TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rimantas Sinkevičius: Lenkija geležinkelio iki Lietuvos kol kas nerekonstruos

Pakloti pirmieji geležinkelio bėgiai „Rail Baltica“ atkarpoje Marijampolė–Kazlų Rūda
„Panevėžio kelių“ nuotr. / Geležinkelio bėgiai „Rail Baltica“ atkarpoje Marijampolė–Kazlų Rūda
Šaltinis: BNS
0
A A

Lenkija geležinkelio iki Lietuvos kol kas neplanuoja rekonstruoti, teigia Lietuvos susisiekimo ministras. Pasak jo, Lietuva atsižvelgs į tokius kaimyninės valstybės planus, tiesdama „Rail Baltica“ vėžę.

„Gavau Lenkijos vicepremjerės, kuri tuo pačiu yra ir transporto ministrė (infrastruktūros ministrė Elžbieta Bienkovska – BNS), laišką, kuris įnešė aiškumo. Lenkija šiame finansiniame periode (2014-2020 metais – BNS) neplanuoja geležinkelio nuo Lietuvos sienos iki Balstogės rekonstruoti, o ketina rekonstruoti nuo Balstogės iki Varšuvos“, – BNS sakė Rimantas Sinkevičius.

Pasak jo, atkarpą nuo sienos su Lietuva iki Balstogės Lenkija planuoja atnaujinti vėlesnėje ES finansinėje perspektyvoje, kad būtų pasiektas 120 kilometrų per valandą greitis.

R.Sinkevičius sakė, kad Lietuva atsižvelgs į Lenkijos planus.

„Gyvenimas nestovi vietoje ir nežinia, kaip ateityje nuostatos ar pozicijos keisis. Bet dabar Lietuva orientuosis į greituminės vėžės (240 kilometrų per valandą – BNS) statybas nuo Kauno į šiaurę, o nuo Kauno iki sienos su Lernkija naudosimės dabar statoma „Rail Baltica“ atkarpa. Jeigu Lenkija nuspręstų ateityje keisti planus, svarstytume apie galimybę statyti nuo Kauno iki sienos lygiagrečiai greituminę vėžę“, – BNS aiškino ministras.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką