Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 09 23 /2013 09 26

Gediminas Almantas: Vilniaus oro uostui nenaudinga dirbti su „Ryanair“ ir „Wizz Air“

Sutartys su Airijos pigių skrydžių bendrove „Ryanair“ ir Vengrijos „Wizz Air“ Vilniaus oro uostui nenaudingos. Sprendimas leisti oro bendrovei „Ryanair“ skraidyti iš Vilniaus buvo klaida, mano Vilniaus oro uosto vadovas Gediminas Almantas, rašo „Lietuvos rytas“.
Gediminas Almantas
Gediminas Almantas / Aurimo Šrubėno nuotr.

„Tiek „Wizz Air“, tiek „Ryanair“ turi sutartis Vilniaus oro uoste, kurios dar galios trejus metus. Jų negalima nei pakeisti, nei nutraukti ir jos yra labai nenaudingos oro uostui“, – sakė G.Almantas.

Jo teigimu, „Ryanair“ nebekalba atskirai apie Vilniaus ar Kauno oro uostą, o kalba bendrai apie Lietuvą ir sako, kad įmonei reikia tokių pat įkainių tiek Kaune, tiek Vilniuje, antraip nutrauks skrydžius iš Kauno.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Wizzair lėktuvas
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Wizzair“ lėktuvas

„Tai Kaunui reikštų bankrotą. Kadangi jie tai žino – piktnaudžiauja“, – sakė G.Almantas.

Jo teigimu, „Wizz Air“ žemesnės kainos Kaune nemotyvuoja.

„Mes negalime jų priversti skraidyti iš Kauno“, – sakė Vilniaus oro uosto vadovas.

Vilniaus oro uostą domina „Vueling“, „Norvegian“

Vilniaus oro uostas nepuoselėja vilčių, kad per kelerius metus pavyks prisikviesti pigių skrydžių bendrovę „Easy Jet“, tačiau kalbasi su Ispanijos „Vueling“, Norvegijos „Norwegian“.

„Nuolat šnekamės su kitais mažų sąnaudų vežėjais. „Easy Jet“ galime pamiršti kelerius metus, jie puikiai dirba Vakarų rinkoje. Kalbamės su ispanų „Vueling“, „Norwegian“. Joms mūsų regionas yra įdomus“, – „Lietuvos rytui“ sakė Vilniaus oro uosto vadovas Gediminas Almantas.

Jo teigimu, sunku surasti įmonę dirbti ten, kur jau yra įsitvirtinę Airijos „Ryanair“ ir Vengrijos „Wizz Air“.

„Tačiau klausimas: kas nori kišti galvą ten, kur jau veikia du tokie stiprūs vežėjai, be to, dar turintys tokias geras sąlygas. Niekas nenori. Tad bet kokios mūsų derybos, jei nesuteikiame tokių pat sąlygų, yra silpnos. O suteikti tokių sąlygų mes negalime“, – teigė G.Almantas.


Papildyta „Wizz Air“ komentaru.

Pigių skrydžių keleivių srautas – naudingas Lietuvai

Reaguodama į pirmadienį spaudoje pasirodžiusius Vilniaus oro uosto vadovo Gedimino Almanto pastabas, kad oro uostui nenaudinga dirbti su „Wizz Air“ ir „Ryanair“, pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ trečiadienį išplatintame pranešime spaudai nurodė, kad pigių skrydžių keleivių srautas – naudingas Lietuvai.

„Wizz Air“ įžengė ir pradėjo investuoti į Lietuvos oro transporto rinką tuo metu, kai kitos oro linijos bankrutavo („FlyLaL”) ar stipriai sumažino maršrutų ir skrydžių skaičių („airBaltic“). Nuo tada, kai pradėjome savo veiklą nepakankamai naudojamame oro uoste, mūsų oro linijų bendrovė išaugo siūlydama maršrutus ir skrydžius jau su trimis orlaiviais. Tokiu būdu „Wizz Air“ leidžia Vilniaus oro uostui padalinti savo veiklos kaštus didesniam keleivių skaičiui bei tapti konkurencingesniu tarp kitų regiono oro uostų, pavyzdžiui, Rygos. Keleiviai Lietuvoje dabar turi daug tiesioginių tarptautinių skrydžių žemų sąnaudų bendrovėmis, kurie padeda taupyti tiek laiką, tiek pinigus. Be to, kuomet jie skrenda su „Wizz Air“ iš Vilniaus, pinigai lieka Lietuvoje, o ne Rygoje ar kituose Baltijos šalių oro uostuose. Mūsų nauji maršrutai į Norvegiją, Izraelį, Gruziją ir Graikiją leidžia vietiniams keliautojams pamatyti naujas vietas bei pritraukti turistų į Lietuvą“, - sako „Wizz Air“ atstovas Danielis de Carvalho.

 

Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ taip pat atkreipia dėmesį į pigių skrydžių bendrovių reikšmę Tarptautiniame Vilniaus oro uoste. Beveik pusė keleivių, kurie naudojasi šiuo oro uostu, renkasi pigių skrydžių keliones. Augantis keleivių skaičius prisideda prie naujų darbo vietų kūrimo bei potencialiai pritraukia daugiau komercinės veiklos, kuri gali padidinti neaviacines paslaugas oro uoste, tokias kaip automobilių stovėjimo aikštelės, prekyba ar maitinimas. Be to, „Wizz Air“ keleivių bagažo politika padeda oro uostų prekybos vietoms, nes keleiviams leidžiama į orlaivį įsinešti visus daiktus, nupirktus jau praėjus pro oro uosto saugumo patikras.

„Šiuo metu iš Lietuvos sostinės „Wizz Air“ siūlo 16 tarptautinių maršrutų į 11 šalių. Tai - puiki proga ne tik pačiam oro uostui, bet ir Lietuvos turizmo rinkai. 2012 metais lankydami Lietuvą turistai išleido 3,34* mlrd. litų, ir mūsų maršrutai yra atviri visiems, norintiems atvykti ir pamatyti šią nuostabią šalį“, - teigia D. de Carvalho.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius