-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rail Baltica“ Marijampolės regione: daugiau darbo vietų, geresnis susisiekimas su Lenkija

Naujos darbo vietos, geresnis susisiekimas su kaimynine Lenkija bei postūmis vietiniam ir išvykstamajam turizmui – tai tik keletas „Rail Balticos“ naudų, kurios buvo aptartos nuotoliniame susitikime su Marijampolės regiono savivaldybių atstovais. Diskusiją, kuri yra renginių ciklo „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ dalis, inicijavo Susisiekimo ministerija kartu su „LTG Infra“. Apie tai rašoma Susisiekimo ministerijos pranešime žiniasklaidai.
Geležinkelis
Geležinkelis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Su „Rail Balticos“ projektu susisiekimo srityje mes pabaigsime savo transporto sistemos integraciją į Vakarus, o Marijampolės regionas bus Lietuvos pagrindiniai vartai į glaudesnį bendradarbiavimą su Lenkija“, – renginio metu sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Marijampolė – pirmasis miestas, pajutęs „Rail Balticos“ naudą. Dar 2015-aisiais, įgyvendinus pirmąjį projekto etapą, baigta pertvarkyti miesto infrastruktūra šalia geležinkelio, leidusi miestiečiams saugiau ir patogiau judėti kertant geležinkelį. Nuo 2016 metų miesto gyventojai gali vykti į Lenkiją tiesioginiu traukiniu. Pasak ministro, nuo 2026 m. pabaigos Varšuvos kryptimi galima tikėtis apie 10 traukinių judėjimo per dieną.

Renginyje pažymėta, kad pokyčius jau pajuto ir kiti regiono miestai: europinės vėžės geležinkelio linija buvo nutiesta nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos link Šeštokų, Marijampolės, Kazlų Rūdos ir Kauno. Taip pat modernizuotos ir kitos regiono geležinkelio stotys, pervažos bei perėjos. Galimybė greitai judėti iš Pietų Lietuvos į Šiaurės ir Vakarų Europą leis planuoti naujus projektus bei investicijas, skatinančias turizmą.

„Šiuo metu ruože Kaunas–Lietuvos ir Lenkija siena vykdomas teritorijų planavimas tolesnei infrastruktūros plėtrai ir modernizavimui, kad ateityje keleiviniai traukiniai galėtų važiuoti iki 250 km/h greičiu. „Rail Balticos“ istoriją kuriame mes visi kartu – tiek už projekto įgyvendinimą atsakingos institucijos bei įmonės, tiek savivaldybių, kurias kerta europinis geležinkelis, atstovai, gyventojai, verslas. Todėl šis teritorijų planavimo etapas yra labai svarbus, nes būtent dabar yra tinkamiausias laikas diskutuoti ir rasti optimalų sprendimą dėl europinio geležinkelio modernizavimo“, – kalbėjo „LTG Infra“ „Rail Baltica“ koordinavimo departamento direktorius Arenijus Jackus.

Nuotolinių renginių ciklas „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ Susisiekimo ministerijos ir „LTG Infra“ iniciatyva organizuojamas visuose Lietuvos regionuose, kurių savivaldybėse bus tiesiamas „Rail Balticos“ geležinkelis. Gegužės mėnesį planuojamas susitikimas su Vilniaus regiono savivaldybių atstovais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius