Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Privalomos šilumos viešajame transporte palaikyti nepavyksta

Spustelėjus šaltukui, dalis vilniečių šąla autobusuose ir troleibusuose. Viešojo transporto atstovai pripažįsta, kad salone palaikyti privalomą 14 laipsnių šilumą ne visada pavyksta.
Viešasis transportas
Viešasis transportas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Iš viso Vilniuje kasdien važiuoja per 400 viešojo transporto priemonių. Lauke temperatūrai nukritus iki 4 laipsnių šilumos, jos turėtų būti  šildomos.

Autobusus šildo dyzelinas, troleibusus – elektra. Per valandą troleibusas išnaudoja maždaug 9 kilovatus energijos. Tiek reikia, kad salonas sušiltų iki 14 laipsnių šilumos.

Autobusus šildo dyzelinas, troleibusus – elektra. Per valandą troleibusas išnaudoja maždaug 9 kilovatus energijos. Tiek reikia, kad salonas sušiltų iki 14 laipsnių šilumos.

Anot Vilniaus viešojo transporto atstovo, tokia temperatūra būna retai.

„Jeigu yra stipresnis šaltis, šitiek pasiekti yra sunku, sudėtinga. Transporto priemonės nėra naujos, šildymo sistema tiek efektyviai nebešildo, antras dalykas, neleidžiantis mums sutaupyti šilumos, kas 3–4 minutes atsidarančios durys“, – šalčio priežastis vardija Vilniaus viešojo transporto technikos direktorius Juozapas Grabys.

Dažnai autobusai sušyla tik iki 6–8 laipsnių. J.Grabys pripažįsta, kad naujesniuose autobusuose kiek šilčiau, tačiau tokie sudaro tik pusę viso transporto parko.

Per mėnesį, pasak direktoriaus, transporto priemonių šildymui išleidžiama per 600 tūkst. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius