Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kelionė į Lazdijus virto išbandymu: vietoje sėdimų vietų sugrūdo nevėdinamame autobuse

Į 15min kreipėsi keli pasipiktinę į Lazdijus važiuojančio autobuso keleiviai – jie Vilniaus autobusų stotyje nusipirko sėdimus bilietus, tačiau atėję į autobusą pamatė, kad tokių vietų nėra. Anot jų, nekondicionuojame autobuse visi susispaudę „kaip silkės“, o ši problema kartojasi ne pirmą kartą. Įmonės vadovas žada situaciją išspręsti, bet šiuo metu atostogauja. Jis primena, kad aštuntajame dešimtmetyje visi būdavo patenkinti važiuodami stovėdami ant vienos kojos.
Keleiviai autobuse į Lazdijus neturi kuo kvėpuoti
Keleiviai autobuse į Lazdijus neturi kuo kvėpuoti / 15min skaitytojo nuotr.
Temos: 2 Lazdijai Autobusas

Į 15min tiesiai iš autobuso paskambinusi Sigita Zumerytė skundėsi, kad yra sausakimšame autobuse, kuriame nėra kuo kvėpuoti.

VIDEO: Autobuso Vilnius-Lazdijai keleiviai važiuoja kaip silkės skardinėje

„17.25 val. į Lazdijus išvažiavo autobusas. Masė žmonių nusipirko bilietus kasoje, atėjom mes į autobusą, ir paaiškėjo, kad paleistas autobusas daug mažesnis, nei yra parduotų vietų, mes kaip silkės čia stovim, veža tuo autobusu, kur nėra kuo kvėpuoti. Yra liukas, kurį jei atidaro, tai pučia lauk“, – skundėsi S.Zumerytė.

Ji pateikė ir įrodymą – jos biliete nurodyta 34-a vieta, o autobuse vietų – tik 30.

15min skaitytojo nuotr./Autobuso į Lazdijus keleiviai skundžiasi negalintys atsisėsti
15min skaitytojo nuotr./Autobuso į Lazdijus keleiviai skundžiasi negalintys atsisėsti

„Paskambinau Lazdijų autobusų parko parko direktoriui, o jis tyliu balsu sako, ką aš dabar galiu padaryti. Na, bet nežinau, ką policija pasakytų vairuotojui, kur žmonės stovi, mes kaip silkės važiuojam į Lazdijus. Išparduoti bilietai, o autobuse tokių vietų nėra, neegzistuoja“, – širdo ji.

Ji skaičiavo, kad mažame autobuse stovi mažiausiai 7 žmonės, anot jos, tai pavojinga, kadangi įsikibti nėra netgi normalių turėklų.

Telefono ragelį paėmusi kita keleivė, Sigrida, patikino, kad ši situacija kartojasi ne pirmą kartą.

„Tai pasikartojanti situacija. Tiek iš Lazdijų, tiek iš Vilniaus važiuojant visuomet trūksta vietos. Žiemos metu ne visada įjungiamas šildymas, o vasaros metu apie kondicionierius irgi galima tik svajoti“, – piktinosi Sigrida.

Toliau jau savo nusiskundimus keleivės pildė socialiniu tinklu „Facebook“.

„Ne kelionė, o siaubas, paaiškėjo, kad autobusas techniškai netvarkingas, galinės durys iki galo neužsidaro. O dar gale kompanija alų geria, vairuotojas nereaguoja“, – piktinosi S.Zumerytė.

Parko vadovas: buvo planuotas didesnis autobusas

„Lazdijų autobusų parko“ direktorius Petras Ablačinskas 15min teigė, kad greičiausiai parko dispečeris pamiršo Vilniaus autobusų stotį informuoti, kad atvyks mažesnis autobusas.

„Na, ką aš žinau, kodėl taip yra. Paskambinau vairuotojui. Šiuo metu aš atostogauju, negaliu nieko nei sužinoti, nei pakeisti. Užbilietuoti 33 keleiviai, o sėdimų vietų 28. 5 keleiviais per daug. Bet kokia situacija – kasoje visi užbilietuoti iš Vilniaus, bet kasa nepasirenka vietos, kur bilietuoti“, – dėstė P.Ablačinskas.

Jis pripažįsta, kad greičiausiai bus „kažkas pražiopsota“ jo vadovaujamos bendrovės.

„Buvo planuotas didelis autobusas. Jis išvažiavęs. Buvo nurodyta, kad jis turėjo atvažiuoti. Matomai dispečeris nepakeitė, nepaskambino į stotį ir nepranešė, kad atvažiuos kitas. Kitas autobusas mažas“, – sako P.Ablačinskas.

Jis sakė, kad jei klientai nori komforto – tegul važiuoja vėliau didesniais autobusais.

„Iki Naujųjų Valkininkų po 10 min važiuoja dar vienas autobusas, po 20 minučių dar važiuoja Druskininkai. Visi keleiviai protingi, raštingi, fotografingi, bet aš niekuo negaliu dabar padėti“, – skundėsi vadovas.

Jis tikino, kad situaciją, kai keleivius veža per maži autobusai, išspręs jau pirmadienį – „nelauksiu atostogų pabaigos“. Tačiau tai sudėtinga dėl Dainų šventės ir išaugusio keleivių skaičiaus.

Paklaustas, ar legalu vežti stovinčius keleivius, jis teigė, kad greičiausiai taip negalima, jei taip nenurodyta autobuso techninėje specifikacijoje. Bet jis nepraleido progos įgelti ir keleiviams.

„Aš tik atsimenu, man dabar 66 metai, bet 1970-1975 m., kai važinėjau į Vilnių, viena koja stovėdavom, ir niekam nereikėjo skųstis, buvom kaip silkės prisikišę. O dabar tragedijos visą laiką. Bet palauktų 10 minučių ir turėtų tą komfortą, palauktų 20 min. ir turėtų tą komfortą“, – sakė P.Ablačinskas.

Anot jo, prigrūstą autobusą lemia ir tai, kad tokia kelionė – pigiausia.

„Yra taip, kad visi kainas pasikėlė, o mes nepasikėlėm – ir perka kur pigiau, o paskui išeina kaip išeina. Kad būtų vienodos kainos su TOKS ar „Kautra“, nebūtų problemos, pas juos patogumų daugiau. O dabar nori pigiai ir patogiai“, – skundėsi P.Ablačinskas.

15min skaitytojo nuotr./Autobuso į Lazdijus keleiviai skundžiasi negalintys atsisėsti
15min skaitytojo nuotr./Autobuso į Lazdijus keleiviai skundžiasi negalintys atsisėsti

15min paklaustas, ar nenorėtų keleivių bent atsiprašyti, P.Ablačinskas persimainė.

„Aš labai, labai atsiprašau. Tik kad aš šiuo metu niekuo negaliu padėti“, – tikino jis ir žadėjo, kad kitą savaitę tokia situacija nepasikartos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius