-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Konkurencijos taryba: taksi įmonėms Vilniaus oro uoste turėtų būti skelbiamas konkursas

Valdžiai prabilus apie tai, kad Vilniaus oro uoste dirbančių taksi kainos galėtų būti reguliuojamos, Konkurencijos tarybos ekspertai sako, jog oro uosto keleivius aptarnaujančios taksi įmonės turėtų būti pasirinktos konkurso būdu. Anot tarybos pirmininko pavaduotojos Jūratės Šovienės, geriausiai sureguliuoti kainas gali tik konkurencija.
Spaudos konferencija dėl taksi aptarnavimo
Spaudos konferencija dėl taksi aptarnavimo / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Konkurencijos taryba nepritaria iniciatyvoms reguliuoti kainas. Laisva ir sąžininga konkurencija yra geriausias rinkos kainų reguliatorius. Atsižvelgiant į tai, kad Vilniaus oro uosto teritorija yra riboto dydžio ir ne visi norintys bei galintys teikti paslaugas joje išsitenka, oro uostą valdanti įmonė galėtų ūkio subjektams sudaryti galimybę konkuruoti, teikiant savo pasiūlymus dėl taksi paslaugų kainų ir kokybės“, – BNS atsiųstame komentare teigė J.Šovienė.

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir Vilniaus meras Remigijus Šimašius ketvirtadienį pareiškė, kad Vilniaus oro uoste dirbančių taksi kainos galėtų būti reguliuojamos. Anot susisiekimo ministro, Konkurencijos tarybos ketinama atsiklausti, ar teisiškai tai būtų įmanoma.

R.Šimašius teigė, kad kelionė taksi iki miesto centro galėtų kainuoti 8-9 eurus.

Asmeninio albumo nuotr./Jūratė Šovienė
Asmeninio albumo nuotr./Jūratė Šovienė

J.Šovienė sako, kad politikai apskritai turėtų vengti įvardinti konkrečias paslaugų kainas.

„Politikai ir kiti atsakingi asmenys, diskutuodami apie tam tikrų paslaugų kainas, turėtų vengti įvardyti maksimalius tarifus, nes antraip, net ir paskelbus konkursą, ūkio subjektai, užuot konkuravę dėl laimėtojo vietos, vadovausis valdžios institucijų „rekomenduotų“ paslaugų kainų lygiu“, – sako J.Šovienė.

Vilniaus oro uostas šią savaitę įvedė naują tvarką, kad taksi išsikvietusiems atvykusiems keleiviams nebereikėtų keltis į antrą aukštą prie išvykimo zonos laukti automobilio – taksi ar kitos pavežėjimo paslaugų įmonės galės sustoti aikštelėje prie atvykimo terminalo. Penkiolikai nemokamo stovėjimo minučių į trumpalaikio stovėjimo aikštelę priešais keleivių atvykimo terminalą bus galima užsukti ne vieną kartą per parą, o neribotai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius