-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kokybiškai suremontuoti kelių neleidžia per plona piniginė

Kiekvieną pavasarį atsiveriančios duobės visai nesenai suremontuotose gatvėse kelia neviltį vairuotojams. Verslininkas, bendrovės „Binčis“ vadovas Edvinas Peleckas aiškina, kad taip nutinka dėl pernelyg blogos asfalto dangos aplink lopą, o kartais – nekokybiško kelių pramonėje naudojamo bitumo, kurio kokybę kasmet blogina naftos perdirbimo gamyklos.
Kelio remonto darbai
Kelio remonto darbai / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Jei tik mūsų finansai leistų, mes viską darytume su modifikuotu bitumu, kuris naudojamas net Japonijoje dviračių takuose. Tuomet turėtume daug kokybiškesnes dangas. Bet finansai apriboja viską.

„Būtų sunku įvardyti vieną problemą. Jų gali būti visas spektras. Neretai būna taip, kad jei užlopai lopą, tai nereiškia, kad dėl to pagerėja šalia esančio asfalto kokybė. Ji tikrai nepagerėja. Geriau yra tik tiek, kad užlopyta duobė.“

„Kelių pramonėje yra manoma, kad bitumas turi tendenciją keistis. Ne visada naftos gamyklos naudoja tą pačią žaliavą, ne visada tas produktas būna identiškas, tokie dalykai gali turėti įtakos taip pat“, - aiškino E. Peleckas.

Pašnekovas nėra linkęs ieškoti kaltų, kas galėtų prisiimti atsakomybę už nekokybiško asfalto gamybą. Jo teigimu, bausti nereikia nei kelininkų, nei naftos perdirbimo gamyklų.

„Aš neplakčiau Lietuvos kelininkų prie sienos, nes Lietuvoje yra tendencingas požiūris į kelių tiesimą ir tas technologijas. Bendraujant su kaimynais kelininkais, pavyzdžiui, latviais, pastebime, kad mūsų požiūris yra novatoriškesnis.“

„Jei tik mūsų finansai leistų, mes viską darytume su modifikuotu bitumu, kuris naudojamas net Japonijoje dviračių takuose. Tuomet turėtume daug kokybiškesnes dangas. Bet finansai apriboja viską“, - „Žinių radijo laidoje „Verslo ritmu“ sakė verslininkas.

E. Peleckas neabejoja, kad ateityje bitumo, naudojamo asfalto gamybai, kokybė dar prastės ir be cheminių priedų kokybiško asfalto kelininkams pagaminti nebepavyks visai. Verslininkas žada plėsti cheminių priedų asfalto gamybai tiekimo verslą ieškodamas naujų chemikalų asfaltui stiprinti.

„Naftos kompanijos stengiasi paimti iš naftos kuo daugiau lengvesnių, brangesnių, jiems pelningesnių naftos produktų, o ne bitumą“, - konstatavo faktą E. Peleckas.

Visą laidos įrašą galite išgirsti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius