Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Marijampolėje rekonstruojamos geležinkelio pervažos – atsiras tuneliai

Europinės vėžės „Rail Baltica“ projektas Suvalkijoje juda į priekį. Suvalkijos gyventojų patogumui, kad netektų laukti norint pervažiuoti geležinkelį, mieste jau tiesiami tuneliai, bus rekonstruojamos gatvės, įrengtos triukšmą sulaikančios sienelės.
Geležinkelio bėgiai
Geležinkelio bėgiai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Trijose Marijampolės geležinkelio pervažose verda rekonstrukcijos darbai – statomi viadukai, šviesoforai, tvirtinami pylimai, įrengiamos triukšmą sulaikančios sienelės. Šalia rusiškos geležinkelio vėžės tiesiama miestą kertanti europinė, todėl marijampoliečiai ir pravažiuojantieji keiksnoja valdžią dėl uždarytų gatvių.

Pasak Marijampolės mero, tai laikini nepatogumai – jau po kelerių metų miestą kirs tyliai veikiantys modernūs traukiniai. 

Jie pasidarys tunelį geležinkelio žemėje po pačiu geležinkeliu, o mes, savivaldybė, už valstybės lėšas turėsime statyti privažiavimus, – pasakoja laikinasis Marijampolės savivaldybės administracijos direktorius Arvydas Bajoras.

„Turiu atsiprašyti žmonių, kad jie tuos sunkumus patiria, bet tai valstybei svarbus objektas. „Rail Baltica“ ir verslui, ir žmonėms vėliau atsipirks. Žmonėms, kurie norės pamatyti Helsinkį ar Varšuvą, kažkada atsivers galimybės sėsti į greitąjį traukinį ir juos pasiekti“, – sako Marijampolės meras Vidmantas Brazys.

„Kauno tiltai“, laimėję tunelių statybos konkursą, dirba tose atkarpose, kurios priklauso geležinkeliui. Jie pasidarys tunelį geležinkelio žemėje po pačiu geležinkeliu, o mes, savivaldybė, už valstybės lėšas turėsime statyti privažiavimus“, – pasakoja laikinasis Marijampolės savivaldybės administracijos direktorius Arvydas Bajoras.

Pajudėjo ir žemės sklypų supirkimo valstybės reikmėms klausimas – savivaldybė iš žmonių išpirks žemes, kurios trukdys „Rail Baltica“ projektui.

„Žmonės neprieštaravo, suderino. Aš noriu nuraminti žmones, kad tikrai savivaldybė atpirks tas žemes. Nenuskriausim žmonių. Jeigu bus pažeistos sienos, atsiras trūkinėjimai, mes turėsime atstatyti“, – tikina V. Brazys.

Su geležinkelio europinės vėžės tiesimu siejamos didelės viltys, įrengiant laisvąją ekonominę zoną (LEZ) Baraginėje, šalia Marijampolės.     

„Pirmas mūsų tikslas – parengti pirmus devynis sklypus investicijoms, kad juose galėtų kurtis verslo įmonės, statyti savo pastatus, o gamtinių dujų, geležinkelio atšakų atvedimas priklausys nuo to, kokio pobūdžio įmonės kursis, nes LEZ ribojasi su šiuo metu rekonstruojama „Rail Baltica“ vėže“, – teigia Marijampolės savivaldybės Planavimo ir investicijų sk. vedėjas Darius Cinaitis.

Marijampolės LEZ išsidėsčiusi 77 hektarų teritorijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius