TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Keičiantis krovinių vežimo tvarkai, institucijos nepateikia atsakymų verslui 

Krovinys perkrautas į vilkiką su rusiškais numeriais.
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Krovinys perkrautas į vilkiką
Šaltinis: BNS
1
A A

Nuo šių metų spalio 1 d. krovinius keliais, išskyrus kelias išimtis, bus galima vežti tik prieš tai juos deklaravus elektroninėje erdvėje. Verslą gali tikrinti apie 200 VMI operatyvios kontrolės pareigūnų, Kelių policija, muitinės pareigūnai, tačiau institucijos nesusišneka, kuri iš jų turėtų komentuoti važtarašių naudojimą, rašo „Verslo žinios“.

„Pastaruoju metu išaugo poreikis išsiaiškinti Kelių transporto kodekso reikalavimus, o atsakymų iš institucijų verslas negauna“, – teigia mokesčių konsultacijų bendrovės „Taxlink“ partneris, buvęs VMI vadovas Modestas Kaseliauskas.

Anot VMI, važtaraščių naudojimo klausimus turėtų komentuoti Kelių transporto inspekcija, o pastaroji dažnai nukreipia į VMI.

VMI i.SAF ir i.VAZ posistemių kūrimo projekto vadovė Virginija Ginevičienė, tikina, jog VMI supranta, kad verslas turi nedaug laiko prisitaikyti prie būsimų pokyčių. Anot jos, inspekcija neskirs jokių baudų bei netaikys kitų sankcijų dėl netyčinių klaidų ar vėlavimo.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką