Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Wolt“ mobiliojoje programėlėje pridėta bekontakčio pristatymo funkcija

Reaguodama į pastarųjų dienų realijas, maisto pristatymo į namus platforma „Wolt“ skelbia pridėjusi bekontakčio pristatymo funkciją. Šis atnaujinimas „Wolt“ mobiliojoje programėlėje ir platformos internetiniame tinklalapyje pradėtas diegti ketvirtadienį, siekiant sumažinti koronaviruso (COVID-19) plitimo grėsmę, kurjeriams į namus pristatant klientų užsakytus patiekalus ir gėrimus.
„Wolt“ mobiliojoje programėlėje pridėta bekontakčio pristatymo funkcija
„Wolt“ mobiliojoje programėlėje pridėta bekontakčio pristatymo funkcija

„Wolt“ vartotojams jau galima pasirinkti naująjį pristatymo variantą ir pasiimti atvežtas prekes nuo durų ar įėjimo. Jeigu bekontakčio pristatymo funkcija, renkantis būdą, kuriuo kurjeris pristatys pirkinius, prieš atsiskaitant už juos, neprieinama, bendrovės atstovai primena atnaujinti „iOS“ ir „Android“ mobiliąsias programėles išmaniuosiuose įrenginiuose.

Šis funkcionalumas yra įdiegiamas visose „Wolt“ šalyse.

„Koronavirusas kelia didelį nerimą visame pasaulyje, todėl šią padėtį vertiname labai rimtai. Turime atlikti savo vaidmenį, kad galėtume užtikrinti visų saugumą. Mūsų komandos iš daugiau nei 20 šalių ir mūsų centrinis biuras labai atidžiai stebi situaciją. Laikomės visų Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) rekomendacijų ir aktyviai kalbamės su vietos valdžios institucijomis, norėdami išsiaiškinti geriausius ir efektyviausius būdus, kuriais galime padėti“, – kalbėjo saugesnę prekių į namus pristatymo funkciją diegiančios bendrovės „Wolt LT“ atstovai.

Bendrovė imasi veiksmų, kad užtikrintų kiekvieno iš proceso dalyvių – klientų, restoranų, kurjerių-partnerių bei darbuotojų saugumą.

„Darome viską, kad visi, dalyvaujantys maisto gaminimo, pristatymo ir gavimo procese, gautų aiškias instrukcijas ir naujausius pranešimus apie tai, kokių priemonių imtis, kad koronavirusas neplistų. Taip pat siunčiame rekomendacijas, kurios padėtų sumažinti tiesioginį kontaktą su žmonėmis visuose pristatymo etapuose. Nenorime, jog kas nors prisiimtų nereikalingą riziką ir raginame visus pirmiausia galvoti apie savo pačių saugumą. Mūsų kurjeriai-partneriai neliečia maisto ir paprastai nepraleidžia daugiau nei kelių minučių restoranuose maisto atsiėmimo metu ar daugiau negu minutę perduodant maistą klientui. Mes taip pat nuolat primename plauti rankas prieš ir po pristatymo, nes tai yra vienas iš efektyviausių būdų apsaugoti save ir kitus nuo viruso plitimo, kaip rekomenduoja ir PSO“, – akcentavo bendrovės „Wolt LT“ atstovai.

Užsakymai bus palikti prie jūsų durų

Imamės visų veiksmų, jog užtikrintume visų saugumą. Dėl to nuo šiol bekontaktis užsakymas tampa numatytuoju. Tai reiškia, jog nuo šiol kurjeriai-partneriai jūsų užsakymą paliks prie jūsų durų/įėjimo ir tik tuomet pažymės kaip pristatytą.

Stebėkite savo užsakymo statusą ir atsiimkite jį TIK pamačius pranešimą savo mobiliojoje programėlėje, jog maistas pristatytas.

Atsisakykite bekontakčio pristatymo funkcijos nebent tam turite labai svarią priežastį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius