Su 15 diena! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti
Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Dviaukščiams traukiniams Lietuvoje – penkeri

Jau penkerius metus kiekvieną dieną tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja modernūs dviaukščiai traukiniai. Šiuo metu AB „Lietuvos geležinkeliai“ turi aštuonis tokius traukinius, o iki 2015-ųjų planuojama gauti dar du.
Dviaukštis traukinys
Dviaukštis traukinys / „Lietuvos geležinkelių“ nuotr.

Šiuolaikiškus elektrinius traukinius pamėgo keleiviai – per penkerius metus keliaujančiųjų tarp Vilniaus ir Kauno skaičius išaugo maždaug 22 proc. 2013-aisiais tarp šių dviejų miestų traukiniais pervežta beveik 1,2 mln. keleivių. 

„Bendrovės investicija į naujus riedmenis davė teigiamų rezultatų – keleiviai itin vertina aukštą komforto lygį bei šiuose traukiniuose esančius patogumus ir vis dažniau renkasi keliauti dviaukščiais traukiniais, – teigia AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Dalijus Žebrauskas. – Atsižvelgdami į šių riedmenų populiarumą, ateityje keleivius tarp Vilniaus ir Kauno planuojame vežti tik dviaukščiais traukiniais“.

Dviaukščius elektrinius traukinius EJ575 Lietuvai pagamino holdingui „Škoda Transpotation“ priklausanti įmonė „Škoda Vagonka AS“.

Tokio tipo traukiniai tapo naujove ne tik Lietuvoje, bet ir Rytų Europoje. Juose įrengtos vietos dviračiams ar didesniam bagažui, o keleivių saugumą užtikrina vaizdo stebėjimo įranga. Visos durys traukiniuose atsidaro paspaudus mygtuką, o užsidaro automatiškai, todėl vagonų salonuose nebūna skersvėjų, saugoma šiluma. 

Pasirūpinta ir neįgaliaisiais keleiviais. Specialiai jiems įrengti įvažiavimo tilteliai, o viduje – vietos vežimėliams pritvirtinti. Du iš keturių vakuuminių tualetų yra pritaikyti žmonėms su judėjimo negalia. Pagrindinė informacija vagonuose pateikiama Brailio raštu.

Planuojama, kad jau 2015 metais, atlikus elektrifikavimo darbus, dviaukščiais traukiniais iš Vilniaus vos per dvi valandas bus galima pasiekti Baltarusijos sostinę Minską, rašoma „Lietuvos geležinkelių“ Vidaus ir išorės viešųjų ryšių sektoriaus atstovų ketvirtadienį paviešintame pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Skrydžio režimu: atviras „Gurtam“ vadovo interviu su Benediktu Vanagu
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?
Reklama
Daugiau Pliusų sporto entuziastams:„Gym+“ vėl plečiasi
Reklama
„Teleloto“ naujienos ne tik tarp vedėjų: nuo šiol laimės visi studijos žaidėjai