Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nerimaujama, ar „Rail Baltica“ trasa iki Kauno bus nutiesta laiku

Likus aštuoniems mėnesiams iki 1,3 mlrd. litų vertės europinės geležinkelio vėžės nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos sienos tiesimo pabaigos jau nerimaujama, ar darbus bus spėta atlikti laiku, rašo „Lietuvos žinios“.
Naujas geležinkelis tiesiamas nenutraukus traukinių eismo.
Naujas geležinkelis tiesiamas nenutraukus traukinių eismo. / Andriaus Repšio nuotr.

„Lietuvos geležinkelių“ direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas teigė, kad gruodį turėtų būti atlikta apie 78 proc. visų darbų.

„Kita vertus, pasilikti 22 proc. darbų kitiems metams, kai liks iki projekto pabaigos kiek daugiau nei pusmetis, būtina turėti garantijas. dėl terminų laikymosi. Anksčiau patys rangovai buvo įsipareigoję paankstinti pabaigtuves, tačiau pažadų nevykdo. O kai kurie dar ir smarkiai atsilieka nuo grafiko“, – sakė vienas „Lietuvos geležinkelių“ vadovų.

A.Šimėno teigimu, didžiausias galvos skausmas dabar yra dviejų lygių pervažos, kuri turėtų virsti viadukais, statyba Marijampolėje. Darbus atlieka „Kauno tiltų“ ir„Mitnijos“ konsorciumas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius