Daugiau naujienų apie eismą – rubrikoje Gazas.lt
Šį epizodą pakomentavo ir policijos atstovai, ir vairavimo pedagogai.
„Čia trijų sekundžių reikalas. Klausimas: kodėl atitvaras pakyla pirmiau, nei šviesoforas išsijungia? Kur čia logika? Tokia tvarka klaidina žmones lygioje vietoje. Juk galima sureguliuoti sistemą taip, kad pirma išsijungtų šviesoforas, o tik tada pakiltų atitvaras“, – rašo vairuotoja.
Juo labiau, kad KET geležinkelio pervažose draudžia štai ką:
- Važiuoti per geležinkelį tam neskirtose vietose.
- Apvažiuoti kitas transporto priemones, kurios sustojo prieš geležinkelio pervažą praleisti bėginės transporto priemonės.
- Įvažiuoti į pervažą, kai užtvaras nuleistas, savavališkai užtvarą pakelti.
- Įvažiuoti į pervažą, jei už jos yra kliūtis, priversianti sustoti pervažoje.
- Lenkti pervažoje, taip pat likus 100 metrų atstumu iki jos.
- Sustoti ir stovėti pervažoje, taip pat likus 50 metrų atstumu iki ir už jos.
- Varyti gyvulius ar paukščius, joti (kur nėra specialiai tam skirtų vietų).
- Gabenti per geležinkelio pervažą specialiai transportuoti neparengtas žemės ūkio, kelių, statybos ir kitas mašinas, jeigu tai galėtų pakenkti geležinkelio pervažos įrangai.
- Važiuoti per geležinkelio pervažą neįgaliųjų vežimėliu be lydinčio asmens.
Policija: įsiskaitykite į kelių eismo taisykles
Komentaro kreipėmės į Jorūnę Liutkienę, Policijos departamento
Komunikacijos skyriaus vyriausiąją specialistę.
Jos teigimu, Kelių eismo taisyklių 73.11 papunktyje numatyta, kad „raudonas signalas arba du pakaitomis mirksintys raudoni signalai draudžia eismą“.
Be to, Administracinių nusižengimų kodekso 421 straipsnyje taip pat aiškiai nustatyta atsakomybė už įvažiavimą į geležinkelio pervažą esant draudžiamam šviesoforo signalui.
Jame sakoma, kad (...) įvažiavimas į geležinkelio pervažą esant draudžiamam šviesoforo ar pervažos budėtojo signalui arba kai užtvaras yra nuleistas ar pradeda leistis, savavališkas užtvaro pakėlimas arba jo apvažiavimas (...) užtraukia baudą vairuotojams nuo trijų šimtų šešiasdešimt iki penkių šimtų šešiasdešimt eurų.
Pedagogas A.Pakėnas: KET parašyta labai aiškiai
Artūras Pakėnas, „AMPLIUS LT“ vairavimo pedagogas pastebi, kad šioje situacijoje automobiliai pradeda važiuoti užtvarui nepakilus iki galo. Vos tik jis atsiduria vertikalioje padėtyje, šviesoforas užgęsta...