Pasak Dangiručio Janušo, šiuo metu įmonėje keičiama visa pagrindinė skrydžių valdymo įranga.
Situaciją penktadienį D.Janušas aptarė su susisiekimo ministru Jaroslavu Narkevičiumi.
„Dabar baigėsi įrangos gyvavimo ciklas ir keičiama visa pagrindinė skrydžių valdymo įranga. Natūralu, žmonės turi dar šiandien dirbti su ankstesne įranga, šiuo metu diegiama nauja, kuria jie turi dar išmokti ir dirbti. Tuo pačiu ir mokymai, darbas sena įranga ir darbas su nauja įranga, o žmonių skaičius negali padidėti“, – žurnalistams sakė D.Janušas.
„Pasibaigus projektui, pradėjus dirbti su nauja, inovatyvesne, žymiai geresne įranga, tas darbas bet kokiu atveju palengvės“, – pridūrė jis.
D.Janušas taip pat pabrėžė, kad Lietuvoje trūksta aukštos kvalifikacijos specialistų – skrydžių vadovų, todėl nėra galimybės jų pasamdyti daugiau.
Pasak J.Narkevičiaus, „Oro navigacija“ taip pat ėmėsi iniciatyvos ruošti specialistus, o tai, darbuotojų profsąjungos teigimu, apsunkina darbo sąlygas.
„Įmonė ėmėsi iniciatyvos su trumpesniu laikotarpiu ruošti specialistus, kurie turi didelę paklausą ne tik Lietuvos, bet ir kitu šalių rinkose. Tas ruošimas iš profsąjungos pusės yra konstatuojama, kad sukelia tam tikrus darbo sudėtingumus. Kol vykdome konsultacijas, susitikimus, nenorėtume detalizuoti tam tikro proceso eigos, tačiau ta ruošimo eiga yra dažnai galbūt ir vidinių darbo resursų sąskaita, kas iš profsąjungos narių konstatuojama kaip problema“, – teigė ministras.
Kitą savaitę jis žada situaciją aptarti su „Oro navigacijos“ vadovu bei Transporto kompetencijų agentūra.
Praėjusią savaitę ministras susitiko su įmonės darbuotojų profesine sąjunga. Pasak jo, įmonėje trūksta specialistų, todėl darbuotojai yra pervargę.
Žiniasklaida skelbė, kad pernai dėl pervargusių „Oro navigacijos“ darbuotojų Lietuvos oro erdvėje buvo per daug vienas prie kito priartėję trys lėktuvai.
„Sodros“ duomenimis, bendrovėje šiuo metu dirba 294 darbuotojai.