Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Už klaidinančią reklamą „Cherry media LT“ turės sumokėti 17 tūkst. litų baudą

Gyventojai apsiperka uzsienio e parduotuvese
Rinkom nuotr. / Prekyba internetu.
Šaltinis: 15min
0
A A

Konkurencijos taryba nustatė, kad „Cherry Media LT“ interneto svetainėse www.grupinis.lt ir www.beta.lt skleidė klaidinančias reklamas, kuriose buvo nurodyta nepagrįsta tam tikrų prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis.

Tyrimo eigoje „Cherry Media LT“ nepagrindė reklamose naudotų teiginių teisingumo, o surinkti papildomi duomenys leidžia teigti, kad skleistose reklamose nurodyta šių prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis neatitiko tikrovės. Lietuvos teismai jau yra išaiškinę, kad pagrįsti reklamos teiginių teisingumą yra reklamos davėjo pareiga.

Konkurencijos taryba, įvertinusi visas aplinkybes, už vartotojus klaidinančių reklamų skleidimą „Cherry Media LT“ skyrė 17 100 litų baudą.

Konkurencijos taryba nekart yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (referencinė) kaina turi būti pagrįsta ir atitikti realias kainas.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2013 m. išnagrinėjo apie 300 pranešimų dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 119 įspėjimų, siūlančių pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką