Dabar populiaru
Publikuota: 2019 sausio 4d. 16:14

Per anksti išskridęs „Ryanair“ lėktuvas Vilniuje nepalaukė „vėluojančių“ keleivių?

Emigracija
Svajūno Stroino / 15min nuotr. / Dėl pasų kontrolės sistemos Vilniuje užstrigo ukrainiečiai

16 keleivių nespėjo į 13 val. „Ryanair“ reisą į Kijevą, kaip tikina, dėl to, kad Vilniaus oro uoste užstrigo pasų patikros sistema. Negana to, du svečius iš Kijevo priėmęs kaunietis tikina, kad lėktuvas išskrido net per anksti, ir, nors ukrainiečiai matė lėktuvą už lango ir laipinamus kitus keleivius, patys į lėktuvą nebuvo įleisti. Tiesa, Vilniaus oro uosto atstovai tikina, kad lėktuvas vėlavo, jokių trikdžių sistemoje nebuvo, ir kitąkart rekomendavo keleiviams į oro uostą atvykti anksčiau.

„Nutiko tokia istorija šiandien Vilniaus oro uoste. Turėjome svečių iš Ukrainos. Šiandien jie turėjo išskristi į Kijevą „Ryanair“ reisu. Dėl oro uosto pasų kontrolės sistemos klaidos 16 keleivių užstrigo patikros eilėje“, – 15min pasakojo du svečius iš Ukrainos priėmęs Darius.

Jis tikino, kad ukrainiečiai prie įlaipinimo vartų atbėgo dar tuo metu, kai vyko keleivių laipinimas lauke, tačiau oro uosto darbuotojas esą nesutiko jų išleisti į lauke stovintį lėktuvą.

„Teko stebėti, kaip lėktuvas, net nelaukdamas likusių keleivių, kurie jau buvo užregistruoti skrydžiui, tik dėl klaidos pasų kontrolės sistemoje negalėjo išvykti namo. Lėktuvas išvyko netgi anksčiau laiko“, – pasakojo Darius.

Jis piktinosi, kad oro uostas neva neprisiima kaltės.

„Keleiviams siūloma geriausiu atveju bilietai į Kijevą artimiausiam skrydžiui, kuris įvyks pirmadienį. Kur dėsis šeimos su vaikais ir kaip apsimokės nakvynes Vilniuje, niekam nerūpi“, – pasakojo Darius.

Jo svečiams buvo nupirkti bilietai pirmadienio reisui į Kijevą, todėl jie savaitgalį praleis pas Darių Kaune. Darius pasakojo, kad bilietus nupirko oro uostas, tačiau oro uosto atstovai sako, kad to jie daryti negali ir veikiausiai naujais bilietais pasirūpino aviakompaniją aptarnaujanti antžeminių paslaugų kompanija. Tie ukrainiečiai, kurie negalėjo laukti pirmadienio, buvo priversti patys pirkti bilietus į Kijevą anksčiau.

„Tiems, kurie negalėjo kažkur likti, teko pirktis bilietus per kitur. Jie turbūt negaus kompensacijos“, – Darius pasakojo, kad skrydžius su persėdimais dalis keleivių įsigijo už savo lėšas.

Jo svečių iš Ukrainos teigimu, lėktuvas išvyko maždaug 15min anksčiau nei numatyta. Situacija, remiantis Dariaus pasakojimu, buvo kurioziška.

„Gal buvo liūdniausia, kad žmonės lėktuvą matė per langą, bet jų per vartus nebeišleido. (...) Oro uostas sakė, kad negali atsakyti už pasų kontrolės darbą. Sistema buvo pakibusi. Buvo netgi tokia situacija, kad 7 metų vaiką, mergaitę, praleido, o suaugusiųjų – ne, ir vaikas pusvalandį stovėjo atskirai nuo tėvų, už vartų“, – pasakojo Darius.

Oro uostas: jokių sutrikimų nebuvo

„Pasų kontrolę visuose Lietuvos oro uostuose vykdo Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) pareigūnai, kurie teigia, kad jokių sutrikimų sistemoje šiandien nebuvo. Tarp 11 val. ir 12 val. vykdyti keturi skrydžiai į ne Šengeno šalis, tad keleivių pasai buvo tikrinami visuose 6 VSAT postuose“, – 15min aiškino Vilniaus oro uosto atstovai.

Oro linijų „Ryanair“ taisyklės nustato, kad, likus 20 minučių iki lėktuvo išvykimo, laipinimo vartai uždaromi ir keleiviai nebeįleidžiami, nors lėktuvas dar ir nėra išvykęs.

„Ryanair“ skrydis į Kijevą iš Vilniaus oro uosto penktadieniais vykdomas 11:30 val. Oro uosto duomenimis, jis pakilo 11:32 val.

„Oro linijų „Ryanair“ taisyklės nustato, kad, likus 20 minučių iki lėktuvo išvykimo, laipinimo vartai uždaromi ir keleiviai nebeįleidžiami, nors lėktuvas dar ir nėra išvykęs. Apie planuojamą vartų uždarymo laiką keleivis informuojamas – tai rašoma ant jo kelionės bilieto. Labai apgailestaujame, kad keleiviams teko patirti nepatogumų“, – laiške 15min rašo Vilniaus oro uosto atstovai.

Dėl to jie visuomet rekomenduoja atvykti į oro uostą likus bent dviems valandoms iki jų skrydžio laiko, kad būtų galima be streso atlikti visas reikiamas procedūras.

„Nespėjus į savo skrydį visų pirma reikia kreiptis į antžeminio aptarnavimo bendrovę, kuri atstovauja konkrečias oro linijas – jie pasiūlys kitą galimą skrydžio opciją“, – paaiškino oro uostas.

Naujienų galite įkrauti skaitytojų naujienų portale ikrauk.lt, siųsti el. paštu 15min@15min.lt arba parašyti per „Facebook“ paskyrą štai čia.

Komentarai: 5

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Gera keliauti kartu

Praktiški patarimai

Video

00:10
24:14
00:49

Maistas

Kinas

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką