Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Stasys Brundza teigia, kad Vilniaus vakariniu aplinkkeliu galima važiuoti 100 km/val.

Seimo narys, buvęs lenktynininkas Stasys Brundza kaip patį sėkmingiausią pastarojo meto Vilniaus transporto infrastruktūros projektą įvardija dar nebaigtą statyti vakarinį aplinkkelį. 56-58 tūkst. automobilių šiuo keliu pravažiuoja kasdien, o paskutinė jo atkarpa nuo Justiniškių iki Ukmergės g. bus baigta 2017-aisiais. Nenuvertindamas aplinkkelio naudos, S. Brundza įžvelgia ne vieną šio kelio trūkumą.
Atidaryta Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpa iki Pilaitės prospekto.
Atidaryta Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpa iki Pilaitės prospekto. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Aplinkkelis gerokai išlaisvino nuo eismo spūsčių Laisvės pr., daugelį Lazdynų, Karoliniškių, Viršuliškių gatvių, tačiau labai apsunkino eismą Justiniškių gatve, nuo 2-ojo troleibusų parko iki pat šios gatvės pabaigos, jai įsiliejant į Gabijos gatvės atkarpą“, – teigė S.Brundza.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Stasys Brundza
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Stasys Brundza

Jo manymu, tą buvo galima numanyti – juk 56–58 tūkst. automobilių aplinkkelyje kelionės baigti negali ir jie kažkur važiuoja. Seimo narys stebėjosi, kaip tą žinodami eismo organizatoriai nieko nepadarė, kad Justiniškių gatvės pralaidumas būtų padidintas?

S. Brundzos teigimu, didelių investicijų čia nereikia – pakaktų iš naujo perasfaltuoti kai kuriuos labai duobėtus šios gatvės ruožus bei uždrausti joje statyti automobilius. Įdiegus šias priemones, eismo specialisto teigimu, padidėtų gatvių pralaidumas, mažiau tektų gaišti laiką spūstyse ir nuodyti išmetamosiomis dujomis šių mikrorajonų gyventojus.

Kitas dalykas, kuris aplinkkeliu važiuojantiems žmonėms gyvenimą padarytų lengvesnį – leistino greičio padidinimas.

„Ten šešios eismo juostos, visas kelias apšviestas, iš šonų – didžiuliai šlaitai, tad ir pėsčiųjų čia nėra. Kodėl leidžiama važiuoti tik 80 km/val.?“ – retoriškai klausė S.Brundza.

Jo manymu, leistinas greitis Vakarinio aplinkkelio atkarpoje nuo Lazdynų iki Justiniškių galėtų būti 100 km/val. Pavyzdžiui, Geležinio Vilko g. ties Jeruzalės ir Baltupių mikrorajonais, kur gyvenamųjų namų daug ir pėsčiųjų srautas čia esančiose perėjose yra didelis, leistinas greitis yra toks pat kaip ir aplinkkelyje – 80 km/val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius