Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Latvijos premjeras: tarptautinių aviakompanijų „Air Baltic“ nesudomino

Tarptautinių aviakompanijų parduodama Latvijos skrydžių bendrovė „Air Baltic“ nesudomino, pareiškė Latvijos premjeras Maris Kučinskis.
„Airbaltic“ lėktuvas
„Airbaltic“ lėktuvas / Airbaltic.com nuotr.

Interviu Latvijos visuomeninei televizijai vyriausybės vadovas sakė, jog potencialių investuotojų sąraše yra investicijų fondas, tačiau nėra nė vieno pasaulinio lygio oro vežėjo. Pretendentų skaičiaus jis neatskleidė.

„Mūsų derybos su tarptautinėmis aviakompanijomis baigėsi be rezultatų. Kita vertu, šiuo atveju kyla klausimų dėl tokio sandorio prasmės – ar tik netaptų „Air Baltic“ didelės aviakompanijos kukliu filialu“, – sakė M.Kučinskis.

Jo žodžiais, Latvijos vyriausybė potencialiems investuotojams yra iškėlusi tokias sąlygas – „Air Baltic“ turi likti Latvijos nacionaline skrydžių bendra, o Rygos oro uostas jai turi likti bazinis.

„Kol kas svarstoma, kiek akcijų gali būti parduota“, – pridūrė M.Kučinskis.

Kaip jau buvo skelbta, siūlymai vyriausybei dėl „Air Baltic“ privatizavimo, konsultante pasirinkus tarptautinę kompaniją „Lazard Freres“, turi būti pateikti iki lapkričio 3-iosios.

Šių metų balandį Danijos investuotojas Larsas Thuesenas iš Vokietijos verslininko Ralfo Dieterio Montago-Girmeso įsigijo bendrovę „Aircraft Leasing 1“, kuriai priklauso beveik 20 proc. „Air Baltic“ akcijų.

Pernai vasarį „Aircraft Leasing 1“ įsigijo beveik penktadalį „Air Baltic“ akcijų iš Latvijos vyriausybės, investavusi 52 mln. eurų. Likusias akcijas valdančiai valstybei investavus dar 80 mln. eurų, „Air Baltic“ įstatinis kapitalas pernai gegužę buvo padidintas iki 256,5 mln. eurų.

Didžiausia aviakompanija Baltijos šalyse 2015-ųjų vasarą pristatė naują verslo planą „Horizon 2021“, kuris numato gerokai pagerinti oro susisiekimą Baltijos regione. Pagal šį planą per penkerius metus „Air Baltic“ užtikrintų tiesioginius skrydžius 11 maršrutų iš Vilniaus ir tiek pat – iš Talino. Taip pat būtų plečiama skrydžių iš Rygos geografija.

Bendrovė planuoja iki 2021 metų pervežamų keleivių skaičių padidinti trečdaliu iki 4 mln. žmonių per metus.

„Air Baltic“ užsakė 20 naujųjų „Bombardier CS300“ lėktuvų, kuriais ketina atnaujinti savo orlaivių parką, per artimiausius kelerius metus atsisakant visų dabar eksploatuojamų turbosraigtinių lėktuvų. Šių metų pabaigoje „Air Baltic“ turės jau aštuonis „Bombardier CS300“, o likusieji bendrovei bus perduoti iki 2019-ųjų pabaigos.

„Air Baltic“ iš Rygos skraido į daugiau nei 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „Air Baltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus ir Palangos oro uostų. Taip pat bendrovė siūlo tiesioginius skrydžius iš Talino.

2016-aisiais „Air Baltic“ uždirbo 1,2 mln. eurų pelno – smarkiai mažiau nei 2015 metais, kai pelnas augo 83 proc. iki 19,5 mln. eurų. Finansinė apyvarta praėjusiais metais padidėjo vos 1 proc. iki 286 mln. eurų, keleivių padaugėjus 10 proc. iki 2,891 milijono.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius