Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prasidėjo „Rail Baltica“ ruožo Latvijos sienos link statybos darbai

Trečiadienį, balandžio 20 d., Čiūdų kaime Jonavos rajone įkasus statybos darbus žymintį simbolinį kelio ženklą, oficialiai pradėtos „Rail Baltica“ geležinkelio infrastruktūros statybos Latvijos sienos link – pradedami tiesti privažiuojamieji keliai, rašoma Lietuvos geležinkelių pranešime žiniasklaidai.
Statybų pradžios renginys
„Rail Baltica“ statybų pradžios renginys / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Šiandien prasideda statybos darbai būsimame „Rail Baltica“ geležinkelio ruože tarp Kauno ir Latvijos. Artimiausiais mėnesiais pradėsime ir paties geležinkelio statybas. Tai reikšmingas įvykis Lietuvos geležinkelių infrastruktūros istorijoje ir svarbus žingsnis link patogesnės logistikos verslui ir ekologiško transporto įgyvendinant Žaliojo kurso politiką. Sukurta infrastruktūra leis gyventojams daug greičiau ir paprasčiau judėti tarp kaimyninių valstybių ir susisiekti su kitomis Europos šalimis. Be to, projektas ypatingai svarbus karinio mobilumo užtikrinimui“, – sakė už „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą Lietuvoje atsakingos „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Įkastas specialus kelio ženklas pažymėjo darbų pradžią, kurių metu „Rail Baltica“ geležinkelio ruože Šveicarija–Žeimiai bus nutiesti vietinės reikšmės privažiuojamieji bei aptarnavimo automobilių keliai.

„Mūsų kaip rangovo tikslas – kokybiškai ir greitai įgyvendinti suplanuotus darbus. Didžiuojamės davę startą pradėdami „Rail Baltica“ geležinkelio linijos statybai Latvijos sienos link“, – sako darbus atliksiančios „Eurovia Lietuva“ generalinis direktorius Stanislavas Kablys.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Statybų pradžios renginys
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Statybų pradžios renginys

Konkursą laimėjusi bendrovė „Eurovia Lietuva“ prie būsimo geležinkelio iš viso pastatys 16 naujų vietinės reikšmės privažiuojamųjų automobilių kelių, kuriais gyventojai, pastačius geležinkelį, galės patekti į savo sklypus bei 2 aptarnavimo kelius, kurie bus skirti geležinkelio linijos priežiūrai atlikti. Bendras naujų vietinės reikšmės kelių ilgis sudarys apie 18,3 km.

Ten, kur geležinkelio infrastruktūros elementų priežiūrai nėra galimybės įrengti atskirų kelių, nuo privažiuojamųjų kelių bus įrengiamos nuovažos. Pagal sutartį rangovas taip pat turės įrengti paviršinių nuotekų tinklus, atlikti melioracijos statinių rekonstrukciją, pajungti siurblinę.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Statybų pradžios renginys
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Statybų pradžios renginys

Sutartyje numatyta, kad darbai bus atlikti iki 2023 m. birželio nuo darbų pradžios, sutarties vertė – 6,6 mln. eurų be PVM.

Taip pat šiemet numatoma pradėti geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybas. Tai bus ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos valstybėse, kuris drieksis daugiau kaip 1,5 km.

„Rail Baltica“ – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica" trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino. Bendras „Rail Baltica" geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km. Projekto statybos, kurių numatoma vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų, yra didžiausia investicija, skirta pagerinti mobilumą ir kelionių galimybes, plėtoti verslą, turizmą ir prekių mainus regione.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius