Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ieškant kaltųjų dėl skrydžių chaoso: „Ryanair“ apkaltino oro uostus

Šią vasarą keliautojai visame pasaulyje susiduria su problemomis oro uostuose – daugybė skrydžių nukeliami ar atšaukiami, situaciją apsunkino ir streikų banga transporto srityje. Po COVID-19 pandemijos atsigaunanti kelionių industrija paniro į chaosą, ir skrydžių bendrovės bei oro uostai bando aiškintis, kas dėl to kaltas.
Keleiviai Franzo Josefo Strausso oro uoste Miunchene 2022 m. liepos 15 d.
Keleiviai Franzo Josefo Strausso oro uoste Miunchene 2022 m. liepos 15 d. / „Picture alliance“/Sven Simon/„Scanpix“ nuotr.

„Ryanair“ finansų vadovas Neilas Sorahanas, duodamas interviu BBC Radio 4, dėl susidariusios situacijos apkaltino oro uostus. „Jie turėjo atlikti vieną darbą, – turėjo pasirūpinti, kad būtų pakankamai tvarkytojų ir apsaugos darbuotojų, – sakė jis. – Kitais metais oro uostai privalo geriau planuoti savo veiklą“.

Kaip skelbia „Fortune“, liepos mėnesį Hitrou oro uostas prašė oro linijų apriboti bilietų pardavimą vasaros skrydžiams ir nustatyti 100 000 išvykstančių keleivių limitą.

Žmonės tiek įsiutę dėl chaoso oro uostuose, kad didžiausias Škotijos oro uostas Edinburge sustabdė klientų aptarnavimo skambučių centro veiklą, nes jo darbuotojai patyrė gausybę įžeidinėjimų iš žmonių, kuriems kelionės metu dingo bagažas.

Pirmadienį darbo paieškų portalo „CV-Library“ apklausa atskleidė, kad apie pusė Didžiosios Britanijos oro uostų darbuotojų galvoja apie darbo keitimą.

Apklausoje dalyvavo daugiau nei 1 700 darbuotojų, iš kurių dauguma ketinančių išeiti iš darbo teigė, kad ketina išeiti iš darbo dėl darbo užmokesčio.

5 proc. teigė norintys išeiti dėl dabartinės padėties Didžiosios Britanijos oro uostuose, 4 proc. teigė, kad išeiti iš darbo juos verčia pikti keleiviai.

Nors „Ryanair“ skelbia nepasitenkinimą oro uostų darbu, anksčiau Airijos pigių skrydžių bendrovė pranešė apie pelningą pirmąjį einamųjų finansinių metų ketvirtį. Palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šiomis oro linijomis skrendančių žmonių skaičius išaugo 461 proc. Balandžio–birželio mėnesiais vežėjos grynasis pelnas pasiekė 170 mln. eurų, tačiau kompanija skelbia, kad tai vis tiek smarkiai atsilieka nuo priešpandeminio laikotarpio. 2019–2020 finansinių metų pirmąjį ketvirtį fiksuotas 243 mln. eurų grynasis pelnas.

Kompanijos vadovas sakė, kad kompanijai smarkiai atsiliepė Rusijos pradėtas karas Ukrainoje. Taip pat jis teigė, kad skrydžių rinka išlieka labai pažeidžiama. „Bet kokio atsigavimo stiprumas labai priklausys nuo to, ar per likusią [metų] dalį neįvyks neigiamų ar netikėtų pokyčių“, – sakė Michaelas O’Leary.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius