Po ilgos kelionės namo iš Amerikos teko kviesti policiją: Vilniaus oro uostui pažėrė kaltinimų

„Iš Vilniaus oro uosto bagažų skyriaus ne savo lagaminus gali pasiimti bet kas iš keleivių ir oro uostas atsekti to negalės“, – 15min rašė neseniai keliavęs ir kuriam laikui savo daiktų netekęs Vytautas. Jis mano, kad oro uostas turėtų imtis priemonių, kad keleivių bagažo „kelionė“ turi būti sekama, be to, nusičiupę ne savus lagaminus turėtų sulaukti atsakomybės.
Atnaujintas Vilniaus oro uosto bagažo atsiėmimo sektorius.
Atnaujintas Vilniaus oro uosto bagažo atsiėmimo sektorius. / TVOU nuotr.

Vis dėlto Vytauto istorija baigėsi geruoju. Kitą rytą vyras sulaukė skambučio – telefono ekrane išvydo amerikietišką numerį.

„Pranešė, kad vakar paėmė mano lagaminą ir nori grąžinti, nes jo lagaminas vėlavo ir todėl sumaišė...“ – pasakojo vyras.

Pasak jo, šioje situacijoje reikėtų atkreipti dėmesį į keletą dalykų, kad kiti neatsidurtų jo kailyje.

„Vilniaus oro uostas, kaip patvirtino bagažo skyriuje dirbantys kolegos, neturi galimybės pagal atsekamumą pasižiūrėti, ar lagaminas buvo pakrautas iš prieš tai buvusio oro uosto ir būtų galima ieškoti jo Vilniaus oro uoste. Be to, akivaizdu, kad lagaminą gali pavogti bet kuris žmogus ir ramiai su juo išeiti. Maža to, atvykus į bagažų skyrių pasiimti lagamino nebuvo paklausta, ar nieko jame netrūksta ir ar nereiškiama pretenzijų, nors šį įvykį buvo prašoma išsiaiškinti iki galo“, – pasakojo Vytautas.

Pripažino, kad kai kurių galimybių neturi

Oro uostų atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas 15min nukreipė į „Litcargus“.

Tuo metu keleivių ir orlaivių antžeminio aptarnavimo įmonė „Litcargus“ personalo direktorė Asta Jurėnaitė 15min teigė, kad informaciją, ar lagaminas buvo pakrautas į lėktuvą ir neliko kitame oro uoste, gauna ne visada.

„Faktiško bagažų pakrovimo mes nematome, o ir mūsų sistema neturi tokios funkcijos. Apie nepakrautus lagaminus informuoja oro uostas, iš kurio skrenda keleivis, tačiau ne visi oro uostai tai daro. Šiuo atveju, šios informacijos negavome“, – paaiškino ji.

„Litcargus“ personalo direktorė Asta Jurėnaitė / „Litcargus“ nuotr.
„Litcargus“ personalo direktorė Asta Jurėnaitė / „Litcargus“ nuotr.

Paklausta apie turimas atsekamumo priemones, A.Jurėnaitė teigė, kad tiesioginės prieigos prie oro uostų kamerų neturi.

„Darbuotojai stebi bagažų iškrovimą, tačiau negali žinoti, ar keleiviai paima nuo juostos savo bagažą ar svetimą“, – tikino ji.

Tuomet, ką daryti, jei žmogus pastebėjo, kad jo lagaminas dingo ir galbūt per klaidą pateko į kito keliautojo rankas?

„Šioje vietoje mes negalime būti tikri 100 proc., kad kažkas paėmė ne savo lagaminą, todėl pagal „Airbaltic“ aviakompanijos taisykles, taikomos standartinės procedūros. Keleiviui yra supildoma byla dėl neatvykusio lagamino, o toliau vykdoma paieška“, – aiškino A.Jurėnaitė.

Be to, ji pridūrė, kad šioje konkrečioje situacijoje žinant, kad keleivio bagažas buvo paimtas svetimo žmogaus ir, jei savininko teigimu, jame yra dingusių daiktų, keleivis gali kreiptis į policiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas: spręsk ir laimėk elektrinį dantų šepetėlį sau!
„Moerie“ plaukų priežiūros priemonių veidu tapo K.Meschino: pamilau jas jau po pirmo galvos plovimo
Reklama
Jautienos troškiniai – tobulas maistas šaltajam sezonui: vos kelios taisyklės ir gaminsite lengva ranka
Reklama
5 Graikijos kurortai – ką rinktis: salas ar sostinę?