-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
01 17

Neramumai netoli Sueco kanalo: kuo situacija skiriasi nuo 2021 m. ir kaip tvarkosi Lietuvos gamintojai

Jau du mėnesius trunkančios husių atakos Raudonojoje jūroje privertė kai kurias laivų kompanijas keisti maršrutus ir plaukti ilgesniu keliu aplink Afriką. Kalbinti pašnekovai teigia, kad situacija kur kas palankesnė nei 2021 m., kai kanalą visiškai užblokavo didžiulis konteinerinis laivas, tačiau papildomų išlaidų nebus išvengta. Tiesa, kai kurie Lietuvos gamintojai iš to netgi išlošia.
Laivas, plaukiantis Sueco kanalu
Laivas, plaukiantis Sueco kanalu / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Jau du mėnesius trunkantys Irano remiamų Jemeno husių išpuoliai Raudonojoje jūroje privertė kai kurias laivybos įmones rinktis ilgesnius alternatyvius maršrutus aplink Afriką.

Konfliktas sukėlė daug neapibrėžtumo, o galiausiai stambios laivybos kompanijos („Maersk“, „Hapag Lloyd“, „Hafnia“, „Torm“, „Stena Bulk“ ir kitos) nusprendė nukreipti savo laivus ilgesniu keliu aplink Afriką.

Skaičiuojama, kad toks lankas gali sudaryti mažiausiai 10 papildomų dienų, tačiau priklausomai nuo laivo greičio ir konkrečių uostų, kelionė gali išsitęsti į dvi tris savaites. Plaukiant, pavyzdžiui, iš Singapūro iki Roterdamo, tokia kelionė yra apie 3,5 tūkst. jūrmylių (6,4 tūkst. kilometrų) ilgesnė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius