Dabar populiaru
Publikuota: 2016 rugpjūčio 18d. 10:00

Rengės ruožo Lietuvai nereikia

Kauno traukinių stotyje
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / Asociatyvinė nuotr. Bėgiai

Rengės ruožo Lietuvai nereikia ir jis tapo tik pretekstu Lenkijai ir Latvijai daryti spaudimą Lietuvai, sako Seimo Ekonomikos komiteto, kuruojančio „Lietuvos geležinkeliu“ veiklą, pirmininkas Remigijus Žemaitaitis ir banko „Nordea“ Lietuvoje vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas.

„Dabar skelbiamiems sprendimams įtakos galėjo turėti tiek Lenkijos, tiek Latvijos interesai. Lietuvai ekonomiškai šios atkarpos nereikia. Tai būtų nereikalingas didelių pinigų iššvaistymas“, – „Lietuvos žinioms“ teigė R.Žemaitaitis.

Ž.Mauricas dienraščiui pareiškė, kad interesai dėl šios situacijos esantys labai aiškūs: „Bendrovė „Orlen Lietuva“ siekia turėti alternatyvą produktų gabenimui „Lietuvos geležinkeliais“ ir Klaipėdos uostui – jei būtų didesnė konkurencija, ji galėtų tikėtis mažesnių įkainių, o tai pagerintų veiklos rezultatus. Latvija turi savų interesų: ten veikia net trys uostai – Rygoje, Ventspilyje bei Liepojoje. Pastarojo padėtis – lyg „trečiojo brolio“. Uostas sunkiai skinasi kelią, o geležinkelio atšaka iš Lietuvos į Latviją galbūt suteiktų galimybę pritraukti daugiau tranzitinių krovinių į jį“.

BNS anksčiau rašė, kad Europos Komisija Lietuvai gegužę pateikė ultimatumą, kad už 2008 metais išardytą geležinkelio ruožą Bugeniai-Rengė „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų būti išskaidyti arba sumokėti iki 10 proc. apyvartos (apie 43 mln. eurų) baudą bei atstatyti ruožą, o tai galėtų kainuoti dar 20 mln. eurų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką