Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atkutusio Kauno oro uosto taksistai rauda: stovime 5 valandas, kad nuvežtume už 12 eurų

Kauno oro uoste yra dvidešimt vietų taksi automobiliams, o jose gali stovėti visų bendrovių automobiliai, kol yra vietos. Nors beveik visuomet jos užimtos, tačiau taksistai apgailestauja, kad keleivių mažiau nei automobilių, todėl jiems tenka laukti po 3–5 valandas. Kelionė į Kauno centrą kainuoja nuo 12 iki 18 eurų, o į Vilnių – 60–80 eurų, bet neapdairūs keleiviai gali sumokėti ir triženklę sumą.
Taksi Kauno oro uoste
Taksistai Kauno oro uoste nuobodžiauja

Visi 15min kalbinti taksistai patvirtina, kad laukti Kauno oro uoste – „Monkės biznis“: stovi ilgai, o keleivių nedaug. Vilnius jiems tarsi Eldoradas, o čia vežti tenka tik jeigu nusišypso didelė sėkmė.

Ilgametis taksistas Romas 15min tvirtina, kad rekonstrukcija pakeitė Kauno oro uosto taksi rinką – privažiavo daug naujų taksistų, kurie anksčiau čia nedirbo.

„Pasižiūrėkite, kelintas eilėje stoviu – reikės 3–4 valandas laukti. Porą kartų per dieną gausiu vežti, tikrai ne daugiau. Patikėkit, stogas važiuoja nuo to vaikščiojimo, nuo to sėdėjimo, per dieną 12 valandų reikia išsėdėti“, – sako Romas.

Jis piktinasi, kad šalia oro uosto privažiavo daug naujų taksi automobilių – dalis jų be specialių numerių, dalis vairuotojų – nesąžiningi.

Ernesto Naprio nuotr./Taksi Kauno oro uoste
Ernesto Naprio nuotr./Taksi Kauno oro uoste

„Aš oro uoste dirbau dar tuomet, kai buvo viena firma čia atsidariusi. Apie 10 metų čia dirbu, bet tokios betvarkės kaip dabar nebuvo. Atvažiuoja visokie nesąžiningi žmonės, apskritai bet kas, užsideda kainas. Man tokie dalykai nepatinka“, – tikina Romas.

Kauno oro uoste Romui labiau patiko dirbti prieš Vilniaus oro uosto rekonstrukciją. Jis su nostalgija mena laikus, kai oro uostą aptarnavo tik viena įmonė.

„Tvarka buvo ir oro uostas, jo valdžia, galėjo ko nors pareikalauti, jei kas netvarkoje. O dabar iš ko pareikalaus? Važiuoja visokie, su paprastais numeriais važiuoja. Man asmeniškai buvo geriau, kai Vilniaus oro uostas uždarytas nebuvo. Buvo mūsų kokie 8 žmonės, pastaruoju metu 14 žmonių dirbom, atstovėdavome kažkaip. O dabar kaip kas nori“, – sako Romas.

Ernesto Naprio nuotr./Kauno oro uostas
Ernesto Naprio nuotr./Kauno oro uostas

Į Vilnių po oro uosto rekonstrukcijos keleivių Romui vežti dar neteko.

„O, Vilnius. Vilnius jau yra šventė. Papuola kartais, bet man dar nepapuolė. Bet kai kam papuola“, – viltimis dalijosi taksistas.

Į Kauną – už 12-18 eurų, į Vilnių – nuo 60 eurų

Taksistas Martynas patikino, kad į Kauno oro uostą atvažiavo pirmą kartą ir jis tikisi, kad pavyks keleivius į Kauno centrą nuvežti už 18 eurų.

Kauno oro uoste visi taksi automobiliai stovi eilėje – tačiau visi atstovauja skirtingoms bendrovėms, todėl jų įkainiai skiriasi.

„12 eurų iki Kauno centro. Judėjimo čia per daug nėra dėl taksi darbo. Žmonės ieškosi pigesnių variantų, yra gi transporto, autobusas važiuoja“, – atsakė dar vienas taksistas, panoręs likti neįvardytu.

Taksistas Arvydas taip pat patikino, kad keleivių itin mažai, tačiau dėl jų taksistai nesipeša – laukia kantriai eilėje, o keleiviai sėda į pirmąjį automobilį.

„Per dieną gali būti trys nuvažiavimai. Kaina skiriasi pagal skaitliuką. Išeina maždaug 10–15 eurų, žiūrint, kur važiuosite. Mes čia atsiduriame pagal užsakymus, būna, atveži keleivius į oro uostą pagal iškvietimą, bet į centrą jau tuščias negrįžti, lieki laukti čia“, – aiškino darbo niuansus Arvydas.

Iš neturėjimo ką veikti taksistai sėdi automobiliuose po kelis – kartu smagiau leisti laiką.

Taksistai laiką Kauno oro uoste leidžia šnekučiuodamiesi
Taksistai laiką Kauno oro uoste leidžia šnekučiuodamiesi

„Kad mašinų čia daugiau nei ateinančių žmonių. 4, 5, 7 valandas tenka laukti, įvairiai. O nuveži į miestą už 12 eurų ir viskas. Na, jeigu pataikysi, kad koks užmiestis, tai loterija. Būna kartais ir į Vilnių, bet retai“, – aiškino vienas iš keturių besišnekučiuojančių taksistų.

Pigiau vežti vyrai tikino negalintys, nes stovėti neapsimokėtų.

„Pasitaiko keleivių, kurie nuolat važinėjasi ir firmose nuolaidas turi, tai juos veža ir už 7 eurus. Bet jei tu atstovi 5 valandas, tai negali važiuoti už 7 eurus“, – teigė taksistas.

Į Vilnių jie tikino vežantys už 80 eurų – ranka mojo į kabančią didelę „Ollex“ bendrovės iškabą, kurioje reklamuojamas privatus keleivių vežimas į Vilnių už 80 eurų.

Ernesto Naprio nuotr./Taksistus piktinanti reklama Kauno oro uoste
Ernesto Naprio nuotr./Taksistus piktinanti reklama Kauno oro uoste

„Tai čia žemiau negali būti, jau dugnas uždėtas“, – patikino taksistas.

Tačiau kito taksi automobilio vairuotojas patikino, kad vežtų ir už 60 eurų.

„Niekas taksi įkainių nekontroliuoja, čia kaip susitars keleivis ir vairuotojas. Gali ir 5 eurus už kilometrą užsidėti, niekas neuždraus. Tai keleiviai čia patys turi žiūrėti“, – sakė taksistas.

O „Uber“ partneris-vairuotojas 15min patikino, kad iš Vilniaus į Kauną ir atgal veža už 60 eurų, iš šios sumos 45 eurai lieka jam, už kuriuos turi padengti sąnaudas ir susimokėti mokesčius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius