-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Benediktas Vanagas vilkikų „drage“: elektra prieš dyzelį

Kai kalbama apie lengvuosius automobilius, elektromobiliai sulaukia pagyrų dėl savo staigaus pagreitėjimo. Nuo pat pirmos akceleratoriaus nuspaudimo akimirkos jaučiamas maksimalus sukimo momentas leidžia startuojant aplenkti net superautomobilius. Tris elektra varomus sunkvežimius šiemet savo parke turinčio konkurso „DKV LIVE Metų sunkvežimis 2023“ organizatoriai nusprendė patikrinti, ar tokie pat dėsniai galioja ir šioje srityje. Ir prie vairo pasodino ne ką kitą, o lenktynininką Benediktą Vanagą.
Vilkikų „dragas“: elektrinis prieš dyzelinį, B.Vanagas prieš V.Milių
Vilkikų „dragas“: elektrinis prieš dyzelinį, B.Vanagas prieš V.Milių / Egidijaus Babelio nuotr.

Daugiau naujienų apie automobilius – rubrikoje Gazas.lt

Konkurentu B. Vanagui tapo žurnalo „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius. Abu su lenktynininku jie sėdo prie „Volvo FH“ sunkvežimių vairo: tik vienas FH buvo varomas įprasto dyzeliną deginančio vidaus degimo variklio, o kitas – elektrinis.

Siekiant objektyvumo, abu netikėtų ir Lietuvoje neregėtų sunkvežimių traukos lenktynių dalyviai keitėsi transporto priemonėmis, tačiau didelio galvosūkio nebuvo: visus kartus dyzelinį sunkvežimį ganėtinai nesunkiai aplenkė elektrinis „Volvo FH“.

Tačiau V. Milius ataušus lenktynių įkarščiui išdavė, kad šioje istorijoje gali būti net keli „bet“.

„Žinoma, kai startuoji, elektrinis sunkvežimis labai lengvai ir paprastai aplenkia dyzelinį sunkvežimį. Tą leidžia padaryti gerokai didesnis sukimo momentas, juntamas nuo pat pradžių. Be to, nors pavarų dėžės abiejuose sunkvežimiuose vienodos, dyzelinis sunkvežimis startuoja nuo 4 pavaros, elektrinis – nuo 8, ir taip įgyja pranašumą nuo pat starto“, – komentavo jis.

Visgi, pasak jo, važiuojant toliau ir spaudžiant akceleratorių iki dugno, matyti, jog dyzelinis sunkvežimis įgauna jėgų ir pradeda vytis elektra varomą „brolį“.

„Tad labai didelis klausimas, kaip atrodytų lenktynės, jeigu atstumas, kurį reikia važiuoti, būtų ilgesnis“, – kalbėjo V. Milius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius