-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Klaipėdą pradėta plukdyti technika bangolaužių rekonstrukcijai

Klaipėdos uostą pasiekė pirmosios plaukiojančios priemonės, kurios bus reikalingos rekonstruojant bangolaužius. Pradedamos jūra gabenti ir pagrindinės statybinės medžiagos.
Į Klaipėdą iš Gdansko (Lenkija) atplukdyta ant keturių kojų pasikelianti plaukiojanti platforma SIMONE, transportuojama pasitelkus vilkiką.
Į Klaipėdą iš Gdansko (Lenkija) atplukdyta ant keturių kojų pasikelianti plaukiojanti platforma SIMONE, transportuojama pasitelkus vilkiką. / Klaipėdos uosto direkcijos nuotr.

Į Klaipėdą iš Gdansko (Lenkija) atplukdyta ant keturių kojų pasikelianti plaukiojanti platforma SIMONE, transportuojama pasitelkus vilkiką. Platforma prišvartuota prie krantinės greta UAB „Memelio miestas“ teritorijos. Rangovų teigimu, projekto metu planuojama mobilizuoti ne mažiau kaip dešimt plaukiojančių priemonių, taip pat ir savaeigių.

Klaipėdą jau pasiekė ir pirmosios statybinės medžiagos – įlaidų siunta. Medžiagos sandėliuojamos AB „Klasco“ išnuomotoje sandėliavimo aikštelėje.

Rangovų atstovų teigimu, planuojama, kad kovo viduryje Smiltynės pusėje, netoli Jūrų muziejaus delfinariumo, iš konteinerių bus pradėtas montuoti laikinas biuras. Pirmieji bangolaužių rekonstrukcijos darbai turėtų prasidėti kovo pabaigoje.

Kadangi rekonstrukcija prasidės nuo pietinio molo, šiaurinis molas liks atviras visuomenei visus šiuos metus.

Pirmame etape numatoma sustiprinti esamus pietinį ir šiaurinį bangolaužius, nekeičiant jų konfigūracijos. Abu bangolaužiai bus paaukštinti, dalyje hidrotechninių statinių bus įrengtos atraminės sienutės. Po rekonstrukcijos ant pietinio molo bus įrengtos dvi apžvalginės aikštelės klaipėdiečiams ir miesto svečiams.

Bangolaužių rekonstrukcija reikalinga siekiant užtikrinti didesnį navigacijos saugumą. Dabar, esant nepalankioms oro sąlygoms, didesniam bangavimui, saugumui užtikrinti taikomi apribojimai laivams, ypač didiesiems, įplaukti į uostą. Šis projektas leis uosto kanalą gilinti iki 17 m bei ateityje priimti didžiausius į Baltijos jūrą galinčius įplaukti laivus.

Uosto bangolaužius rekonstruos konkursą laimėjusių Vokietijos bendrovės „Depenbrock Ingenieurwasserbau GmbH & CO. KG“ (buvusi „Hecker Bau GmbH & CO. KG.“) ir Belgijos bendrovės „Herbosch – Kiere N.V.“ konsorciumas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius