Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Du papildomi Lietuvos ir Baltarusijos pasienio kontrolės punktai atverti, trečiasis veiks nuo gegužės 1 d.

Du iš trijų šiomis dienomis atveriamų pasienio kontrolės punktų Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje jau veikia. Per Šumsko-Lošos punktą jau gali vykti lengvieji automobiliai, o per Papelekio-Lentupio – iš anksto suderinti didelių gabaritų ir sunkiasvoriai kroviniai, turintys specialius leidimus. Tuo tarpu Tverečiaus-Vidžių kontrolės punktas pilnai pradės veikti gegužės 1 d., kai Baltarusijos atsakingi pareigūnai bus pilnai pasirengę, nors Lietuvos atsakingos institucijos pasirengusios nuo pirmadienio. Tad vežėjų prašoma kol kas neskubėti vykti per Tverečių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Medininkų pasienio postas
Medininkų pasienio postas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Kitaip tariant, Lietuvos pasienyje atlikus reikiamas procedūras, vilkikų vairuotojai įstrigtų Baltarusijos pusėje atidaromuose punktuose, kurie dar nėra pasirengę pilnai startui. Tokiais atvejais tektų vairuotojams apsisukti ir grįžti ar įstrigus laukti.

Būtent todėl Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ prašo vežėjų neskubėti siųsti transporto per Tverečiaus naujai atidaromą kontrolės punktą. Visi šie punktai buvo uždaryti dar pernai kovą, prasidėjus pandemijai.

Asociacijos prezidento Romo Austinsko teigimu, šis Vyriausybės sprendimas, kurį ji priėmė atsižvelgdama į Susisiekimo ministerijos siūlymus, yra labai svarbus mūsų šalies vežėjams, nuolat keliaujantiems per pasienį.

„Tai ypač aktualu pastaruoju metu, siekiant išvengti tokių situacijų, kai sugedus Muitinės departamento IT sistemoms buvo susiformavusios vilkikų eilės Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje, kurios sklaidėsi beveik dvi savaites. Dėkojame Vyriausybei ir Susisiekimo ministerijai, kad įsiklausė į vežėjų pasiūlymus ir priėmė sprendimus, kurie leis sumažinti eiles pasienyje. Tik kol kas prašome vežėjus ir vairuotojus sekti informaciją ir neskubėti vykti per Tverečiaus kontrolės punktą, kol nebus paskelbta, kad jis jau veikia“, – sako R.Austinskas.

Per Papelekio (Švenčionių r.) – Lentupio punktą galės vykti tik didelių gabaritų ir sunkiasvorius krovinius gabenančios krovininės transporto priemonės. Čia galės būti vežami 5,6 m. pločio ir neribojamo aukščio kroviniai, turintys Lietuvos automobilių kelių direkcijos leidimus.

Per Tverečiaus (Ignalinos r.) – Vidžių punktą sieną galės kirsti ir tuščios krovininės transporto priemonės. Tai padės sumažinti srautą per šiuo metu rekonstruojamą Medininkų punktą.

Šumsko (Vilniaus r.) – Lošos punktas yra tame pačiame kelių tinkle kaip Medininkų, todėl jo darbo atnaujinimas, tikimasi, sumažins lengvųjų automobilių srautus per šį rekonstruojamą punktą.

Asociacija „Linava“ primena, kad nuo pernai, šaliai pradėjus kovoti su koronaviruso (COVID-19) pandemija, Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje sumažėjo sausumos kontrolės punktų. Iki šiol čia veikia Raigardo, Šalčininkų, Lavoriškių ir Medininkų kontrolės punktai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius