-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Palanga nori apmokestinti įvažiuojančius automobilius, neatsisakys ir rinkliavos už jų statymą

Dar šiais metais poilsiautojus Palangoje gali pasitikti naujas mokestis: kiekvienas į kurortą įvažiavęs vairuotojas turės praverti plačiau piniginę.
Palanga sutvisko kalėdinėmis spalvomis
Palangoje dar sausį gali būti patvirtintas naujas – įvažiavimo mokestis. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Palangos miesto savivaldybėje sudaryta darbo grupė jau baigia savo darbą ir dar šį mėnesį tikisi tarybos pritarimo naujajam mokesčiui. Šiai darbo grupei vadovaujantis mero pavaduotojas Saulius Simė teigė, kad trūksta tik Vyriausybės atstovės išaiškinimo, ar bus galima bausti tuos, kurie nesusimokės. „Žodinį išaiškinimą turime, kad bus galima išieškoti rinkliavą iš tų, kurie nesusimokėjo. Tačiau reiškia raštiško išaiškinimo“, – teigė S.Simė. Anot jo, jau pradėtos rengti sąlygos techninei įrangai, kontroliuosiančiai, ar į kurortą įvažiavęs vairuotojas susimokėjo rinkliavą, ar ne. 

„Šis mokestis jau yra buvęs pieš kelerius metus. Dabar vėl prie jo sugrįžome. Siekiame, kad miestas nebūtų užgrūstas automobilių, kad Palanga būtų ekologiškesnis kurortas“, – teigė vicemeras. 

Anot jo, svarstoma galimybė ilgainiui prie miesto įrengti daugiaaukštes stovėjimo aikšteles. 

Darbo grupė jau nustatė ir kokio dydžio įvažiavimo mokestis būtų taikomas. Lengvųjų automobilių vairuotojai turėtų mokėti po 10 Lt už parą; autobusiukų, kur yra įrengta 9–20 vietų, – 15 Lt; autobusų, kur vietų daugiau nei 20 vietų, – 25 Lt; sunkiasvorio transporto – 25–30 Lt. 

Mokestis būtų renkamas tik sezono metu.

Jei būtų įvestas įvažiavimo į Palangą mokestis, būtų atsisakyta nuo praėjusių metų galiojančio pagalvės mokesčio. Iš šio mokesčio kurorto biudžetą pavyko papildyti daugiau nei 640 tūkst. Lt. Paskaičiuota, kad jei į Palangą plūstų tokie srautai, kaip dabar skaičiuojama, – per metus pavyktų surinkti apie 5 mln. Lt į kurorto biudžetą. 
„Pritariu, kad nauji mokesčiai visada baugina, skamba nemaloniai, tačiau, kai kiekvienas pamatys, kad šis mokestis naudojamas miesto infrastruktūrai gerinti, supras. Juk reikia ir tuos pačius paplūdimius prižiūrėti, ir medinius takelius, kuriais naudojasi visi, kloti“, – vardijo S.Simė.

Palangos valdžia, įvedusi įvažiavimo mokestį, neketina atsisakyti automobilių stovėjimo rinkliavos automatų. Į kurortą įvažiavę ir jau susimokėję 10 Lt, vairuotojai dar turėtų mokėti už automobilių stovėjimą – po 2–3 Lt už valandą.

„Tai visiškai skirtingi mokesčiai – siekiame, kad miestas nebūtų užgrūstas automobilių, o tie, kurie nori statyti automobilius centrinėse gatvėse turi už tai susimokėti“, – aiškino S.Simė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius