Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuva siūlosi teikti logistikos paslaugas industriniam parkui „Didysis akmuo“

Lietuva, siekdama aktyviai dalyvauti krovinių tarp Europos ir Azijos logistikos grandinėje, yra pasirengusi teikti transporto ir logistikos paslaugas Minsko apskrityje įsikūrusiam Baltarusijos ir Kinijos industriniam parkui „Didysis akmuo“, tvirtina Susisiekimo ministerija.
Vilkikai kelyje „Via Baltica“
Asociatyvi nuotrauka / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Apie tai susisiekimo ministras Rokas Masiulis kalbės Baltarusijoje vykstančiame regioninio bendradarbiavimo forume „Industrinis parkas „Didysis akmuo“ – pasaulinių galimybių pavyzdys“. Forumo metu taip pat numatytas dvišalis susitikimas su Baltarusijos susisiekimo ministru Aleksejumi Avramenko.

„Patikima ir efektyvi krovinių logistika nuo Lietuvos ir Baltarusijos valstybių sienos iki Klaipėdos jūrų uosto, atsižvelgiant į augančius industrinio parko „Didysis akmuo“ poreikius, yra viena prioritetinių bendradarbiavimo su Baltarusija sričių“, – pranešime teigė R.Masiulis.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Rokas Masiulis
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Rokas Masiulis

Gabenant Europai skirtus Kinijos krovinius, „Lietuvos geležinkeliai“ siūlo panaudoti Lietuvos privalumą: dviejų geležinkelio tinklų – 1435 mm ir 1520 mm – sinergiją, skirtingos vėžės geležinkelio linijas jungiančius terminalus Šeštokuose ir Kaune, taip pat intermodalinius Vilniaus ir Kauno terminalus.

„Matome atsiveriančias galimybes Klaipėdos uostui, Lietuvos geležinkeliams ir intermodaliniams terminalams Vilniuje ir Kaune, kelių transportui, logistikos centrams – turime maksimaliai jomis pasinaudoti. Šiame kontekste matome galimybę efektyviau panaudoti ir „Rail Baltica“ liniją“, – sakė R. Masiulis.

Šių metų sausio–gegužės mėnesiais, palyginti su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, 4 proc. padidėjo krovinių vežimas tarp Lietuvos ir Baltarusijos geležinkeliais, 13 proc. – traukiniu „Vikingas“.

Šiemet ypač augo Kinijos krovinių tranzitas – nuo 7 traukinių 2018 metų sausio–gegužės mėnesiais iki 56 traukinių per tą patį laikotarpį šiais metais.

Apie tai susisiekimo ministras Rokas Masiulis kalbės Baltarusijoje vykstančiame regioninio bendradarbiavimo forume „Industrinis parkas „Didysis akmuo“ – pasaulinių galimybių pavyzdys“. Forumo metu taip pat numatytas dvišalis susitikimas su Baltarusijos susisiekimo ministru Aleksejumi Avramenko.

„Patikima ir efektyvi krovinių logistika nuo Lietuvos ir Baltarusijos valstybių sienos iki Klaipėdos jūrų uosto, atsižvelgiant į augančius industrinio parko „Didysis akmuo“ poreikius, yra viena prioritetinių bendradarbiavimo su Baltarusija sričių“, – pranešime teigė R. Masiulis.

Gabenant Europai skirtus Kinijos krovinius, „Lietuvos geležinkeliai“ siūlo panaudoti Lietuvos privalumą: dviejų geležinkelio tinklų – 1435 mm ir 1520 mm – sinergiją, skirtingos vėžės geležinkelio linijas jungiančius terminalus Šeštokuose ir Kaune, taip pat intermodalinius Vilniaus ir Kauno terminalus.

„Matome atsiveriančias galimybes Klaipėdos uostui, Lietuvos geležinkeliams ir intermodaliniams terminalams Vilniuje ir Kaune, kelių transportui, logistikos centrams – turime maksimaliai jomis pasinaudoti. Šiame kontekste matome galimybę efektyviau panaudoti ir „Rail Baltica“ liniją“, – sakė R.Masiulis.

Šių metų sausio–gegužės mėnesiais, palyginti su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, 4 proc. padidėjo krovinių vežimas tarp Lietuvos ir Baltarusijos geležinkeliais, 13 proc. – traukiniu „Vikingas“.

Šiemet ypač augo Kinijos krovinių tranzitas – nuo 7 traukinių 2018 metų sausio–gegužės mėnesiais iki 56 traukinių per tą patį laikotarpį šiais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius