Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Avarija prie Švėkšnos bažnyčios priminė seną bėdą: eismo problemos čia užprogramuotos

Jei vairuojate sunkvežimį, skubate ir įtariate, kad jūsų transporto priemonė nepralys po viaduku, turite du pasirinkimus. Pirmas: vis tiek ten lendate, nusiteikdamas apgadinti tiek statinį, tiek priekabą. Antrasis variantas – važiuojate kitu keliu „per plytą“, rizikuodami gauti baudą ar net sukelti avariją.
Įvykio vietoje
Įvykio vietoje / 15min nuotr.

Tokia eismo situacija yra susiklosčiusi Švėkšnoje, kur eismas aplink vieną gražiausių Lietuvos bažnyčių yra organizuotas ratu.

Šį antradienį čia neišvengta avarijos.

Kadras iš Youtube/Eismas aplink Švėkšnos bažnyčią organizuojamas ratu
Kadras iš Youtube/Eismas aplink Švėkšnos bažnyčią organizuojamas ratu

Prie bažnyčios atvažiavęs sunkvežimio „Mercedes-Benz“ vairuotojas pasirinko „antrą variantą“. Įvertinęs, kad netilps po viaduku, nutarė važiuoti per eismą draudžiantį kelio ženklą (kur važiuoti transportui leidžiama tik viena, šiuo atveju, priešinga kryptimi).

Galima tik įsivaizduoti „Toyota Avensis“ vairuotojos nuostabą, kai vienos krypties kelyje ji pamatė tiesiai į ją atvažiuojantį sunkvežimį. Moters nuostaba buvo didesnė nei jos savisaugos instinktas ar gebėjimas žaibiškai reaguoti į situaciją – transporto priemonės susidūrė. Smūgio nebūta itin stipraus, bet „Toyota“ saugos pagalvė iššoko ir galbūt apsaugojo moterį nuo sužalojimų.
Avarija įforminta kaip techninis eismo įvykis. Sunkvežimio vairuotojas bus nubaustas už šiurkščius KET pažeidimus.

Savo ruožtu vietiniai gyventojai gazas.lt pasakojo, kad eismo problemos gražiosios jų bažnyčios prieigose užprogramuotos jau seniai. Ženklas apie ribojamą aukštį vairuotojus užklumpa prie pat šios kliūties. Daugelis jų to net nepamato arba ignoruoja, tokiu atveju niokodami viaduko konstrukciją.

15min nuotr./Įvykio vietoje
15min nuotr./Įvykio vietoje

Kiti taupo laiką ir legalaus, saugaus aplinkkelio neieško – suka per „plytą“.

O aplinkkelis yra. Tik, tiesą pasakius, vairuotojams ne itin patrauklus. Tektų važiuoti žvyrkeliu, padarant poros kilometrų lanką.

Vis dėlto dalis švėkšniškių įsitikinę, kad tai geresnė išeitis sunkvežimių vairuotojams, nei pirmieji du čia minėti variantai.

Taip pat gyventojai siūlo dar prie upelio, maždaug už 300 metrų nuo viaduko, įrengti realų transporto aukščio ribotuvą. Tokia konstrukcija galbūt efektyviau atbaidytų aukšto transporto vairuotojus nuo kelionės prie Švėkšnos bažnyčios nei vien apie tai įspėjantis kelio ženklas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais