Tai padėjo sukurti kompanijos vardą, vertinamą tų, kuriems svarbu ne tik funkcionalumas, bet ir stilius – vandens ir vėjo nepraleidžiantys drabužiai pasižymi itin patogiu dizainu. Tai – ir lengvai pasiekiamos kišenės, reguliuojamas juosmuo ar striukės apačia, malonios liesti ir dėvėti medžiagos, paslėpiami reguliuojami gobtubai.

„Didriksons“ kuria visai šeimai, o šimtametė patirtis užtikrina, kad vaikiški, moteriški ir vyriški lauko drabužiai pasižymi ne tik ilgaamže kokybe, bet ir stipriomis socialinėmis vertybėmis. Įmonė, gamindama nuo lietaus saugančias striukes ar kitus drabužius, siekia kaip įmanoma labiau sumažinti aplinkos taršą. Per daugybę gamybos metų „Didriksons“ išmėgino ir aliejumi dengtus drabužius, ir iš gumos pagamintus rūbus. Dabar „Didriksons“ savo klientams siūlo moderniomis technologijomis patobulintus, aplinkai draugiškus, neperšlampamus, lengvus, kvėpuojančius ir itin patogius gaminius.

Ne vienerių metų kūrybinio darbo rezultatas – itin funkcionali, tačiau nevaržanti judesių ir patogi apranga.

Partnerio nuotr./„Hiatus“ laisvalaikio prekės
Partnerio nuotr./„Hiatus“ laisvalaikio prekės

Septintajame dvidešimtojo amžiaus dešimtmetyje „Didriksons“ itin artimai bendradarbiavo su tuomet ryškiausiais Švedijos dizaineriais. Tai vėliau padėjo „Didriksons“ tapti vienais iš lyderiaujančių prekės ženklų tarp vartotojų, kuriems svarbu ne tik apsisaugoti nuo lietaus, bet ir būti stilingiems. „Didriksons“ – itin populiarūs ir Didžiojoje Britanijoje bei kitose šalyse, pasižyminčiose itin dideliu lietingumu. Britai vertina stilingą „Didriksons“ dizainą, leidžiantį išlikti sausiems net einant į darbą ar svarbų susitikimą.

Būdami pavyzdžiu Skandinavijos rinkoje, „Didriksons“ smarkiai siekia, kad jų produktai ne tik puikiai tarnautų žmonėms, tačiau ir paliktų kuo mažesnį pėdsaką gamtoje. Jokių žalingų gamtai ir žmogui medžiagų neatrasime jų naudojamuose gaminių impregnavimo priemonėse – o tai, populiariai šnekant, tikrai stipru. „EcoProgressive“ ženkliuku padabintose striukėse buvo siekiama naudoti kuo daugiau perdirbtų žaliavų, vartoti kuo mažiau išteklių, kuriais gamta mus apdovanojo, ir taip sumažinti gamtinių resursų įsisavinimą. Ateities planuose – dar svarbesni siekiai, susiję su ekologija, ir tuo derėtų tik pasidžiaugti.

Žieminės ir pavasarinės vandeniui atsparios striukės, pirštinės, kepurės, movos, šalikai, džemperiai, kelnės ar kombinezonai – „Didriksons“ ženklas garantuoja ilgaamžę kokybę, kasdienį patogumą ir galimybę mėgautis visais metų laikais. Reikia rudeninės, žieminės ar pavasarinės striukės internetu? Ieškokite „Didriksons“ prekės ženklu pažymėtų prekių www.hiatus.lt ir džiaukitės mėgstama veikla bei stilingu įvaizdžiu bet kokiu oru.

Partnerio nuotr./„Hiatus“ laisvalaikio prekės
Partnerio nuotr./„Hiatus“ laisvalaikio prekės

„Columbia” ženklui – svarbus pripažinimas

Nuo 1938 metų Paulo Lamfromo ir jo žmonos įkurta įmonė „Columbia“ yra vienas labiausiai vertinamų žiemos bei sporto drabužių prekės ženklų pasaulyje, kurio išskirtiniu simboliu yra tapusios su niekuo nesupainiojamos neperšlampančios, vėjui atsparios, kvėpuojančios žieminės, pavasarinės ar demisezoninės striukės visai šeimai.

Jungtinėse Amerikos Valstijose esantis pagrindinis „Columbia“ biuras iki šiol yra valdomas įkūrėjų dukros Gert Boyle, jos sūnaus Tim Boyle ir anūko Joe Boyle.

Įdomu tai, kad „Columbia“ prasidėjo visai ne nuo įmonės svarbiausia preke tapusių striukių. Iš pradžių tai buvo šeimos verslas, pardavinėjęs... kepures. Įmonės sumanytojai Paulas ir Marie Lamfromai į JAV atskrido iš nacių valdomos Vokietijos ir iš karto įkūrė „Columbia Hat Company“, pavadintą netoliese tekančios Columbia upės vardu. 1948 metais jų dukra Gert ištekėjo už Nealo Boyle‘o, kuris tapo ir kompanijos galva. Vos trejus metus iki tėvo mirties, Gertrude Boyle namie savo siuvimo mašina sukūrė pirmąją žvejams skirtą striukę, kuri tapo tikra atspirtimi neįtikėtinai įmonės ateities sėkmei. Problemos su tiekėjais paskatino šeimą kurti savo pačių produktus ir „Columbia Hat Company“ 1960 metais tapo „Columbia Sportswear Company“. Nepaisant visų kompaniją per daugelį metų ištikusių sunkumų, 1986 metais į rinką išleista „Bugaboo“ tapo geriausiai parduodama savo kainos kategorijos slidinėti skirta striuke ir padėjo „Columbia“ tapti matomai. 2001 metais „Columbia“ tapo didžiausia Amerikos slidinėjimo aprangos pardavėja ir iki dabar yra itin vertinama tiek žiemos sporto mėgėjų, tiek norinčių tiesiog stilingai atrodyti šaltu ar lietingu oru.

Partnerio nuotr./„Hiatus“ laisvalaikio prekės
Partnerio nuotr./„Hiatus“ laisvalaikio prekės

Kalbant apie karštąjį metų laiką, „Columbia” klientams taip pat yra paruošusi ypatingą asortimentą. Aktyvaus laisvalaikio drabužiuose apsauga nuo saulės yra itin svarbi. Aprangos detalės turi apsaugos nuo ultravioletinės spinduliuotės faktorių (UPF). UPF apsaugo tiek nuo UVA, tiek nuo UVB spindulių, tad suteikia žymiai daugiau saugumo nei vien specialios kosmetikos nuo saulės naudojimas.

Drabužiai turintis apsaugą nuo saulės yra itin lengvi, ploni, puikiai kvėpuojantys. Apsaugą tiek nuo UVA, tiek nuo UVB siūlantys produktai puikiai tiks įvairiausioms veikloms: žygiams, bėgimui, važinėjimui dviračiais ir kelionėms po egzotiškus, saulėtus kraštus.

„Columbia Sportswear Company“ yra vienas iš didžiausių lauko aprangos gamintojų visame pasaulyje. „Hiatus“ fizinėse ir internetinėje parduotuvėje www.hiatus.lt galima rasti jų pūkines bei kitas žiemines ar pavasarines striukes, avalynę, aprangos aksesuarus, kuprines bei kitas prekes, skirtas tiek stilingiems miesto gyventojams, tiek aktyvaus laisvalaikio mėgėjams. Patys kūrėjai teigia, kad jų parduodamos prekės skirtos vaikščioti, žvejoti, medžioti, stovyklauti, kopti į kalnus, žaisti golfą, bėgioti ir tiesiog mėgautis grynu oru su draugais.

Partnerio nuotr./„Columbia”
Partnerio nuotr./„Columbia”

Nepriekaištingos kokybės ženklas – vokiečiams

Jei reikėtų išsirinkti žinomiausią etiketę, klijuojamą vokiečiams, matyt, tektų kalbėti apie kokybę. Ir ne be reikalo. Vokiški prekės ženklai nusipelnė gero vardo ir pelnytos pagarbos dėl išskirtinai ilgaamžių bei nepriekaištingos kokybės gaminių. Ne išimtis ir „Jack Wolfskin“, kurių lauko apranga bei įranga jau nuo 1981–ųjų metų yra įrašyta į kiekvieno profesionalo ar mėgėjo akiratį.

„Jack Wolfskin“ – vienas žinomiausių bei didžiausių aktyvaus laisvalaikio aprangos ir prekių tiekėjų Europos žemyne. Į jų prekės ženklą dėmesį verta atkreipti visiems, kurie aprangoje ieško praktiškumo ir komforto.

Šio prekinio ženklo asortimente gausu įvairiausio pobūdžio žygiams skirtos aprangos, avalynės ir ekipuotės, tiesiog užburiančios savo techninėmis charakteristikomis bei detalėmis. „Outdoor” linijos produktų orientacija – lengvumas, tvirtumas, apsauga nuo motulės gamtos pokštų, kvėpavimas, elastingumas bei praktiškos produktų detalės, leisiančios mėgautis kelione, kad ir kokia ji būtų.

Įdomus faktas sporto mėgėjams – „Jack Wolfskin“ nuo 2010 metų ne kartą buvo pasirašę paramos sutartį su Anglijos futbolo klubu „Liverpool“. Atsisukę šios komandos rungtynių įrašus tikrai išvysite šmėžuojantį „Jack Wolfskin” logotipą.

Laisvalaikio linija – taip pat plati šio prekinio ženklo atšaka, siūlanti ne tik „išmanius” technologinius sprendimus, tačiau ir glaudžiai susijusi su šiuolaikine mada, gyvenimo ritmu ir poreikiais. Aktyviam poilsiui skirtiems produktams parenkamos malonios, minkštos ir tvirtos medžiagos. Tad nors ir puikiai vertinami profesionalų, „Jack Wolfskin“ yra itin mėgiami „urban” aprangos detalių, spalvų ir formų ieškančių žmonių.

Pionieriai. Turbūt, kad šis žodis taip pat giliai įstrigęs į „Jack Wolfskin” ideologiją, kaip ir vokiškoji kokybė. Kol kiti aktyvaus laisvalaikio prekiniai ženklai buvo susikoncentravę tik į technines produktų charakteristikas ir „madingą dizainą“, jaunas, tačiau įžvalgus “Jack Wolfskin” savo produktus tobulino keliomis kryptimis: techniškai ir gamtosaugiškai.

Pradėjęs nuo savo artimiausios darbo aplinkos puoselėjimo į „žaliąją”, gamtosaugišką pusę, 2007 metais šis prekinis ženklas sukūrė savąjį „Green Book”. Į pastarojoje esantį žalingų gamtai ir žmogui medžiagų sąrašą buvo kruopščiai atsižvelgiama viso gamybos proceso metu: nuo žaliavų tiekėjų iki galutinio produktų pateikimo visuomenei. Tai buvo pirmas ir labai drąsus žingsnis, tačiau, anaiptol ne paskutinis. Šią knygą nuolatos pildydami ir publikuodami visuomenei, „Jack Wolfskin“ atstovai parodo savo atsakingumo lygį, tuo pačiu būdami puikiu pavyzdžiu ir kitiems gamintojams.

2011 metais sekė dar vienas didelis šuolis – „BLUEsign“ organizacija. Ji rūpinasi globaliais standartais, užtikrinančiais, kad dėvimi produktai ne tik būtų saugūs jų nešiotojui, tačiau ir žaliuojančiai ir priglaudžiančiai mus gamtai. 2020 metai – gana svarbus laikotarpis „Jack Wolfskin“. Planuojama, jog nuo kitų metų visos naujos kolekcijos medžiagos ir daugiau nei trys ketvirčiai detalių (užtrauktukai, sagos, gumos) bus tik iš „BLUEsign“ sertifikuotų perdirbėjų ir tiekėjų.

Vienas iš svarbiausių visai aktyvaus laisvalaikio drabužių rinkai atradimas buvo 2017 metai. Pasaulį išvydo „UK Outdoor Industry Awards“ apdovanojimais ir puikiais atsiliepimais apipilta „ECOSPHERE“ produktų kolekcija. Pirmoji pasaulyje tokia – pagaminta tik iš perdirbtų žaliavų: išorinis audinys bei tinklelis viduje gimė iš plastikinių PET buteliukų, o įdomiausia – tokiu pat būdu perdirbta ir membrana, suteikianti produktui apsaugines funkcijas (nuo lietaus ar vėjo) ir leidžianti kvėpuoti. Dabar „Jack Wolfskin“ išskirtinė „ECOSPHERE“ kolekcija yra kur kas platesnė: marškinėliai, džemperiai, lietaus striukės, šiltos žieminės, rudeninės striukės.

Partnerio nuotr./„Hiatus“ laisvalaikio prekės
Partnerio nuotr./„Hiatus“ laisvalaikio prekės

Ir tai tikrai dar ne viskas, ką veikia ir kokiais sprendimais „Jack Wolfskin“ įrodo savo atsakingumą prieš gamtą bei žmogų. Negalime nepaminėti didžiulės „FairWear Foundation“ iniciatyvos, užtikrinančios žmogaus teises fabrikų ir plantacijų, kurios teikia žaliavas šiam prekiniam ženklui, darbuotojams. „Jack Wolfskin“ kiekvieną drėgmei atsparų produktą žymi „PFC FREE“ užrašas, užtikrinantis, kad impregnavimo metu nebuvo panaudota jokia žmogui ar gamtai žalinga medžiaga, „ZHDC“ programa, vykdoma minimos kompanijos, garantuoja tik nežalingų cheminių elementų naudojimą. Ir tai – tik dalis „Jack Wolfskin“ įgyvendinamų programų ir iniciatyvų.

Šio prekinio ženklo planuose – visiškai perdirbti ir perdirbimui tinkami produktai – tiek apranga, aksesuarai, tiek ir ekipuotė. „Hiatus“ gali tik pasidžiaugti, kad tokį inovatyvų, išskirtinį ir atsakingą prekinį ženklą pavyko prisivilioti ir į Lietuvą.

„Hiatus“ parduotuvėse bei www.hiatus.lt galima rasti ne tik striukų ar parkų, bet ir kepurių, džemperių, avalynės, kojinių, krepšių, ypač stilingų kuprinių ir kitų laisvalaikio pramogoms, žygiams bei sportui reikalingų drabužių bei aksesuarų.

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

01:07
01:20
02:44

Esports namai

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką