2 už 1 kainą. Vieną prenumeratą perkate, antrą dovanojate!
Prenumeruoti

Vieša paslaptis: ko techninės apžiūros metu jūsų automobiliui negali daryti kontrolieriai, nors įtaria defektą?

Kaimyninėse šalyse nuskambėjo atvejai, kai techninės apžiūros metu kontrolieriai, įtardami paslėptus kėbulo defektus, pradūrė skyles užklijuotose ertmėse. Sunerimę skaitytojai klausia: o ar Lietuvoje TA kontrolieriai gali „badyti“ automobilio kėbulą, jei įtaria paslėptą defektą?
Centrinis „Tuvlita“ Vilniaus skyrius
Centrinis „Tuvlita“ Vilniaus skyrius / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pavyzdžiui Latvijoje nuskambėjo atvejis, kai techninės apžiūros metu darbuotojai, tikrindami automobilio kėbulo būklę, įtardami užmaskuotas skyles kėbule, praardė kosmetinę apdailą.

„Kiekvieną kartą apžiūros metu tikrintojai apgadina mano automobilį, praardo skyles kėbule, slenksčiuose, vėliau turiu juos vėl užtaisyti“, – rašo TVNET skaitytojas.

Todėl iškilo klausimas, ar tokie kontrolierių veiksmai teisėti – ir Lietuvoje, ir Latvijoje.

Asociacijos „Transeksta“, vienijančios TA atliekančias įmones, atstovas viešiesiems ryšiams Renaldas Gabartas nenustebo, išgirdęs tokį klausimą.

„Dažniausiai tokie klausimai kyla vairuotojams, kurie į beviltiškai sukirmijusias automobilio konstrukcijas prikiša skudurų ir užteplioja bituminiais preparatais, bandydami užmaskuoti problemą“, – sako specialistas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų implantacija: ar verta investuoti į savo šypseną?
Reklama
„FreeBuds Pro 3“ – geriausios belaidės ausinės „Huawei“ istorijoje
Reklama
Tūkstančiai valandų, skirtų mokymuisi: IKEA dalinasi, kiek kainuoja darbuotojų augimas
Reklama
Keliautojas ekstremalas Karolis Mieliauskas: ekspedicijose kas nors iš komandos narių visuomet peršąla ar kokia infekcija užsikrečia, o aš vis „išsisuku“
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką