Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
03 04

Naujoji „LTG Link“ vadovė: apie geležinkelį į Palangą bei Druskininkus, 15 naujų traukinių ir bilietų kainas

Naujoji „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė po pirmojo mėnesio kompanijoje su 15min pasidalino savo vizija apie keleivių pervežimą traukiniais Lietuvoje. Artimiausiuose planuose – keleivių skaičiaus didinimas iki 10 mln. per metus, o tolimesniuose – nauji maršrutai ir stotys. Tiesa, pastarųjų, panašu, teks ilgokai palaukti.
"LTG Link" vadovė Kristina Meidė
„LTG Link“ vadovė Kristina Meidė / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Prieš mėnesį „LTG grupei“ („Lietuvos geležinkeliai“) priklausančios įmonės „LTG Link“, užsiimančios keleivių vežimu, vadove tapusi Kristina Meidė interviu 15min teigia, kad ilgalaikiuose kompanijos planuose – ir nauji geležinkelio maršrutai.

Tiesa, tokie kurortai kaip Druskininkai ir Palanga, esantys ne per toliausiai nuo jau egzistuojančių ir naudojamų geležinkelio vėžių, realaus įgyvendinimo, pagal šių dienų planus, galėtų tikėtis ne anksčiau nei 2030–2040 m.

Kol kas kompanija siekia padvigubinti keleivių skaičių, naudodamasi esama infrastruktūra. Tikslas – 2030 m. pervežti 10 mln. keleivių.

Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Traukinys iš Vilniaus į Rygą
Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Traukinys iš Vilniaus į Rygą

Vis dėlto šiandien susisiekimą riboja turimų riedmenų kiekis. Tai ypač juntama populiariais maršrutais, pavyzdžiui, vasaros savaitgaliais važiuojant tarp Klaipėdos ir Vilniaus.

„Darome viską, kad sujungtume kelis traukinius ir maksimaliai padidintume vietų skaičių. Bet kartais taip atsitinka, kad mes tiesiog neturime riedmenų. Jeigu kažkoks ypatingas savaitgalis būna, tai tikrai rekomenduočiau, jeigu žinote, kad keliausite tomis dienomis, kai visa Lietuva keliaus, įsigyti bilietus iš anksto. Turbūt toks atsakymas būtų šiandien, kol dar riedmenų skaičių turim tokį, kokį turim“, – interviu 15min kalbėjo K.Meidė.

Nuo 2025 m. šią problemą iš dalies galėtų padėti išspręsti 15 naujų traukinių, kurie jau užsakyti ir yra gaminami.

Ji taip pat pasidalijo ir sprendimu dėl ateinančio vasaros sezono bilietų kainų – dvejus metus iš eilės jas kėlęs „LTG Link“ šįmet nusprendė bilietų nebranginti.

Interviu temos

  • Naujos vadovės planuojami pokyčiai
  • 10 milijonų pervežtų keleivių 2030 m.
  • Kada traukiniu galėsime nuvykti į Druskininkus ir Palangą?
  • Maršruto Vilnius–Klaipėda bilietų trūkumas vasarą
  • Kodėl kelionė Vilnius–Varšuva maršrutu trunka taip ilgai
  • Kelionės į Rygą – ar bus prijungti Jonava, Kėdainiai, Kaunas?
  • Būsimoji „Rail Baltica“ vėžė
  • Ar traukiniuose dar reikia pirmos klasės?
  • Bilietų kainos ir tvarkaraščiai artimiausiu laikotarpiu
  • 15 naujų „LTG Link“ užsakytų traukinių

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius