Dabar populiaru
Publikuota: 2019 sausio 14d. 17:17

„Cathay Pacific“ padarė antrą „pirmos klasės klaidą“ per dvi savaites

„Cathay Pacific“
AFP/„Scanpix“ nuotr. / „Cathay Pacific“

Kai kam vėl nusišypsojo laimė: oro bendrovė „Cathay Pacific“ antrą kartą per mažiau nei dvi savaites per klaidą pardavė gerokai pigesnių skrydžių pirmąja klase bilietų.

Sekmadienio ryte bilietai į bendrus bendrovės ir oro vežėjos partnerės skrydžius pirmąja klase iš Lisabonos į Honkongą su persėdimu Londone „Cathay“ svetainėje buvo parduodami už vos 1,512 tūkst. JAV dolerių, pranešė laikraštis „The South China Morning Post“.

Tuo metu už panašią kelionę pirmąją klase per Frankfurtą keliautojams tektų pakloti net 16 tūkst. dolerių.

„Ieškome pagrindinės šio incidento priežasties – ir bendrovės viduje, ir bendradarbiaudami su jos bilietų pardavėjais“, – pareiškė leidinio cituojamas „Cathay“ atstovas spaudai, klaidą susiejęs su „duomenų įvesties problema“.

Kaip ir praėjusį kartą, Honkonge įsikūrusi oro bendrovė neatšauks pigių bilietų, kuriuos įsigijo „keletas“ sumaniausių ir laimingiausių keliautojų.

„Cathay“ į AFP prašymą pakomentuoti incidentą iš karto neatsakė.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Cathay Pacific“ lėktuvai
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Cathay Pacific“ lėktuvai

Naujųjų Metų išvakarėse tinklaraščiai, kuriuose rašoma apie oro bendroves ir keliones, tiesiog pašėlo, kai akyli pirkėjai pastebėjo, jog „Cathay“ skrydžių iš Vietnamo į Jungtines Valstijas ir į Kanadą bilietus pirmąja ir verslo klasėmis savo svetainėje siūlė vos už 670 JAV dolerių už bilietą.

Paprastai kelionė į abi puses pirmąja klase kainuoja apie 16 tūkst. JAV dolerių, o verslo klase – apie 4–6 tūkst. JAV dolerių.

„Cathay“ tik po dviejų dienų viešai prisipažino suklydusi, o oro vežėjos atstovas spaudai atsisakė nurodyti, kiek bilietų buvo parduota už mažesnę kainą.

2018-ieji „Cathay Pacific“ buvo nelengvi. Bendrovei teko konkuruoti su pigesnes paslaugas siūlančiais konkurentais iš žemyninės Kinijos dalies ir per pirmus šešis finansinių metų mėnesius ji patyrė 33 mln. JAV dolerių nuostolius.

O spalio mėnesį bendrovė pripažino, kad jos kompiuterinėse sistemose buvo užfiksuotas didelis duomenų apsaugos pažeidimas, nors po to, kai programišiai pavogė 9,4 mln. klientų duomenis, įskaitant ir kai kurių keleivių pasų numerius ir kredito kortelių duomenis, buvo praėję jau penki mėnesiai. Tai sukėlė didžiulį Honkongo visuomenės ir politikų pasipiktinimą.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Gerumu dalintis gera
Skanumėlis

Video

00:12
00:51
00:48

Dabar tu gali

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką