„Šiandien nebelieka kliūčių Klaipėdos uostui žengti į naują etapą ir tapti konteinerių skirstymo centru. Galėsime priimti ne tik vidutinius ar mažus laivus, bet ir didelius, kurių kroviniai bus paskirstyti po kitus Baltijos jūros uostus. Neabejojame, kad valstybės investicijos į šį objektą duos didžiulę grąžą“, – dienraščiui „Verslo žinios“ teigė Klaipėdos uosto vadovas Arvydas Vaitkus.
Anot jo, šiemet uoste pastatytos 90-96 krantinės ir birželio pradžioje oficialiai perduotos naudoti laivų krovos bendrovei „Klaipėdos Smeltė“. Daugiau kaip 0,5 kilometro naujų krantinių statybos vertė – beveik 84 mln. litų. Šiemet taip pat baigta gilinti „Klaipėdos Smeltės“ naudojamos 82-89 krantinės. Prie 82-96 krantinių pasiektas 14 metrų gylis ir nustatyta nauja leistina maksimali laivų grimzlė – 13,2 metro. Bendras 82-96 krantinių ilgis – 1,061 metro.